Hooaeg 2006

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Loodame et Subarut ei taba Seati saatus.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ma võin eksida, aga Subarusse on tulnud vist üks Seati disainer.

Sellest jubedast masinast teadsin ammu.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Reactions: 0
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Kole on jah see uus subaar. Tagant on ka tegelikult selline ameerikalik tule lahendus minu arvates vägagi imelik :? .
Pilt
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Frank kirjutas:Ma võin eksida, aga Subarusse on tulnud vist üks Seati disainer.

Sellest jubedast masinast teadsin ammu.
Ei ole, Subaru disainiosakonda juhivad siiani japsid. Miks nad Da Silva töid on kopeerima asunud seda ma küll ei tea. Mis sarnasusse Seatiga puutub siis see on arusaamatu küll. Minu meelest on Da Silva tööd Seatis olnud kantud mõningasest suutmatusest murda lahti Alfale tehtud stiilist. Seda kusjuures on tunda ka juba tema uuel töökohal - Da Silvast on vahepeal saanud Audi disainijuht ja uuetes Audi seeriamudelites (radiaatorikatted) ja ideeautodeski (Pikes Peak'i tagatuled) on mõningaid Alfa nüansse. Tont teab, miks nad sellesse Da Silvasse niiväga usuvad. 156 oli ju omas ajas revolutsiooniline, aga edasi pole temalt ühtegi võrreldavat saavutust tulnud.
mmargus
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 99
Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mmargus »

Japsid võivad ju disainiosakonda juhtida, aga uue Impreza disainis endine Alfa Romeo disainer Andreas Zappatinas.
Ja KuriUss: ühe revolutsiooni korraldamine on ka kõva sõna. Lenin sai ka ainult ühega hakkama, aga näe - kõik kiruvad siiamaani :)
RaitV
Reactions: 0

Postitus Postitas RaitV »

Sparco kirjutas:Kole on jah see uus subaar. Tagant on ka tegelikult selline ameerikalik tule lahendus minu arvates vägagi imelik :? .
Pilt
tegelt tagatuled on päris ilusad v mis
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

mmargus kirjutas:Japsid võivad ju disainiosakonda juhtida, aga uue Impreza disainis endine Alfa Romeo disainer Andreas Zappatinas.
Ja KuriUss: ühe revolutsiooni korraldamine on ka kõva sõna. Lenin sai ka ainult ühega hakkama, aga näe - kõik kiruvad siiamaani :)
Too Zapatinas oli seal varem. Uuemad shnitid alates 156-st olid Da Silva omad. Nüüd uusim mudel tuleb alfal vist Giugiarolt hoopis.
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Pean massist erinema, aga mulle see uus Subaru meeldib. http://www.rallyplanet.com/?pid=29410
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kõige ilusam Subaru on ikka 2001-2002 aasta punnsilm.
gaas on endiselt laiffi
Melka
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 877
Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Melka »

Subaru toodab USA-s ka sellist autot nagu Tribeca ja selle nägu on täpselt samasugune nagu uuel imprezal. Ju tahab Subaru uue näo panna edaspidi ka teistele markidele. Aga eks seda näitab aeg.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Erki kirjutas:Kõige ilusam Subaru on ikka 2001-2002 aasta punnsilm.
Mulle ka meeldis see.
Pilt

See uus nagu liiga NFSU. Pole jah suurem asi.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Olen Erki ja Fulberiga 100% nõus.
Melka
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 877
Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Melka »

Mulle jällegi punnsilm üldse ei meeldinud. Esimene impreza oli ilus ja ka praegune enam vähem (tagant ei ole midagi erilist kahjuks).
vw04
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 183
Liitunud: 01 Jaan 2004, 20:24
Asukoht: Est

Postitus Postitas vw04 »

Eraisik kirjutas:
Kolin kirjutas:
Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut.
Ei maksa unustada kaht aspekti:
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.

Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.

Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...

eraisik
Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.

The Estonian, who has struggled to come to terms with the 307, used a new hybrid damper design on the EOS Peugeot Rally a fortnight ago, combining Ohlins inserts in Peugeot casings. The Swedish-made Ohlins units work on different principles from the usual Peugeot type, allowing rapid adjustment. Peugeot Sport engineer Michel Nandan said that they were being developed for customer use next year and maintained that they offered no performance advantage.

“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 1
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

vw04 kirjutas:
Eraisik kirjutas:
Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.
[SNIP]
Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.
[SNIP]

“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.
Väga hea uudis! Nö. hundid söönud ja lambad terved :)
Valusalt saab Nandan kahetsema kui MM võitma peaks :)))
Elame näeme kuid vähemalt respect Peugeotile selle eest, et see võimalus anti!
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.

Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee

Kus tõde on?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Eks nüüd peab Markko tõestama, et need amortisaatorid sobivad kõige paremini tema sõidustiiliga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

GC kirjutas:Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.

Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee

Kus tõde on?
307 WRC amordid ongi just soome ralli jaoks välja töötatud. :lol:
gaas on endiselt laiffi
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 1
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

GC kirjutas:Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas, räägib Grönholm.

Samuti Peugeot 307 WRC-autodel startivad Marcus Grönholm ja Sebastian Lindholm ei plaani Soome teedel uut vedrustust kasutada, kirjutab rally.ee

Kus tõde on?
Tähendab - lugedes asju täpselt saan mina aru nii, et Bosse ja BAsti panevad Peugeoti oma UUE vedrustusega ja MM Pözö uue vedrustuse KUID Öhlinsi amortidega. See jutt, et Basti/Bosse ei kasuta käib ilmselt Öhlinsi kohta. KUID Bastil Bossel ikka Pözö uusimad kannid küljes...
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ärge nüüd fakte väänake. Oli ju kirjas, et Grönholm ja Lindholm saavad spetsiaalsed amordid, mis on mõeldud pikkade hüpete jaoks. Seda, et tegu on uute amortidega sealt välja ei loe ja ma julgen eeldada, et samu amorte kasutati juba mullu Soomes. Markko saab seevastu päris uued amordid, mida ta EOS rallil testis ja millega ta rahul oli, öeldes, et vähemalt nendel teedel toimisid need tema arvates paremini.
Vasta