Kui oled katkestaja, siis mis moodi veel punkte saab? Ei saa su mõtte käigust aruMilor kirjutas:Küsimus. Kui mängijal tekivad juba esimesel katsel ühenduse või pleikari probleemid ja ta "katkestab", siis kas ta ühe punkti ikka saab?
RFCO reeglid, meeskonnad jmt.
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
Katkestajad punkti kohe kindlasti ei tohiks saada.
Siis oleks sama absurd olukord nagui nädalavahetusel reaalselt Walesi teedel juhtus.
Samas kui ei soovita anda punkte vaid 8 võistlejale ning sellega nö hoida kunstlikult osalejatearvu see korraldajate otsustada.
Mina isiklikult pooldaks 8 parima skoorimist ning ülejäänud ilma punktideta jätmist.
Kui on samm reaalsuse poole siis olgu ka punktisüsteem reaalne.
Siis oleks sama absurd olukord nagui nädalavahetusel reaalselt Walesi teedel juhtus.
Samas kui ei soovita anda punkte vaid 8 võistlejale ning sellega nö hoida kunstlikult osalejatearvu see korraldajate otsustada.
Mina isiklikult pooldaks 8 parima skoorimist ning ülejäänud ilma punktideta jätmist.
Kui on samm reaalsuse poole siis olgu ka punktisüsteem reaalne.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
Sander Gryn
- II järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Arvan, et see kui netist välja kukud või ei ilmu on järgmine aasta reeglites 99,9% tõlgendatud kui katkestamist ning mingit +5 min ei lisata.
See kuidas punktisüsteem hakkab välja nägema seda veel öelda ei oska.
See kuidas punktisüsteem hakkab välja nägema seda veel öelda ei oska.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
kiilakass
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Aga mõtleme sellele ,et mäng jookseb põhimõtteliselt ainult kahel rallil kokku ja selle jaoks ei hakka ju mingit erilist asja mõtlema.
Ma arvan ,et nende kahe ralli jaoks peaks mõtlema mingi lihtsa karistuse kui välja kukud mängust nt ,et võid ralli kaasa sõita aga punktist või punktidest jääd ilma aga tulemuse saad kirja
Ma arvan ,et nende kahe ralli jaoks peaks mõtlema mingi lihtsa karistuse kui välja kukud mängust nt ,et võid ralli kaasa sõita aga punktist või punktidest jääd ilma aga tulemuse saad kirja
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Huvitav milline minu eelpool kommentaaris kirjeldatud lause osa segaseks jäi?kiilakass kirjutas:Ma arvan ,et nende kahe ralli jaoks peaks mõtlema mingi lihtsa karistuse kui välja kukud mängust nt ,et võid ralli kaasa sõita aga punktist või punktidest jääd ilma aga tulemuse saad kirja
Oma arust ma küll keeruliselt ei räägi
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
Krusa
- Rallifoorum 24/7

- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alates uuest RFCO WRC 2007 hooajast muutub +20sek reegel!
Alates uuest RFCO WRC 2007 hooajast muutub +20sek reegel!
Igal piloodil on üks võimalus e."1attempt" iga SS-i peale.
Ralli ajal online-st välja kukkumisel või muul viisil toast lahkumisel protokollitakse piloodile katkestamine. Katkestamine = 0p vastavalt rallilt.
Tuppa võib tulla tagasi ja ralli teistega kaasa sõita kuid punktitabelisse sellega ei pääse.
PS.Punktisüsteem uuel hooajal ei muutu!
Igal piloodil on üks võimalus e."1attempt" iga SS-i peale.
Ralli ajal online-st välja kukkumisel või muul viisil toast lahkumisel protokollitakse piloodile katkestamine. Katkestamine = 0p vastavalt rallilt.
Tuppa võib tulla tagasi ja ralli teistega kaasa sõita kuid punktitabelisse sellega ei pääse.
PS.Punktisüsteem uuel hooajal ei muutu!
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Irw @ Te üritate ikka asja nii reaalseks ja karmiks teha kui võimalik. Kas te sellele viimasele punktile olete ka juba mõelnud? (päris elus teenivad mehed sellise tegevusega raha, omavad meeskonda, kes hoolitsevad nende tehnika ja varustuse eest)
Minuteada sõidetakse siin fun`i pärast ja seda tehakse teiste toimetuste kõrvalt, kui meelelahutuse ja hobikorras.
Ühesõnaga ei poolda seda reeglit, sest mul ei ole kedagi (mehhaanikuid) kes vastutaksid selle eest, et mul net pange ei paneks ja pleikar kokku ei tõmbaks.
Samuti on ka reaalsuses võimalik, nt: rehvi purunemisel, punktikohale jõuda. Teie aga tõmbate sõitjale hetkest kriipsu peale ja nägemist. Hästi on sõnastatud veel see, et ta võib ju edasi sõita kuid punkte ei saa.
Jääb mulje, et meie kohtunikering koosneb tugevatest sõitjatest, kes on hingega asjaküljes kinni ja maanduvad alati esimese kaheksa sisse. See on väga positiivne, kuid ärge unustage, et kõik ei suhtu sellesse nii ja mida karmimaks te oma reeglitega lähete, seda väiksemaks jääb teil lootus oma kunagist osalejatearvu rekordit lüüa.
Andke mulle andeks, kui väidan, et te liigute vales suunas. Selle asemel, et asju karmistada ja punktiteenimis võimalusi vähendada oleks vast mõistlikum vastupidiselt toimida. Nt: kaheksanda koha saavutamine on iseenesest väga positiivne tulemus, kuid ... . Vahest annaks kaheksandale kohale lisaks teadmisele, et ta on tugevamate hulka jõudnud veel ühe boonuse, 1,5 punni.
Kas see oleks lahendus, kui sõitja jäädvustaks oma sõidu mingi kaameraga. Sellisel juhul oleks tal arvestatav asitõend, et katkestamine tulenes temast mitte sõltuvatest põhjustest. Loodan, et te mind sellega välja ei naera.
Teksti kirjutades ei räägi ma enda eest, sest loodan jätkuvalt kaheksa sisse ära mahtuda. Lihtsalt loodan, et meie seltskond kahanemise asemel suureneks.
Kõike head ja edu soovides:
Milor
Minuteada sõidetakse siin fun`i pärast ja seda tehakse teiste toimetuste kõrvalt, kui meelelahutuse ja hobikorras.
Ühesõnaga ei poolda seda reeglit, sest mul ei ole kedagi (mehhaanikuid) kes vastutaksid selle eest, et mul net pange ei paneks ja pleikar kokku ei tõmbaks.
Samuti on ka reaalsuses võimalik, nt: rehvi purunemisel, punktikohale jõuda. Teie aga tõmbate sõitjale hetkest kriipsu peale ja nägemist. Hästi on sõnastatud veel see, et ta võib ju edasi sõita kuid punkte ei saa.
Jääb mulje, et meie kohtunikering koosneb tugevatest sõitjatest, kes on hingega asjaküljes kinni ja maanduvad alati esimese kaheksa sisse. See on väga positiivne, kuid ärge unustage, et kõik ei suhtu sellesse nii ja mida karmimaks te oma reeglitega lähete, seda väiksemaks jääb teil lootus oma kunagist osalejatearvu rekordit lüüa.
Andke mulle andeks, kui väidan, et te liigute vales suunas. Selle asemel, et asju karmistada ja punktiteenimis võimalusi vähendada oleks vast mõistlikum vastupidiselt toimida. Nt: kaheksanda koha saavutamine on iseenesest väga positiivne tulemus, kuid ... . Vahest annaks kaheksandale kohale lisaks teadmisele, et ta on tugevamate hulka jõudnud veel ühe boonuse, 1,5 punni.
Kas see oleks lahendus, kui sõitja jäädvustaks oma sõidu mingi kaameraga. Sellisel juhul oleks tal arvestatav asitõend, et katkestamine tulenes temast mitte sõltuvatest põhjustest. Loodan, et te mind sellega välja ei naera.
Teksti kirjutades ei räägi ma enda eest, sest loodan jätkuvalt kaheksa sisse ära mahtuda. Lihtsalt loodan, et meie seltskond kahanemise asemel suureneks.
Kõike head ja edu soovides:
Milor
Iagti nõus Milori mõttekäiguga, et võime kaotada tänu reeglite muutustele mõned sõitjad.Milor kirjutas:Irw @ Te üritate ikka asja nii reaalseks ja karmiks teha kui võimalik. Kas te sellele viimasele punktile olete ka juba mõelnud? (päris elus teenivad mehed sellise tegevusega raha, omavad meeskonda, kes hoolitsevad nende tehnika ja varustuse eest)
Minuteada sõidetakse siin fun`i pärast ja seda tehakse teiste toimetuste kõrvalt, kui meelelahutuse ja hobikorras.
Ühesõnaga ei poolda seda reeglit, sest mul ei ole kedagi (mehhaanikuid) kes vastutaksid selle eest, et mul net pange ei paneks ja pleikar kokku ei tõmbaks.
Samuti on ka reaalsuses võimalik, nt: rehvi purunemisel, punktikohale jõuda. Teie aga tõmbate sõitjale hetkest kriipsu peale ja nägemist. Hästi on sõnastatud veel see, et ta võib ju edasi sõita kuid punkte ei saa.
Jääb mulje, et meie kohtunikering koosneb tugevatest sõitjatest, kes on hingega asjaküljes kinni ja maanduvad alati esimese kaheksa sisse. See on väga positiivne, kuid ärge unustage, et kõik ei suhtu sellesse nii ja mida karmimaks te oma reeglitega lähete, seda väiksemaks jääb teil lootus oma kunagist osalejatearvu rekordit lüüa.
Andke mulle andeks, kui väidan, et te liigute vales suunas. Selle asemel, et asju karmistada ja punktiteenimis võimalusi vähendada oleks vast mõistlikum vastupidiselt toimida. Nt: kaheksanda koha saavutamine on iseenesest väga positiivne tulemus, kuid ... . Vahest annaks kaheksandale kohale lisaks teadmisele, et ta on tugevamate hulka jõudnud veel ühe boonuse, 1,5 punni.
Kas see oleks lahendus, kui sõitja jäädvustaks oma sõidu mingi kaameraga. Sellisel juhul oleks tal arvestatav asitõend, et katkestamine tulenes temast mitte sõltuvatest põhjustest. Loodan, et te mind sellega välja ei naera.![]()
Teksti kirjutades ei räägi ma enda eest, sest loodan jätkuvalt kaheksa sisse ära mahtuda. Lihtsalt loodan, et meie seltskond kahanemise asemel suureneks.
Kõike head ja edu soovides:
Milor
Samas pole me keegi kaitstud selle eest, et nett pange läheb ja ideaalselt alanud ralli saab kiire lõpu.
Tulles tagasi su lause juurde, et sul pole kedagi kes vastutaks selle eest, et net pange ei pane : kellegil pole!!
Seega on tingimused kõigile võrded ja mingi eelistust pole ala nende sõitjate hulgas kes pidevalt top 8 hulka mahuvad.
Ma ise näiteks ei kuulu kindlasti see hooaeg top 8 sõitjate hulka, kuid pooldan katkestamise reeglit sellegi poolest 100%.
Iga sõitja motivatsiooniks uuel hooajal võiks pigem saada eesmärk lisaks tavapärasele punktile, mis saab nagunii top 8 välja jäämise korral, püüda hoopis jõuda top 8 hulka ning sellega suurendada veelgi konkurentsi ning oma punktiskoori.
Seega küll võib jõuda punktile kui rehv katki, igati nõus kuid ikkagi võtaks pigem netist välja kukkumist kui ala mingit tehnilist probleemi tõsisemas vaates millega edasi sõita poleks võimalik.
Lisapunkt 8ndaks jõudmise eest pole ka minu arust mõeldav, sest siis ju saaks 8 koha omanik rohkem punkte kui 7??
Ei näe siin loogilist pointi!
Selge see ,et iga reeglite muutus toob kaasa ebakõlasi, kuid just siin see teema hetkel ongi, et need ebakõlad vaidlustada ning kuulata nö "Rahva häält".
Minu arvamus on siis selline nagu just siit lugeda oli!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
Girlpower
- IV järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 110
- Liitunud: 07 Dets 2005, 20:47
- Asukoht: Tallinn
Mina jällegi pooldan täielikult uusi reegleid - st iga väljalangemine katkestamine. See on kõige õiglasem variant üldse, mis olla saab. Näiteks minul ei ole veel kordagi ühegi ralli ajal (ptüi-ptüi-ptüi
) mingit kokkujooksmist olnud aga samas mõnel juhtub seda väga tihti jällegi - ei taha kellelegi pahasti öelda aga jah- kas siis tõesti nett koguaeg jamab?!?
Ja tegelikult on olnud ka selliseid juhuseid ( vähemalt mulle on nad sellistena tundunud) , kus näiteks sõitja katkestab ja siis saab parema aja (noh esikoha aeg pluss siis 20 seki)kui siis kui ta sõidaks ise lõpuni ja saaks halvema aja( no ei tule mõni rada välja näiteks, siis on kavalam nii teha, kui lõpuni sõita ja esikohale kaotada näiteks 30 seki
) Ma tean, et asi käib aususe peale jne, kuid sellistel hetkedel tekib küll tunne, et mida ma üldse töristan siin- lähen ka toast välja ja ei ole vähemalt viimane
Aga see selleks - loodan, et saite minu mõttekäigust aru. Ja no mina küll ei usu, et meie seltskond sellise asja pärast peaks kahanema, see on ju täiesti normaalne reegel ja ongi huvitavam!
Ja miks üldse tehakse muudatusi - järelikult ei toimi asi praegu päris õiglaselt või kuidas iganes seda nimetada. Ilmselt selliseks neid reegleid ka kunagi ei saa, millega kõik rahul oleksid, kuid mingisugused kompromissid peab leidma. Ja selline väide Milori poolt, et kohtunikel oleks nagu savi
neil nagunii head kohad, siis ei ole see ka päris õige minu arvates. Ega iseenesest ju head kohad sülle ei kuku
Ahhh ma ei jaksa trükkida enam
Ühesõnaga ärge võtke südamesse !!!
Ja miks üldse tehakse muudatusi - järelikult ei toimi asi praegu päris õiglaselt või kuidas iganes seda nimetada. Ilmselt selliseks neid reegleid ka kunagi ei saa, millega kõik rahul oleksid, kuid mingisugused kompromissid peab leidma. Ja selline väide Milori poolt, et kohtunikel oleks nagu savi
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Strike, sinu poolt pakutud punkti süsteem (ainult esimesed kaheksa) teeks asja muidugi palju läbipaistvamaks ja selgemaks. Kui oled tegija, siis on ka punkt ette näidata. See suurendaks ka mitmekordselt kaheksanda koha tähtsust.
Vahest oleks mõtekam küsida asjaosalistelt enditelt, et kui tähtis neile see punkt on ja mis nad arvavad sellest kui praegune süsteem ära muudetakse e. teha vastav küsitlus. Sellega saaks asi üheselt paika pandud.
7- koht saab 2 punkti
8- koht saab ühe punkti nagu ka kõik järgnevad. Usun, et kellelgi poleks kahju, kui kaheksanda koha saavutust hinnataks poole punktiga. Seda muidugi juhul, kui vana süsteem jääb.
Vahest oleks mõtekam küsida asjaosalistelt enditelt, et kui tähtis neile see punkt on ja mis nad arvavad sellest kui praegune süsteem ära muudetakse e. teha vastav küsitlus. Sellega saaks asi üheselt paika pandud.
7- koht saab 2 punkti
8- koht saab ühe punkti nagu ka kõik järgnevad. Usun, et kellelgi poleks kahju, kui kaheksanda koha saavutust hinnataks poole punktiga. Seda muidugi juhul, kui vana süsteem jääb.
Milor pidas silmas,et 8.koht saaks 1,5 punkti ja ülejäänud startijad 1.
Ja nagu siin nii mitmedki on kurtnud,et pole aega olnud üheks või teiseks etapiks valmistuda ja treenida,siis on tuldud ikkagi selle osavõtu punkti järgi...aga kui seda ei anta enam,siis pole mõtet nigela ettevalmistusega üldse startida...
Ja nagu siin nii mitmedki on kurtnud,et pole aega olnud üheks või teiseks etapiks valmistuda ja treenida,siis on tuldud ikkagi selle osavõtu punkti järgi...aga kui seda ei anta enam,siis pole mõtet nigela ettevalmistusega üldse startida...
Tundub Milor, et sa pole siiski lugenud korralikult läbi Krusa postitusi.Milor kirjutas:Strike, sinu poolt pakutud punkti süsteem (ainult esimesed kaheksa) teeks asja muidugi palju läbipaistvamaks ja selgemaks.
Minu mõte oli reeglistada 8 parima punktide saamine, kuid nagu täna lugeda võib siis ainus muudatus mis reeglites hetkel näha on, on see katkestamise reegel kui netist välja kukud.
Ja selgelt Krusal minu arust kirjas, et punktisüsteem jääb samaks seega, et iga lõpetaja kohast alates 8 saab 1p.
Poolte punktide jagamist ma ei poolda.
See oleks absurd ala kui kellegil oleks tabelis 11.5 punkti vms...
Teeks ikka täisarvudega.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
Krusa
- Rallifoorum 24/7

- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Milor, rõõm näha, et nii pika kirja valmis punusid. Kui keegi vastu ei väidaks, oleks kogu üritus väga nüri.
Meie(korraldajad: Heix&Krusa) ei taha, et kõik oleks karm ja keeruline vaid lihtne ja läbipaistev. Kõik see trall ongi tegelikult selle nn läbipaistvuse pärast.
Toon lihtsa näite kohtunike tööst.
Valmis tuba ja sõitjad stardivad ridamisi. Sõit käib kui üks piloot lahkub toast teadmata põhjusel. Kohtunik näeb lobbys "leaving game" või rajal olles all vasakul punast nime. Kas see oli error või hoopis sulitemp mida ei olegi võimalik tõestada. Katselt väljunud piloot saab +20sekki ja raja läbinud piloot nt. kaotab +30sekki, siis see on absurdne olukord.
Nett võib katkeda kellel iganes ja see teeb kõigist võrdse, või mitte?
Ka mängus lõhud sa rehve, mootorit jne. mis laseb sul punktikohale sõita, jutt käib siiski mängust välja minemisest/kukkumisest aega kirja saamata, mille läbipaistvust ei ole võimalik tõestada.
Kaameraga sõidu üles võtmine on tõesti üks võimalus ja olen ka sellist võistlust näinud kus filmitaksegi, et kõik oleks õiglane. Paljudel on filmimise, arvutisse salvestamise, konverteerimise ja hiljem ftpsse laadimise võimalus? Mul on, aga teistel? Kas see ei tee asja veelgi keerulisemaks?
Kohtunike ring ja esimesed kaheksa - Need nn. tugevad sõitjad on käimasolevast JWRC hooajast kasutusele võtnud punktisüsteemi mis annab hooaja jooksul 16p teenida isegi, siis kui sa ei ole kordagi top8 hulgas. Vaatan su tulemusi ja ausalt öeldes ei saa sinu pahameelest aru?
Isiklikult sõidan selle pärast, et meeldib ja kõik see ongi hobi.
Ajapikku on reeglid täiustunud ja üritame neid täustada edaspidigi kui kuskil mõni "auk" tekib. Hetkel on tõestamatu +20sekki "auk" ja selle oleme lahendanud suht kirve meetodiga, aga hetkel on see ka ainus võimalus mida näeme. Vastsel juhul oleks see poll ka mõtetu. Milleks, siis üldse küsida kui meid miski ei koti?
Meie(korraldajad: Heix&Krusa) ei taha, et kõik oleks karm ja keeruline vaid lihtne ja läbipaistev. Kõik see trall ongi tegelikult selle nn läbipaistvuse pärast.
Toon lihtsa näite kohtunike tööst.
Valmis tuba ja sõitjad stardivad ridamisi. Sõit käib kui üks piloot lahkub toast teadmata põhjusel. Kohtunik näeb lobbys "leaving game" või rajal olles all vasakul punast nime. Kas see oli error või hoopis sulitemp mida ei olegi võimalik tõestada. Katselt väljunud piloot saab +20sekki ja raja läbinud piloot nt. kaotab +30sekki, siis see on absurdne olukord.
Nett võib katkeda kellel iganes ja see teeb kõigist võrdse, või mitte?
Ka mängus lõhud sa rehve, mootorit jne. mis laseb sul punktikohale sõita, jutt käib siiski mängust välja minemisest/kukkumisest aega kirja saamata, mille läbipaistvust ei ole võimalik tõestada.
Kaameraga sõidu üles võtmine on tõesti üks võimalus ja olen ka sellist võistlust näinud kus filmitaksegi, et kõik oleks õiglane. Paljudel on filmimise, arvutisse salvestamise, konverteerimise ja hiljem ftpsse laadimise võimalus? Mul on, aga teistel? Kas see ei tee asja veelgi keerulisemaks?
Kohtunike ring ja esimesed kaheksa - Need nn. tugevad sõitjad on käimasolevast JWRC hooajast kasutusele võtnud punktisüsteemi mis annab hooaja jooksul 16p teenida isegi, siis kui sa ei ole kordagi top8 hulgas. Vaatan su tulemusi ja ausalt öeldes ei saa sinu pahameelest aru?
Isiklikult sõidan selle pärast, et meeldib ja kõik see ongi hobi.
Ajapikku on reeglid täiustunud ja üritame neid täustada edaspidigi kui kuskil mõni "auk" tekib. Hetkel on tõestamatu +20sekki "auk" ja selle oleme lahendanud suht kirve meetodiga, aga hetkel on see ka ainus võimalus mida näeme. Vastsel juhul oleks see poll ka mõtetu. Milleks, siis üldse küsida kui meid miski ei koti?
-
Sander Gryn
- II järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Pange siis 1 minut.Krusa kirjutas: Valmis tuba ja sõitjad stardivad ridamisi. Sõit käib kui üks piloot lahkub toast teadmata põhjusel. Kohtunik näeb lobbys "leaving game" või rajal olles all vasakul punast nime. Kas see oli error või hoopis sulitemp mida ei olegi võimalik tõestada. Katselt väljunud piloot saab +20sekki ja raja läbinud piloot nt. kaotab +30sekki, siis see on absurdne olukord.
Ütlen seda, kuna mina kukun ikka päris tihti toast välja.
Ja kui seda lugeda kohe katkestamiseks, siis saan ma arvatavasti ainult mõned rallid kaasa sõita, kus oleks võimalik punkte saada
Kui mind on praeguse kuue ralli jooksul lasknud ainult Soome ja Saksamaa ilma viperusteta läbida, siis teistest ei taha mitte rääkidagi.
Kõige hullem oli Jaapan, kus kukkusin välja, tegin Restardi, juba hakkasin teistkorda tuppa sisenema( sain passwordi ära panna ja auto ka ära valida ),kui ütles network shuting town
Või teine võimalus on see, et pean hankima netiühenduse mis töötaks korralikult.
Praegune (Poor conection) maksab juba 1000eeku kuus ja järgmine 2mb ühendus on juba sinna 2000eegu kanti
Ja minul oleneb see ühendus: Ilmast, Palju rahavast mähel netis on.
Kaabel paigutatakse meie rajooni alles 2007.a. sügisel, kui hästi läheb
Pooldan 1.minutit.
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Ma ei ole pahane! Kui sa mu punkte vaatad, siis minule sobib ka see esimesed kaheksa süsteem. Lihtsalt arutlesin asja üle ja üritasin kaeda seda ka teiste sõitjate seisukohalt.
Girlpower kirjutas:
Ja selline väide Milori poolt, et kohtunikel oleks nagu savi neil nagunii head kohad, siis ei ole see ka päris õige minu arvates.
Krusa kirjutas:
Vaatan su tulemusi ja ausalt öeldes ei saa sinu pahameelest aru?
Teie foorumi, selline huvitav, omapära on see, et kui kirjutad midagi, siis kunagi ei tea kuidas seda mõistetakse ja kuidas sinu poolt edastatud informatsioon kohe sinu vastu keeratakse. Ühes teises foorumis oli lõbus liige, kes alati kirjutas lõppu: "Palun lugege minu posti mitu korda ja mõttega.".
Hakkan tast vaikselt aru saama. Irw
Lugege minu "pika" postituse viimaseid ridu.
Girlpower kirjutas:
Ja selline väide Milori poolt, et kohtunikel oleks nagu savi neil nagunii head kohad, siis ei ole see ka päris õige minu arvates.
Krusa kirjutas:
Vaatan su tulemusi ja ausalt öeldes ei saa sinu pahameelest aru?
Teie foorumi, selline huvitav, omapära on see, et kui kirjutad midagi, siis kunagi ei tea kuidas seda mõistetakse ja kuidas sinu poolt edastatud informatsioon kohe sinu vastu keeratakse. Ühes teises foorumis oli lõbus liige, kes alati kirjutas lõppu: "Palun lugege minu posti mitu korda ja mõttega.".
Hakkan tast vaikselt aru saama. Irw
Lugege minu "pika" postituse viimaseid ridu.
-
kiilakass
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Mina kui ka mõnikord seal 8 piiril siis mul ikka erilist tunnet ei teki kui ma saan sama palju punkte kui minust 2 min halvemini sõitnud sõitja.Ma kindlastu liitun teiega wrc hooajal aga pooldan seda ,et ainult 1-8 saaksid punktid.
Pole ähvardus aga:kui see reegel peaks püsima jääma ja ma võistleksin pidevalt 8 koha peal ja saaksin võrdselt nõrgematega punkte siis kaaluksin ma võistlemist.
Ja see juhtuks nii mõnedegi kes sõidavad seal piiril.Arvamus.
Aga kas on kindlalt tegelasi ka kes loobuksid sõitmisest kui tuleks reegel 1-8 punktid.
Pole ähvardus aga:kui see reegel peaks püsima jääma ja ma võistleksin pidevalt 8 koha peal ja saaksin võrdselt nõrgematega punkte siis kaaluksin ma võistlemist.
Ja see juhtuks nii mõnedegi kes sõidavad seal piiril.Arvamus.
Aga kas on kindlalt tegelasi ka kes loobuksid sõitmisest kui tuleks reegel 1-8 punktid.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
kiilakass
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Tegelikult on ju siin mängus ju natuke raha ka mängus ,sest mõned jaksavad endale rohkem lubada kui teised nt netiühendused,kui vaadata roolide poolt siis roolid mul hetkel 400kr aga mõnel rahulikult üle 1k või kuni 2k lausa.See teeb ka asja natuke ebavõrdseks.
Nüüd kuis tulid peale roolid väga järsult kadus ka kindlasti nõrgematel lootuse tunne.
Pole päris teemaalane aga äkki aitab lõpuks mingit moodi selgusele saada.
Nüüd kuis tulid peale roolid väga järsult kadus ka kindlasti nõrgematel lootuse tunne.
Pole päris teemaalane aga äkki aitab lõpuks mingit moodi selgusele saada.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.

