2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
no kuulge kuida te saate Märtinit võrrelda Hirvoneni või mis iganes Garde.....jne. Mitu võitu nemad saanud on - mitte ühtegi. Praegu on neli meest Loeb, Grönholm, Solberg ja Märtin ühes grupis e. absoluutne tipp ja teised tulevad alles väga kaugelt. Ei saa Wilsonist ka aru, teeb Märtinit maha pannes kõik kandidaadid ühte patta. Kui meenutada Wilsoni sõnu, tahab ta 2006 a. MM tiitlit kindlalt kotti panna, mis mõtet siis jebida ega Hirvoneniga seda mm tule ega ka gardega, ammugi mitte krestaga mis iganes. Ei ole Märtinil kerge, kui tõesti peaks juhtuma, et saavutab MM tiitli on see väärt küll rohkem kui Loebi senised tiitlid. Loebile ju tehakse ette - taha kõik ära.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mrali, minul ei oleks selle vastu ausalt midagi. Enne kui mind poriga loopima hakatakse märgin ära, et Markko on tõepoolest parem kui Hirvonen, vähemalt tänasel päeval, aga rallis ei ole ainult sõiduoskused olulised kahjuks.
Wilsoni firmale M-sport annab Ford eelarve, millega tuleb auto ehitada, leida piloodid ja osaleda MM-sarjas. Selge on see, et ta tegutseb piiratud ressursside tingimustes, kuna Fordi rahad ei ole lõpmatud. On ju avalik saladus, et Grönholm endale suurema osa palgarahast küsib ja nii peab teine sõitja leppima olukorraga, kus ta saab esisõitjast märgatavalt väiksemat palka, kui just imet ei sünni. Sellise stsenaariumi korral pean ma võimalikuks, et Markko ise loobub Fordi teisest kohast liiga väikese teenistuse tõttu ja selles ei saa küll ainult Wilsonit süüdistada.
Wilsoni firmale M-sport annab Ford eelarve, millega tuleb auto ehitada, leida piloodid ja osaleda MM-sarjas. Selge on see, et ta tegutseb piiratud ressursside tingimustes, kuna Fordi rahad ei ole lõpmatud. On ju avalik saladus, et Grönholm endale suurema osa palgarahast küsib ja nii peab teine sõitja leppima olukorraga, kus ta saab esisõitjast märgatavalt väiksemat palka, kui just imet ei sünni. Sellise stsenaariumi korral pean ma võimalikuks, et Markko ise loobub Fordi teisest kohast liiga väikese teenistuse tõttu ja selles ei saa küll ainult Wilsonit süüdistada.
Viimati muutis Jaanus, 04 Nov 2005, 14:49, muudetud 1 kord kokku.
Ma usun, et hetkel on seis selline, et rahapakiga jääks Fordi Gardemeister. Kui Hirvonen Fordi saab, siis tänu oma nooruslikule uljusele, mis ühendatud väga kaine mõistuse ja toore kiirusega, mida sel aastal korduvalt näha oli. Või midagi sellist. Lõppude lõpuks on see puhtalt Wilsoni otsustada.
Aga... Ma olen enam kui kindel, et Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna.
Aga... Ma olen enam kui kindel, et Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kristo, väga hästi öeldud, et "Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna"Kristo kirjutas:Ma usun, et hetkel on seis selline, et rahapakiga jääks Fordi Gardemeister. Kui Hirvonen Fordi saab, siis tänu oma nooruslikule uljusele, mis ühendatud väga kaine mõistuse ja toore kiirusega, mida sel aastal korduvalt näha oli. Või midagi sellist. Lõppude lõpuks on see puhtalt Wilsoni otsustada.
Aga... Ma olen enam kui kindel, et Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Ning tegelikult polegi siin rohkem midagi kudrutada.Krusa kirjutas:Kristo, väga hästi öeldud, et "Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna"Kristo kirjutas:Ma usun, et hetkel on seis selline, et rahapakiga jääks Fordi Gardemeister. Kui Hirvonen Fordi saab, siis tänu oma nooruslikule uljusele, mis ühendatud väga kaine mõistuse ja toore kiirusega, mida sel aastal korduvalt näha oli. Või midagi sellist. Lõppude lõpuks on see puhtalt Wilsoni otsustada.
Aga... Ma olen enam kui kindel, et Markko Märtin sõidab tuleval hooajal just selles meeskonnas, mis tundub temale parima valikuna.
Säästke oma närve ning teadke, et otsus mille Markko vastu võtab parim võimalik.
Kannatage veidi, küll varsti hakkab juhtuma. Mul on piisavalt põhjust öelda, et järgmine aasta saab olema huvitav nii MMil kui kodus Eestis.
Aga tuleb vist ikka närve kulutada, kui ainult Markko ja Rasmus teavad ja kellegi teisele ei ütle.Rasmus kirjutas: Ning tegelikult polegi siin rohkem midagi kudrutada.
Säästke oma närve ning teadke, et otsus mille Markko vastu võtab parim võimalik.
Kannatage veidi, küll varsti hakkab juhtuma. Mul on piisavalt põhjust öelda, et järgmine aasta saab olema huvitav nii MMil kui kodus Eestis.

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kuuldavasti tahab Kronos registreerida ennast Citroeni ametliku tehase meeskonnana ja võtta endale kohustus osaleda kõigil etappidel 2 autoga.Xavier Pons'i sponsorid on nõus rentima auto 10-13 etapiks, siis on peaaegu kaheliikmeline tiim nagunii koos juba ja Kronose meeskonnapealiku sõnul on võimalik ka kolmanda auto välja rentimine.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva