FIA avalikustas uued reeglid!

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Sel reedel kohtusid traditsioonilises F1-kohtumispaigas, Heathrow lennujaama juures asuvas Hiltoni hotellis Ferrari ja rahvusvahelise autospordiliidu FIA esindajad. Arutusele tulid võimalikud reeglimuudatused 2008. aasta hooajaks ning teiste meeskondade heakskiidu korral ka varem.
Vähenenud aerodünaamilised võimalused
Kokku lepiti, et 2008. aastaks rakendatakse muudatusi, mille kohaselt vähenevad võimalused auto aerodünaamika oluliseks parandamiseks. See peaks Jean Todti kinnitusel muutma auto ehituse senisest lihtsamaks, seisab FIA poolt avaldatud kohtumise protokollis.
Samuti leidsid nii Todt kui FIA, et tuleks teha kõik selleks, et sponsorreklaamid oleksid autodel senisest veelgi paremini nähtavad.
Ühtne ECU ja pikema elueaga mootor
FIA pakkus kulude kokkuhoiu eesmärgil välja kõigile tiimidele ühtse mootori elektroonikasüsteemi (engine control unit — ECU) loomise. Ferrari nõustus põhimõtteliselt 2008. aastaks välja pakutud muudatusega, kuid soovis selles ja veel mitmes küsimuses mõtlemisaega ning lisainformatsiooni.
Ferrari pakkus omalt poolt välja mootori pikaealisemaks muutmise ja mitmete teiste auto osade kasutamise pikemal perioodil, kui seni.
Üks rehvitootja?
FIA sooviks võimalikult kiiresti hakata F1 võistlustel kasutama vaid ühte rehvitarnijat. Ferrari pakkus välja võimaluse, et rehvitootjad kutsutakse kohtumisele FIA delegaatidega ja küsimust arutatakse täpsemalt.
Järgmine kohtumine aprillis
Arutusele tuli veel mitmeid kvalifikatsiooni ja sõidu formaadiga, tehniliste tingimuste ning üldise F1 korraldusega seotud küsimusi. Jõuti otsusele, et enamik neist väärivad arutamist ja süvenemist järgmistel kohtumistel.
Järgmise kokkusaamise ajaks lepiti kokku 15. aprill, mil F1 küsimusi arutatakse Pariisis FIA peakorteris.


Allikas: http://auto.delfi.ee/autosport/f1/artic ... id=9694242
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Veelkord tõestus sellele, et Ferrari on FIA lemmiklaps. Ning sarjas tehakse sedasi nagu Ferrarile parem oleks. :( Kindlasti ei võeta vastu kas seda testide piiramise värki kuna Ferrari ei olnud ju sellega nõus. :?
Miks sei olnud seal kohtumisel teiste teamide esindajaid? :x
Vastik susserdamine käib ikka küll.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Minumeelest on kõik need pakutud asjad head ju. Testimine ja rahajaotus on ju ainsad murelapsed veel...
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Head jah, aga miks teiste tiimide esindajaid siiski seal ei olnud? :?:
"Come on, you can see more than that"
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esimene asi,mis ära tuleks teha,on 48 M dollarise kautsjoni kaotamine või mitmekordne vähendamine ning TV-rahade jaotuse ümbermuutmine.See aitaks ka muul teel kui teise tiimi ülesostmine uutel tegijatel liituda.
Vasta