WRC4 & WRC Evolved
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa





SS1 2 kurvis puusse pootor sassis

SS2 2 kurv enne seda aeda seal otse seina, ja mis ikka mootor ribadeks
SS3 algus ilus ja siis lõpus kus on seal kaldapeal tagasipööre

ja teine ring algas samuti
Täielik õudus

Suured vabandused meeskonna ees selle jama küpsetamises
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Muidu oleks võinud isegi enamvähem võistlusega rahule jääda,aga SS2-s ilmus esimeses mahapöördes äkki minu kõrvale üks sõitja,kelle start oli juba 21.00 ära olnud...noh kuni me paarimehega asja arutasime,(et kuidas see võimalik on)...oli juba puu risti ees ja sealt väljaukerdamine võtis 15 sekki...ühesõnaga mängisin jälle oma võimalused maha,et veidi rohkem punkte saada.
Aga õnnitlused Sandrile.Samuti Fordi esinumbritele,et vaatamata apsakatele suudeti siiski Fiatiga võrdselt punkte saada ja et vahe ei kärisenud suuremaks...
Aga õnnitlused Sandrile.Samuti Fordi esinumbritele,et vaatamata apsakatele suudeti siiski Fiatiga võrdselt punkte saada ja et vahe ei kärisenud suuremaks...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Tere
SS1 - olin usin ja leidsin kohe esimese metsatuka üles. Kahjuks vigastasime mootorit ja edasi pidime kulgema poole poweriga.
SS4 - super sõit kuni viimase kahese kurvini. Unutasin ennast rajale ja olen õnnelik, et rajapiirde nurka suutsin tabada, muidu oleks üldse otse kuristiku pannud.
Tegelikult olid kõik osavõtjad tublid ja lisaks oma tublidusele ka ajaloolise hetke tunnistajad. Nimelt, kui minu andmed mind ei peta, siis said kolm meeskonda (Peugeot, Fiat ja Ford) võrdselt 11 punkti.
Aina pingelisemaks läheb.
Korraldajatele ka pisikene mõttetera.
See ei ole just harv juhus kui esimese sõidu sõitjad solgivad teise sõidu sõitjate sõittu. Hetkel oleme Kambu peale üsna pahased, sest mis õigusega ta üldse teises sõidus startis ja veel hullem oli startida koos võistlejaga. Sõitsid SS2-es peale esimest mahapõõret Siilikuuse ette ja see tekitas täieliku segaduse, sest me mõlamad karjatasime, et mida see mees siin teeb. Äratundmis rõõm lõppes vääääääga valusalt puus.
Teiseks oleme me parajad fanaatikud ja üritame kõik ajad kirja panna ning jube häiriv on seda teostada kui tuba on läbustatud.
Kolmandaks tuleb varem või hiljem olukord, kus võistleja ei mahu tuppa, kuna tuba on läbu täis.
Teine palve on see, et ei tehtaks topelt RF tubasid. Huvitav on just see, et see kõik puudutab teist vooru. Esimeses voorus neid probleeme ei esine, kuid teises voorus istub mingi kamp sees, või tehakse endale ajaviiteks uus RF tuba ja siis teise voori võistleja arvaku ära, et kumb on kumb.
Milleks Te läbustate ja häirite teisi?
Lisaks eelnevale on üks soovitus veel. Nimelt on meid juba piisavalt palju ja varsti saabub hetk kus esimesest või teisest sõidust osavõtjate arv ületab võimaluste piiri. Mida teevad sellisel juhul need sõitjad kes jagavad ühte PS-i kahe peale? Vahest oleks ikka õigem eelnevalt registreerida oma osavõtt. See ei ole ju raske. Eelkõige mõtlen ma tulevikule ja seda lootes, et meie pere aina suureneb.
SS1 - olin usin ja leidsin kohe esimese metsatuka üles. Kahjuks vigastasime mootorit ja edasi pidime kulgema poole poweriga.
SS4 - super sõit kuni viimase kahese kurvini. Unutasin ennast rajale ja olen õnnelik, et rajapiirde nurka suutsin tabada, muidu oleks üldse otse kuristiku pannud.

Tegelikult olid kõik osavõtjad tublid ja lisaks oma tublidusele ka ajaloolise hetke tunnistajad. Nimelt, kui minu andmed mind ei peta, siis said kolm meeskonda (Peugeot, Fiat ja Ford) võrdselt 11 punkti.

Aina pingelisemaks läheb.
Korraldajatele ka pisikene mõttetera.
See ei ole just harv juhus kui esimese sõidu sõitjad solgivad teise sõidu sõitjate sõittu. Hetkel oleme Kambu peale üsna pahased, sest mis õigusega ta üldse teises sõidus startis ja veel hullem oli startida koos võistlejaga. Sõitsid SS2-es peale esimest mahapõõret Siilikuuse ette ja see tekitas täieliku segaduse, sest me mõlamad karjatasime, et mida see mees siin teeb. Äratundmis rõõm lõppes vääääääga valusalt puus.


Teiseks oleme me parajad fanaatikud ja üritame kõik ajad kirja panna ning jube häiriv on seda teostada kui tuba on läbustatud.
Kolmandaks tuleb varem või hiljem olukord, kus võistleja ei mahu tuppa, kuna tuba on läbu täis.
Teine palve on see, et ei tehtaks topelt RF tubasid. Huvitav on just see, et see kõik puudutab teist vooru. Esimeses voorus neid probleeme ei esine, kuid teises voorus istub mingi kamp sees, või tehakse endale ajaviiteks uus RF tuba ja siis teise voori võistleja arvaku ära, et kumb on kumb.
Milleks Te läbustate ja häirite teisi?
Lisaks eelnevale on üks soovitus veel. Nimelt on meid juba piisavalt palju ja varsti saabub hetk kus esimesest või teisest sõidust osavõtjate arv ületab võimaluste piiri. Mida teevad sellisel juhul need sõitjad kes jagavad ühte PS-i kahe peale? Vahest oleks ikka õigem eelnevalt registreerida oma osavõtt. See ei ole ju raske. Eelkõige mõtlen ma tulevikule ja seda lootes, et meie pere aina suureneb.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Väga raske ralli on möödas. Kõik need ajad tulid väga vaevaliselt. SS1&SS4 suutsin ikka komistadada. Esimeses ringis esimene piirdega S kurv kus viskas lambist saba ette + teine ring lihtsalt koperdasin viimases splitis mäest alla minekul.
Asjad on juba Kataloonias ja meeskond võtab viimast viinamarja istanduste vahel
Asjad on juba Kataloonias ja meeskond võtab viimast viinamarja istanduste vahel

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Milor, teise ringi nimi ongi pisut teine "rf2"&"RF2" mis peaks olema ka piisav, et vahet teha. Ka reeglites on see nii kirjas.
Kambu ja Rubic-u käitumine üllatas ka mind. Äkki oskavad nad ise oma käitumist tõlgendada? Tegu on mõlema puhul suht kogenud piloodiga ja teavad mida teevad.
Tubade võimaluse piir on meil hooaja alguses välja arvutatud ja sõitjatega personaalselt kokku lepitud. Hetkel seda muret ei ole ja kui tuleb, siis saame kiirelt vastavalt tegutseda
Kambu ja Rubic-u käitumine üllatas ka mind. Äkki oskavad nad ise oma käitumist tõlgendada? Tegu on mõlema puhul suht kogenud piloodiga ja teavad mida teevad.
Tubade võimaluse piir on meil hooaja alguses välja arvutatud ja sõitjatega personaalselt kokku lepitud. Hetkel seda muret ei ole ja kui tuleb, siis saame kiirelt vastavalt tegutseda

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Jagan õnnitlusi ja tänukirju.
Tegelikult olen ka ise veits üllatunud. Kindel plaan oli teiseks tulla, kuid ... . Kohe SS1 alguses metsast teele aitamine võttis mult väiksemagi lootuse poodijumile. Õnneks ei sattunud me paanikasse ja jätkasime kindla lollikindlusega oma sihi saavutamist. Üllatusena tuli mängu keegi kolmas, keda keegi sinna ei oodanud ja napsas selle meie eest ära.
Meeskond tellis mulle juba hunnikus igast turguteid, et ma Kataloonia rallil jälle magama ei jääks.
Kahju, et Burns ei saanud meie peost osa võtta. Loodame, et see oli esimene ja viimane kord.

Tegelikult olen ka ise veits üllatunud. Kindel plaan oli teiseks tulla, kuid ... . Kohe SS1 alguses metsast teele aitamine võttis mult väiksemagi lootuse poodijumile. Õnneks ei sattunud me paanikasse ja jätkasime kindla lollikindlusega oma sihi saavutamist. Üllatusena tuli mängu keegi kolmas, keda keegi sinna ei oodanud ja napsas selle meie eest ära.


Meeskond tellis mulle juba hunnikus igast turguteid, et ma Kataloonia rallil jälle magama ei jääks.

Kahju, et Burns ei saanud meie peost osa võtta. Loodame, et see oli esimene ja viimane kord.
