Strike kirjutas:Kolin, Erry, Aix vanadest tegijatest puudu. Aixil tean ,et kiired ajad ja pole aega hetkel sõita, aga kus on Erry??
Kolin vist pole veel mänguga "sina" peale saanud?
Pergele mul täitsa meelest läinud oli. Alustan siis Rootsi etappiga.
aga sõida täna õhtu ära. niisama trenni ja seltskonna mõttes? vahet pole et +20sekki tuleb. tutvud niisama Monte looduse ja vahva publikuga
Sõitsin eile Argentiinat ja seal ka selline vahva kivikolakate teele langemine nagu Montes aga selles suhtes hullem, et kui Montes oli mingigi reageerimis aeg, et neist mööda saada siis Argentiinas oli see null. Nii, et panin täiega otsa ja auto puru. Mõnus, kui see rallit sõites juhtub. On kellelgi Argentiinas sama asi jutunud ?
Krusa kirjutas:On, aga kas sealt nii ei saa mööda, et pidurdad maha vajutad enne kive nn seda "select" nuppu ?
Seal sama teema, et korra need kivid tulevad ja mõnikord mitte. Muidugi peab rohkem sõitma, sest ega mul see koht veel peas pole, kus see juhtus. Aga aega pidurdada polnud. Väga nõme koht. Peab rohkem trenni tegema, et mõista, mis selles olukorras parim varjant on.
Üks küssa veel- paljud teist Montes seadeid muutsid, mina lasin nii nagu ette antud olid. Kambuga vesteldes rääkis ta et muutis kummide valikut jne...Kas ta mitte kohe seal õiget kummipaari ette ei andnud ??
Kummipaari andis ta igal katsel õige, seda polnud mõtet vahetada. Proovisin kõik läbi ja pakutu oli õigeim.
Ise muutsin igal katsel midagi. Kohati diffrit, siis jälle pidureid ette jne. Alguses tuleb ikka rada korralikult läbi nühkida, et asjast mingisugunegi sott saada ja siis setinguid näppima minna.
Ma proovisin Soomes erinevaid rehve ja seadeid, diffreid näppisin ka natuke...aga tundus mulle endale, et paremaks küll midagi oluliselt ei läinud...olen ka ikkagi jäänud default seadete juurde, kuigi ma pean mainima, et see default seadega kipub just eriti auto tagaosa küllalt palju libisema...eriti tagasipöörete juures, tahab auto spinni teha, näppisin veida pidureid ja diffrit ning ses mõttes oli tulemus parem....aga see on juba täpselt nii, kuidas kellegile sobib...sõidustiilid on erinevad!
rfc ss1 läks nagu arvasin, liiga palju autosi vedeles tee peal nii et raske oli nende vahelt manööverdada. teine läbimine läks paremini. põhiliselt ei olnd kedagi ees ja sõid läks ka paremini
Matthiew kirjutas:rfc ss1 läks nagu arvasin, liiga palju autosi vedeles tee peal nii et raske oli nende vahelt manööverdada. teine läbimine läks paremini. põhiliselt ei olnd kedagi ees ja sõid läks ka paremini
Tavaliselt mingid tüübid juba varakult lehvitavad tee ääres ja ma olen alati varakult juba kiiruse maha võtnud
Strike kirjutas:Kolin, Erry, Aix vanadest tegijatest puudu. Aixil tean ,et kiired ajad ja pole aega hetkel sõita, aga kus on Erry??
Kolin vist pole veel mänguga "sina" peale saanud?
Paraku ei jõudnudki starti ja trenni ka ei saanud teha aga jälgin huviga teie pusimist.
Töökoha vahetus on võtnud oma aja aga Rootsis katsun stardis olla.
Kahjuks jah seekord starti ei jõudnud ja pragu vaatan vesise suuga pealt kuidas punktid käest libisevad. Tundub, et uus mäng ei ole kõigile kohe harjumuspärane. Võrdlesin esimeste katsete aegasid ja selle järgi sõidaks ma 3 - 4 koha piirimail. Kahju et osaleda ei saanud. Vaatan kui aega saan, panen võrdluseks õhtul ajad ülesse. Seniks jõudu kihutamisel.
P.S ka rootsi rallil osalemine on mul suure küsimärgi all.
Minu poolt õnnitlused hoopis Girlpowerile kes on juba teist katset näidanud meestele piduritulesi. Super esitlus seni. Loodan, et sa lähed hooaja jooksul veel kiiremaks ja, et eesmärk oleks esimesel hooajal vähemalt üks poodium saada. Edu sulle igaljuhul! GO GIRL GO!
Muidu on peale SS2 seis veel põnevam kui peale SS1, Burns hea töö ja suutis selle katsevõidu enda nimele kirjutada. Õnneks ma väga palju edust ei kaotanud. Eks näis kas SS3 tuleb uus võitja ja kuidas liidrid jätkavad.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Minugi poolehoid Girlpowerile. Osadele meist on ta näidanud juba piduritulesid, oht on ka eesolevatel. Kui sa õige hoo peale saad, pole siin ühelgi meist pääsu