Sel reedel kohtusid traditsioonilises F1-kohtumispaigas, Heathrow lennujaama juures asuvas Hiltoni hotellis Ferrari ja rahvusvahelise autospordiliidu FIA esindajad. Arutusele tulid võimalikud reeglimuudatused 2008. aasta hooajaks ning teiste meeskondade heakskiidu korral ka varem.
Vähenenud aerodünaamilised võimalused
Kokku lepiti, et 2008. aastaks rakendatakse muudatusi, mille kohaselt vähenevad võimalused auto aerodünaamika oluliseks parandamiseks. See peaks Jean Todti kinnitusel muutma auto ehituse senisest lihtsamaks, seisab FIA poolt avaldatud kohtumise protokollis.
Samuti leidsid nii Todt kui FIA, et tuleks teha kõik selleks, et sponsorreklaamid oleksid autodel senisest veelgi paremini nähtavad.
Ühtne ECU ja pikema elueaga mootor
FIA pakkus kulude kokkuhoiu eesmärgil välja kõigile tiimidele ühtse mootori elektroonikasüsteemi (engine control unit — ECU) loomise. Ferrari nõustus põhimõtteliselt 2008. aastaks välja pakutud muudatusega, kuid soovis selles ja veel mitmes küsimuses mõtlemisaega ning lisainformatsiooni.
Ferrari pakkus omalt poolt välja mootori pikaealisemaks muutmise ja mitmete teiste auto osade kasutamise pikemal perioodil, kui seni.
Üks rehvitootja?
FIA sooviks võimalikult kiiresti hakata F1 võistlustel kasutama vaid ühte rehvitarnijat. Ferrari pakkus välja võimaluse, et rehvitootjad kutsutakse kohtumisele FIA delegaatidega ja küsimust arutatakse täpsemalt.
Järgmine kohtumine aprillis
Arutusele tuli veel mitmeid kvalifikatsiooni ja sõidu formaadiga, tehniliste tingimuste ning üldise F1 korraldusega seotud küsimusi. Jõuti otsusele, et enamik neist väärivad arutamist ja süvenemist järgmistel kohtumistel.
Järgmise kokkusaamise ajaks lepiti kokku 15. aprill, mil F1 küsimusi arutatakse Pariisis FIA peakorteris.
Allikas: http://auto.delfi.ee/autosport/f1/artic ... id=9694242
FIA avalikustas uued reeglid!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Veelkord tõestus sellele, et Ferrari on FIA lemmiklaps. Ning sarjas tehakse sedasi nagu Ferrarile parem oleks.
Kindlasti ei võeta vastu kas seda testide piiramise värki kuna Ferrari ei olnud ju sellega nõus.
Miks sei olnud seal kohtumisel teiste teamide esindajaid?
Vastik susserdamine käib ikka küll.


Miks sei olnud seal kohtumisel teiste teamide esindajaid?

Vastik susserdamine käib ikka küll.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi