
Märtin sõlmis Peugeot'ga eellepingu.
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Sest Pesul uus auto. Järgmiseks aastaks on paljud vead kindlasti silutud ning kahekordne põnevuslahing MM vs Bosse ning võitlus tiitli eest võib alata
Pealegi saame ka teada vastuse küsimusele, mis on kindlasti paljude fännide meelest ülearune, kuid ometigi vajaks lõplikku selgitamiset: kumb on ikkagi parem piloot.

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ma ei oleks nii kriitiline. Ka 206 kippus oma esimesel (poolikul) hooajal põhjalikult lagunema. Provera mainis ju juba 307 rajale asudes, et auto lansseerimine nii kiires tempos oli eelkõige põhjustatud turunduslikust survest ja ega see talle väga ei meeldinud.Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti...
Järgmiseks hooajaks peaks auto valmis olema. Kiiruse koha pealt pole 307-le ju ka praegu olnud otseset midagi ette heita. Minu meelest kulgeb selle mudeli areng suhteliselt sarnaselt 206-ga. Järgmine aasta võiks siis ju jälle tiitel tulla.
Ja lõpuks, konstruktorite arvestuses kehva positsiooni saavutamine on suuresti põhjustatud ka Märtini-laadse teise (või esimese) piloodi puudumisest.
Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 797
- Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
- Asukoht: Tallinn
Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üleKuriUss kirjutas:Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti...
Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...

Go Markko and Michael !!! 

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Huvitav jah, iidne auto, aga näeb siiski hea välja.cruiser kirjutas:Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üleKuriUss kirjutas:Erki kirjutas:Ma pooldan et Ford jätkaks ja edukalt. Ja MM jääks Fordi ja saaks nagu "sünonüümiks". St. teeks umbes nagu Mäkinen Mitsuga või Grönholm Peugeot'iga. Iga paari aasta tagant tiimi vahetada pole ka nagu suurem asi. Ja tänavuse aasta Peugeot'i esitused minusse kuigi suurt entusiasmi ei süsti...
Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...
Klassika.KuriUss kirjutas:Huvitav jah, iidne auto, aga näeb siiski hea välja.cruiser kirjutas:Jah, Ford on vähemalt selles osas teistest peajagu üleKuriUss kirjutas:
Aga jah, kole on see 307 ikkagi ...

Üldiselt ongi huvitav et Peugeot tõi inetu auto rajale, Subaru on nii enam-vähem kuid kuni 2002 aastani olid need esituled küll tegijamad. Aga noh, maitse asi.
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kui nüüd Markko siirdub Peugeoti jääb vaid loota, et Peugeot suudab vead järgmiseks hooajaks likvideerida. Ning Markko suudaks kaasa rääkida tiitli heitlusel. Näis kuda Peugeoti uus pealik seal hakkama saab.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Delfis siis selline uudis üleval:
Markko Märtini mäneder Paul Turner kinnitas SL Õhtulehele, et nädala jooksul saab avalikuks Prantsusmaa ralli võitnud eestlase uus leping, mis tõenäoliselt toob kaasa ka meeskonnavahetuse.
Belgia meedia kinnitusel eraldab autotootja Ford 2005. aastaks oma rallimeeskonna jaoks rahasid vaid ühe auto jagu, mille rooli istuks Francois Duval.
Tuleval hooajal kõikidel rallidel osalemine lubaks tiimil pidevalt võistlustules olla ja samal ajal jääb rohkem raha 2006. aastal väljatoodava uue Focus WRC arendamiseks.
Tiimi teise auto roolis võidakse kasutama hakata erinevaid erasõitjaid, kes MM-rallidel osalemise eest peale on nõus maksma.
Kuulujutt lisab veelgi tuld spekulatsioonidele, et Markko Märtin on 2005. aastaks juba Peugeotga lepingu sõlminud.
Jah, Märtiniga on kõik kombes, kommenteeris eestlase mäneder Paul Turner SL Õhtulehele. Aga kahjuks ei saa ma täpsemalt midagi rääkida. Leping avalikustatakse nädala jooksul, kõige varem reedel. Võin öelda vaid seda, et Märtin jätkab väärilises tiimis ja hakkab saama väärilist töötasu. Olge kannatlikud. Aeg käes, tuleb uudis.
Allikas: http://www.delfi.ee/
Markko Märtini mäneder Paul Turner kinnitas SL Õhtulehele, et nädala jooksul saab avalikuks Prantsusmaa ralli võitnud eestlase uus leping, mis tõenäoliselt toob kaasa ka meeskonnavahetuse.
Belgia meedia kinnitusel eraldab autotootja Ford 2005. aastaks oma rallimeeskonna jaoks rahasid vaid ühe auto jagu, mille rooli istuks Francois Duval.
Tuleval hooajal kõikidel rallidel osalemine lubaks tiimil pidevalt võistlustules olla ja samal ajal jääb rohkem raha 2006. aastal väljatoodava uue Focus WRC arendamiseks.
Tiimi teise auto roolis võidakse kasutama hakata erinevaid erasõitjaid, kes MM-rallidel osalemise eest peale on nõus maksma.
Kuulujutt lisab veelgi tuld spekulatsioonidele, et Markko Märtin on 2005. aastaks juba Peugeotga lepingu sõlminud.
Jah, Märtiniga on kõik kombes, kommenteeris eestlase mäneder Paul Turner SL Õhtulehele. Aga kahjuks ei saa ma täpsemalt midagi rääkida. Leping avalikustatakse nädala jooksul, kõige varem reedel. Võin öelda vaid seda, et Märtin jätkab väärilises tiimis ja hakkab saama väärilist töötasu. Olge kannatlikud. Aeg käes, tuleb uudis.
Allikas: http://www.delfi.ee/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Et jääb Fordi või läheb Škodasse?Beef kirjutas:Küll ikka venitavad, ma ei saa üldse aru, mis siin enam teatada on. Ütleks lihtsalt ära. See on ju niigi selge, et minek on ja võimalus on ainult kahe meeskonna vahel põhomõtteliselt.
Aga järsku üllatavad meid ja ei tulegi selline teade, mida meie arvame.

"Come on, you can see more than that"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
"Võin öelda vaid seda, et Märtin jätkab väärilises tiimis ja hakkab saama väärilist töötasu"
See tsitaat paneb arvama, et tiim kuhu Markko siirdub võib ka vabalt olla näiteks Citroen. Sest kusagil ei ole ju öeldud, et ta kindlalt Peugeotiga lepingu sõlmis. Kõik see on olnud üks suur spekulatsioon. Nii, et sealt võib veel tulla mida iganes.
See tsitaat paneb arvama, et tiim kuhu Markko siirdub võib ka vabalt olla näiteks Citroen. Sest kusagil ei ole ju öeldud, et ta kindlalt Peugeotiga lepingu sõlmis. Kõik see on olnud üks suur spekulatsioon. Nii, et sealt võib veel tulla mida iganes.

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1021
- Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
- Asukoht: Tallinn
Double world champion Carlos Sainz has announced he will retire from rallying at the end of this year. The 42-year-old has won a record-breaking 26 rallies for teams including Toyota, Ford, Subaru and Citroen, in addition to his titles in 1990 and 1992.
Sainz has been weighing up whether to retire from the sport or compete in a limited selection of European rallies in 2005 throughout the course of this year, but finally announced today that he will leave rallying to spend more time with his family. His decision could put the seal on the various moves of the driver market for next year, with Ford drivers Markko Martin and Francois Duval hotly tipped to fill the second seats at Peugeot and Citroen respectively.
Nüüd polegi ju nii võimatu, et Markko Citroeniga liituks. ei usu eriti aga võimalusi ju on
Sainz has been weighing up whether to retire from the sport or compete in a limited selection of European rallies in 2005 throughout the course of this year, but finally announced today that he will leave rallying to spend more time with his family. His decision could put the seal on the various moves of the driver market for next year, with Ford drivers Markko Martin and Francois Duval hotly tipped to fill the second seats at Peugeot and Citroen respectively.
Nüüd polegi ju nii võimatu, et Markko Citroeniga liituks. ei usu eriti aga võimalusi ju on
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1021
- Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
- Asukoht: Tallinn
ma mõtlesin rohkem seda, et enamus inimesi arvab, et ta läheb peugeotti aga järsku lääb hoopis citroeniFrank kirjutas:Et jääb Fordi või läheb kodasse?Beef kirjutas:Küll ikka venitavad, ma ei saa üldse aru, mis siin enam teatada on. Ütleks lihtsalt ära. See on ju niigi selge, et minek on ja võimalus on ainult kahe meeskonna vahel põhomõtteliselt.
Aga järsku üllatavad meid ja ei tulegi selline teade, mida meie arvame.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Nüüd veel lahtine Duvali saatus. Kui sellel artiklil on tõepõhi all. Võib Duval jätkata Fordis kui ta muidugi seda soovib. Ford lõpetas ju temaga lepingu enne tähtaegselt. Sainzi lõpetamisega võib Markko Citroeni siirduda ning Duval kohe sisse võtta Peugeotis. Või siis vastu pidi. Tont seda teab asi on ikka nii segaseks läinud. Nädala jooksul ehk saame targemaks.
Aga panustaks sellele, et Markko siirdub Citroeni.
Aga panustaks sellele, et Markko siirdub Citroeni.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 797
- Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
- Asukoht: Tallinn
Kusjuures rallyforum.com-is kirjutas kunagi keegi, et kuskil käis mingi kuuljutt Simon Jean Josephi võimalikust liitumisest Peugeotiga ! Pole võimatu et peale Sainzi lahkumist on Märtal leping Sidruniga(ja selline leping võis juba ka tõesti korsika võiduks motivatsiooni anda)..... Kui Ford jätkaks ühe kindla sõitjaga, ehk siis Duvaliga oleks ka see koht kinni, Warmbold maksaks ka peale sõidaks ka omad rallid kaasa. Arvatavasti ka Wilson Juunior mõnel rallil...Ja tunne on, et Hirvoenenile tahakse kõvasti Subarust kinga anda..... Niiet täitsa huvitav see seis 
PS: Mu jutt oli puhas spekulatsioon ja arvamus. Peale Sainzi lahkumise pole mu jutus mitte midagi mida me 1000% teaks

PS: Mu jutt oli puhas spekulatsioon ja arvamus. Peale Sainzi lahkumise pole mu jutus mitte midagi mida me 1000% teaks

Go Markko and Michael !!! 

Leping on Markkol taskus 101% ja üsnagi korralik ma arvan. Suurepärane on see, et Markko taastas veel Corsika rallil oma enesekindluse ja nüüd on ta taas võimeline võitma kõiki rallisi. Mõõn on möödas loodan, et lõplikult, kuigi enne Sardiini katkestamis oli Markko ka korralikult olnud poodiumil 3 rallit järjest.
Ootame siis mis meeskonna autose Markko istub ja mis autot me fännama hakkame.
Ootame siis mis meeskonna autose Markko istub ja mis autot me fännama hakkame.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Suure Fordi fännina on väga raske kohe uut autot fännama hakata, aga raske südamega peab see siiski toimuma
Aga samas ajab see Ford mind väga tigedaks. Mitu hooaega jõlkusid nad Jaguariga F1 lõpus, mis oli mega kallis projekt. Nüüd sellest ometigi loobuti. No mis oleks loomulikum kui panustada WRCsse, millel potentsiaali ja traditsiooni küll ja küll. Pealegi veel tulev Super 2000, mida nad ise on tagant tõuganud. Aga EI, jumala eest
Tüüpiline Ford, et osa nagu tahaks võtta, aga raha nagu ei tahaks maksta
Kas suur Fordi kontsern siis tõesti ei suuda investeerida ühte korralikku võistlussarja???
Mingu oma turismiautodesse siis, idioodikari ma ütlen

Aga samas ajab see Ford mind väga tigedaks. Mitu hooaega jõlkusid nad Jaguariga F1 lõpus, mis oli mega kallis projekt. Nüüd sellest ometigi loobuti. No mis oleks loomulikum kui panustada WRCsse, millel potentsiaali ja traditsiooni küll ja küll. Pealegi veel tulev Super 2000, mida nad ise on tagant tõuganud. Aga EI, jumala eest




Mingu oma turismiautodesse siis, idioodikari ma ütlen