Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ei ole, Subaru disainiosakonda juhivad siiani japsid. Miks nad Da Silva töid on kopeerima asunud seda ma küll ei tea. Mis sarnasusse Seatiga puutub siis see on arusaamatu küll. Minu meelest on Da Silva tööd Seatis olnud kantud mõningasest suutmatusest murda lahti Alfale tehtud stiilist. Seda kusjuures on tunda ka juba tema uuel töökohal - Da Silvast on vahepeal saanud Audi disainijuht ja uuetes Audi seeriamudelites (radiaatorikatted) ja ideeautodeski (Pikes Peak'i tagatuled) on mõningaid Alfa nüansse. Tont teab, miks nad sellesse Da Silvasse niiväga usuvad. 156 oli ju omas ajas revolutsiooniline, aga edasi pole temalt ühtegi võrreldavat saavutust tulnud.Frank kirjutas:Ma võin eksida, aga Subarusse on tulnud vist üks Seati disainer.
Sellest jubedast masinast teadsin ammu.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Too Zapatinas oli seal varem. Uuemad shnitid alates 156-st olid Da Silva omad. Nüüd uusim mudel tuleb alfal vist Giugiarolt hoopis.mmargus kirjutas:Japsid võivad ju disainiosakonda juhtida, aga uue Impreza disainis endine Alfa Romeo disainer Andreas Zappatinas.
Ja KuriUss: ühe revolutsiooni korraldamine on ka kõva sõna. Lenin sai ka ainult ühega hakkama, aga näe - kõik kiruvad siiamaani
Pean massist erinema, aga mulle see uus Subaru meeldib. http://www.rallyplanet.com/?pid=29410
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.Eraisik kirjutas:Ei maksa unustada kaht aspekti:Kolin kirjutas:Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut.Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.
Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.
Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...
eraisik
The Estonian, who has struggled to come to terms with the 307, used a new hybrid damper design on the EOS Peugeot Rally a fortnight ago, combining Ohlins inserts in Peugeot casings. The Swedish-made Ohlins units work on different principles from the usual Peugeot type, allowing rapid adjustment. Peugeot Sport engineer Michel Nandan said that they were being developed for customer use next year and maintained that they offered no performance advantage.
“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.
Väga hea uudis! Nö. hundid söönud ja lambad tervedvw04 kirjutas:Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.Eraisik kirjutas:
Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.
[SNIP]
Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
[SNIP]
“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.

Valusalt saab Nandan kahetsema kui MM võitma peaks

Elame näeme kuid vähemalt respect Peugeotile selle eest, et see võimalus anti!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.
Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee
Kus tõde on?
Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee
Kus tõde on?
307 WRC amordid ongi just soome ralli jaoks välja töötatud.GC kirjutas:Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.
Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee
Kus tõde on?

gaas on endiselt laiffi
Tähendab - lugedes asju täpselt saan mina aru nii, et Bosse ja BAsti panevad Peugeoti oma UUE vedrustusega ja MM Pözö uue vedrustuse KUID Öhlinsi amortidega. See jutt, et Basti/Bosse ei kasuta käib ilmselt Öhlinsi kohta. KUID Bastil Bossel ikka Pözö uusimad kannid küljes...GC kirjutas:Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.
Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee
Kus tõde on?
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ärge nüüd fakte väänake. Oli ju kirjas, et Grönholm ja Lindholm saavad spetsiaalsed amordid, mis on mõeldud pikkade hüpete jaoks. Seda, et tegu on uute amortidega sealt välja ei loe ja ma julgen eeldada, et samu amorte kasutati juba mullu Soomes. Markko saab seevastu päris uued amordid, mida ta EOS rallil testis ja millega ta rahul oli, öeldes, et vähemalt nendel teedel toimisid need tema arvates paremini.