Märtin sõlmis Peugeot'ga eellepingu.

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
nimh
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Sest Pesul uus auto. Järgmiseks aastaks on paljud vead kindlasti silutud ning kahekordne põnevuslahing MM vs Bosse ning võitlus tiitli eest võib alata :) Pealegi saame ka teada vastuse küsimusele, mis on kindlasti paljude fännide meelest ülearune, kuid ometigi vajaks lõplikku selgitamiset: kumb on ikkagi parem piloot.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti... :roll:
Ma ei oleks nii kriitiline. Ka 206 kippus oma esimesel (poolikul) hooajal põhjalikult lagunema. Provera mainis ju juba 307 rajale asudes, et auto lansseerimine nii kiires tempos oli eelkõige põhjustatud turunduslikust survest ja ega see talle väga ei meeldinud.

Järgmiseks hooajaks peaks auto valmis olema. Kiiruse koha pealt pole 307-le ju ka praegu olnud otseset midagi ette heita. Minu meelest kulgeb selle mudeli areng suhteliselt sarnaselt 206-ga. Järgmine aasta võiks siis ju jälle tiitel tulla.

Ja lõpuks, konstruktorite arvestuses kehva positsiooni saavutamine on suuresti põhjustatud ka Märtini-laadse teise (või esimese) piloodi puudumisest.

Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
cruiser
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 797
Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cruiser »

KuriUss kirjutas:
Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti... :roll:

Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üle :D
Go Markko and Michael !!! :D
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

cruiser kirjutas:
KuriUss kirjutas:
Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti... :roll:

Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üle :D
Huvitav jah, iidne auto, aga näeb siiski hea välja.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

KuriUss kirjutas:
cruiser kirjutas:
KuriUss kirjutas:
Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üle :D
Huvitav jah, iidne auto, aga näeb siiski hea välja.
Klassika. ;) See ongi miks Ford sarja peaks jääma. Kuigi 2006 tuleb vist küll üliilmetu auto...

Üldiselt ongi huvitav et Peugeot tõi inetu auto rajale, Subaru on nii enam-vähem kuid kuni 2002 aastani olid need esituled küll tegijamad. Aga noh, maitse asi.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Kui nüüd Markko siirdub Peugeoti jääb vaid loota, et Peugeot suudab vead järgmiseks hooajaks likvideerida. Ning Markko suudaks kaasa rääkida tiitli heitlusel. Näis kuda Peugeoti uus pealik seal hakkama saab.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Delfis siis selline uudis üleval:

Markko Märtini mänedžer Paul Turner kinnitas SL Õhtulehele, et nädala jooksul saab avalikuks Prantsusmaa ralli võitnud eestlase uus leping, mis tõenäoliselt toob kaasa ka meeskonnavahetuse.
Belgia meedia kinnitusel eraldab autotootja Ford 2005. aastaks oma rallimeeskonna jaoks rahasid vaid ühe auto jagu, mille rooli istuks Francois Duval.
Tuleval hooajal kõikidel rallidel osalemine lubaks tiimil pidevalt võistlustules olla ja samal ajal jääb rohkem raha 2006. aastal väljatoodava uue Focus WRC arendamiseks.
Tiimi teise auto roolis võidakse kasutama hakata erinevaid erasõitjaid, kes MM-rallidel osalemise eest peale on nõus maksma.
Kuulujutt lisab veelgi tuld spekulatsioonidele, et Markko Märtin on 2005. aastaks juba Peugeot’ga lepingu sõlminud.
„Jah, Märtiniga on kõik kombes,” kommenteeris eestlase mänedžer Paul Turner SL Õhtulehele. „Aga kahjuks ei saa ma täpsemalt midagi rääkida. Leping avalikustatakse nädala jooksul, kõige varem reedel. Võin öelda vaid seda, et Märtin jätkab väärilises tiimis ja hakkab saama väärilist töötasu. Olge kannatlikud. Aeg käes, tuleb uudis.”

Allikas: http://www.delfi.ee/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

Küll ikka venitavad, ma ei saa üldse aru, mis siin enam teatada on. Ütleks lihtsalt ära. See on ju niigi selge, et minek on ja võimalus on ainult kahe meeskonna vahel põhomõtteliselt.
Aga järsku üllatavad meid ja ei tulegi selline teade, mida meie arvame.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Beef kirjutas:Küll ikka venitavad, ma ei saa üldse aru, mis siin enam teatada on. Ütleks lihtsalt ära. See on ju niigi selge, et minek on ja võimalus on ainult kahe meeskonna vahel põhomõtteliselt.
Aga järsku üllatavad meid ja ei tulegi selline teade, mida meie arvame.
Et jääb Fordi või läheb Škodasse? :shock:
"Come on, you can see more than that"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

"Võin öelda vaid seda, et Märtin jätkab väärilises tiimis ja hakkab saama väärilist töötasu"
See tsitaat paneb arvama, et tiim kuhu Markko siirdub võib ka vabalt olla näiteks Citroen. Sest kusagil ei ole ju öeldud, et ta kindlalt Peugeotiga lepingu sõlmis. Kõik see on olnud üks suur spekulatsioon. Nii, et sealt võib veel tulla mida iganes. :wink:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

Double world champion Carlos Sainz has announced he will retire from rallying at the end of this year. The 42-year-old has won a record-breaking 26 rallies for teams including Toyota, Ford, Subaru and Citroen, in addition to his titles in 1990 and 1992.

Sainz has been weighing up whether to retire from the sport or compete in a limited selection of European rallies in 2005 throughout the course of this year, but finally announced today that he will leave rallying to spend more time with his family. His decision could put the seal on the various moves of the driver market for next year, with Ford drivers Markko Martin and Francois Duval hotly tipped to fill the second seats at Peugeot and Citroen respectively.


Nüüd polegi ju nii võimatu, et Markko Citroeniga liituks. ei usu eriti aga võimalusi ju on
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

Frank kirjutas:
Beef kirjutas:Küll ikka venitavad, ma ei saa üldse aru, mis siin enam teatada on. Ütleks lihtsalt ära. See on ju niigi selge, et minek on ja võimalus on ainult kahe meeskonna vahel põhomõtteliselt.
Aga järsku üllatavad meid ja ei tulegi selline teade, mida meie arvame.
Et jääb Fordi või läheb Škodasse? :shock:
ma mõtlesin rohkem seda, et enamus inimesi arvab, et ta läheb peugeotti aga järsku lääb hoopis citroeni
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Aga mis Fordil või Škodal ka viga on? Rallimaailmas võivad muutused tulla mõnikord vägagi kiirelt. ;)
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Nüüd veel lahtine Duvali saatus. Kui sellel artiklil on tõepõhi all. Võib Duval jätkata Fordis kui ta muidugi seda soovib. Ford lõpetas ju temaga lepingu enne tähtaegselt. Sainzi lõpetamisega võib Markko Citroeni siirduda ning Duval kohe sisse võtta Peugeotis. Või siis vastu pidi. Tont seda teab asi on ikka nii segaseks läinud. Nädala jooksul ehk saame targemaks.
Aga panustaks sellele, et Markko siirdub Citroeni.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573
Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas eix »

Aga äkki tuli hoopis kobe pakkumine Subarult.Mine tea,mine tea............
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
cruiser
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 797
Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cruiser »

Kusjuures rallyforum.com-is kirjutas kunagi keegi, et kuskil käis mingi kuuljutt Simon Jean Josephi võimalikust liitumisest Peugeotiga ! Pole võimatu et peale Sainzi lahkumist on Märtal leping Sidruniga(ja selline leping võis juba ka tõesti korsika võiduks motivatsiooni anda)..... Kui Ford jätkaks ühe kindla sõitjaga, ehk siis Duvaliga oleks ka see koht kinni, Warmbold maksaks ka peale sõidaks ka omad rallid kaasa. Arvatavasti ka Wilson Juunior mõnel rallil...Ja tunne on, et Hirvoenenile tahakse kõvasti Subarust kinga anda..... Niiet täitsa huvitav see seis :)

PS: Mu jutt oli puhas spekulatsioon ja arvamus. Peale Sainzi lahkumise pole mu jutus mitte midagi mida me 1000% teaks :D
Go Markko and Michael !!! :D
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

See Märtini Märtaks nimetamine on küll natuke nilbe minumeelest. Martinit küll Martaks ei hüüta.

Ja Wilsonipoju pidavat ju päris paljudel etappidel järgmine aasta sõitma.
gaas on endiselt laiffi
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Poisid, peamine: Markkol on leping olemas, ja mitte kehvas tiimis!
See maailm oleks palju igavam, kui me kõike teaks ja seda kohe.
Leheneegrid tahavad ju ka süüa!
8)
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Leping on Markkol taskus 101% ja üsnagi korralik ma arvan. Suurepärane on see, et Markko taastas veel Corsika rallil oma enesekindluse ja nüüd on ta taas võimeline võitma kõiki rallisi. Mõõn on möödas loodan, et lõplikult, kuigi enne Sardiini katkestamis oli Markko ka korralikult olnud poodiumil 3 rallit järjest.
Ootame siis mis meeskonna autose Markko istub ja mis autot me fännama hakkame. :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Suure Fordi fännina on väga raske kohe uut autot fännama hakata, aga raske südamega peab see siiski toimuma :oops:

Aga samas ajab see Ford mind väga tigedaks. Mitu hooaega jõlkusid nad Jaguariga F1 lõpus, mis oli mega kallis projekt. Nüüd sellest ometigi loobuti. No mis oleks loomulikum kui panustada WRCsse, millel potentsiaali ja traditsiooni küll ja küll. Pealegi veel tulev Super 2000, mida nad ise on tagant tõuganud. Aga EI, jumala eest :!: :!: Tüüpiline Ford, et osa nagu tahaks võtta, aga raha nagu ei tahaks maksta :evil: :evil: Kas suur Fordi kontsern siis tõesti ei suuda investeerida ühte korralikku võistlussarja???

Mingu oma turismiautodesse siis, idioodikari ma ütlen
Vasta