DTM-i 8.etapp-Zandvoort
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
WU lükati pool tundi edasi udu tõttu,kuid nüüdseks ka sealt ajad käes.Kiireim Kristensen Ekströmi ja Bleekemoleni ees.
1. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 19 1:34.648
2. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 19 1:34.881 00.233
3. Jeroen Bleekemolen
OPC Euroteam
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.113 00.465
4. Bernd Schneider
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 12 1:35.225 00.577
5. Laurent Aiello
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.236 00.588
6. Gary Paffett
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 14 1:35.246 00.598
7. Marcel Fässler
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.265 00.617
8. Christijan Albers
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 1:35.388 00.740
9. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 15 1:35.410 00.762
10. Christian Abt
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 15 1:35.512 00.864
11. Peter Dumbreck
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.592 00.944
12. Emanuele Pirro
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 15 1:35.633 00.985
13. Manuel Reuter
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 17 1:35.810 01.162
14. Heinz-Harald Frentzen
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 13 1:35.823 01.175
15. Timo Scheider
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 11 1:36.146 01.498
16. Frank Biela
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 18 1:36.193 01.545
17. Jean Alesi
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 1:36.299 01.651
18. Markus Winkelhock
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.619 01.971
19. Bernd Mayländer
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 15 1:36.733 02.085
20. Jarek Janis
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.810 02.162
0. Stefan Mücke
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 2
1. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 19 1:34.648
2. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 19 1:34.881 00.233
3. Jeroen Bleekemolen
OPC Euroteam
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.113 00.465
4. Bernd Schneider
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 12 1:35.225 00.577
5. Laurent Aiello
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.236 00.588
6. Gary Paffett
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 14 1:35.246 00.598
7. Marcel Fässler
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.265 00.617
8. Christijan Albers
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 1:35.388 00.740
9. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 15 1:35.410 00.762
10. Christian Abt
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 15 1:35.512 00.864
11. Peter Dumbreck
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.592 00.944
12. Emanuele Pirro
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 15 1:35.633 00.985
13. Manuel Reuter
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 17 1:35.810 01.162
14. Heinz-Harald Frentzen
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 13 1:35.823 01.175
15. Timo Scheider
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 11 1:36.146 01.498
16. Frank Biela
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 18 1:36.193 01.545
17. Jean Alesi
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 1:36.299 01.651
18. Markus Winkelhock
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.619 01.971
19. Bernd Mayländer
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 15 1:36.733 02.085
20. Jarek Janis
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.810 02.162
0. Stefan Mücke
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 2
Aijah, sõit siis läbi nüüd. Ekström-Tomczyk tõid Audile jälle kaksikvõidu.
Sõit katkestati 10 ringi enne lõppu Dumbrecki VÄGA suure avarii tõttu. Stardisirgele minevas kurvis sõitis kummibarjääri ja siis kolm korda üle katuse. Autost polnud mitee midagi enam järel. Aind turvapuur.
Video crashist
Muidu nigu polegi väga rääkida.

Video crashist
Muidu nigu polegi väga rääkida.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Üldiselt,Eki astus kolmanda võiduga tugeva sammu tiitli poole.Enne kahte viimast etappi on ta edu Albersi ees 13 punkti ja Paffett'i ees 16p.Teistel puudub matemaatilinegi lootus.Brnos võib ta meistritiitli kindlustada juhul,kui:
-Eki võidab etapi või saavutab 2.koha
-3. või 4.kohast piisab,kui Albers ei võida.
-5.koha puhul Albers ei tohi olla kahe parima hulgas ning Paffett allpool esikohast
-6.koht-Albers ei tohi jõuda esikolmikusse,Paffett ei tohi võita
-7.koht-Albersi max.koht 4.,Paffettil 3.
-8.koht-Albersi max.tulemus 5.,Paffettil 3.
-9.või kehvem koht-Albersil 6.koht või madalam ning Paffettil 4.koht või madalam.
Niisiis,selle jahumise järel ka hetkeseis punktitabelis (8/10):
1.Eki 61
2.Albers 48
3.Paffett 45
4.Tomczyk 31
5.Kristensen 30
6.Schneider 26
7.Alesi 14
8.Scheider 13
9.Aiello 12
10.Reuter 9
11.Fässler 8
12.Pirro 7
13.Dumbreck 6
14.Mücke 2
Autotootjad:
1.Mersu 135
2.Audi 129
3.Opel 48
Tiimid:
1.Audi Sport Team Abt (Eki,Tomczyk) 92
2.Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Schneider,Albers) 74
3.C-Klasse AMG Mercedes (Alesi,Paffett) 59
4.Audi Sport Team Abt Sportline (Kristensen,Abt) 30
5.OPC-Team 2 (Aiello,Scheider) 25
6.OPC-Team 4 (Dumbreck,Fässler) 14
7.OPC-Team 3 (Frentzen,Reuter) 9
8.Audi Sport Infineon Team Joest (Pirro,Biela) 7
9.Original Teile/CLK AMG-Mercedes (Mücke,Winkelhock) 2
10.Sonax Dark Dog AMG-Mercedes (Jani,Mayländer) 0
11.OPC-Team 1 (Bleekemolen) 0
Ja veel,vaatasin seda crashivideot ning-Dumbrecki päästis DTM-i auto tugev ehitus,kus sõitja istub vormelit meenutavas süsinikkiud-konstruktsioonis.Aga Dumbrecki karjääri hirmuäratavamaks avariiks jääb siiski 1999.aasta Le Mans,kus ta Mersu sportautoga lihtsalt lendu tõusis...
-Eki võidab etapi või saavutab 2.koha
-3. või 4.kohast piisab,kui Albers ei võida.
-5.koha puhul Albers ei tohi olla kahe parima hulgas ning Paffett allpool esikohast
-6.koht-Albers ei tohi jõuda esikolmikusse,Paffett ei tohi võita
-7.koht-Albersi max.koht 4.,Paffettil 3.
-8.koht-Albersi max.tulemus 5.,Paffettil 3.
-9.või kehvem koht-Albersil 6.koht või madalam ning Paffettil 4.koht või madalam.
Niisiis,selle jahumise järel ka hetkeseis punktitabelis (8/10):
1.Eki 61
2.Albers 48
3.Paffett 45
4.Tomczyk 31
5.Kristensen 30
6.Schneider 26
7.Alesi 14
8.Scheider 13
9.Aiello 12
10.Reuter 9
11.Fässler 8
12.Pirro 7
13.Dumbreck 6
14.Mücke 2
Autotootjad:
1.Mersu 135
2.Audi 129
3.Opel 48
Tiimid:
1.Audi Sport Team Abt (Eki,Tomczyk) 92
2.Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Schneider,Albers) 74
3.C-Klasse AMG Mercedes (Alesi,Paffett) 59
4.Audi Sport Team Abt Sportline (Kristensen,Abt) 30
5.OPC-Team 2 (Aiello,Scheider) 25
6.OPC-Team 4 (Dumbreck,Fässler) 14
7.OPC-Team 3 (Frentzen,Reuter) 9
8.Audi Sport Infineon Team Joest (Pirro,Biela) 7
9.Original Teile/CLK AMG-Mercedes (Mücke,Winkelhock) 2
10.Sonax Dark Dog AMG-Mercedes (Jani,Mayländer) 0
11.OPC-Team 1 (Bleekemolen) 0
Ja veel,vaatasin seda crashivideot ning-Dumbrecki päästis DTM-i auto tugev ehitus,kus sõitja istub vormelit meenutavas süsinikkiud-konstruktsioonis.Aga Dumbrecki karjääri hirmuäratavamaks avariiks jääb siiski 1999.aasta Le Mans,kus ta Mersu sportautoga lihtsalt lendu tõusis...
Viimati muutis mrali, 05 Sept 2004, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
viewtopic.php?p=38035#38035
Minu arvestuste järgi tõusis Audi nüüd DTM-i ajaloos võitude poolest kolmandaks edukaks margiks,ees vaid Mersu ja BMW.Ning Ekström on nelja võiduga nüüd võitude arvu poolest ühel tasemel Joachim Winkelhocki endaga.Praegustest DTM-i pilootidest on temast võitude poolest edukamad vaid Schneider,Biela,Reuter,Aiello ja Albers,samas kolm esimest on lõviosa oma võitudest kogunud ajal,mil peeti kaks võrdväärset sõitu ühe etapi kohta.
Ning,seoses sõidu vahepealse katkestamisega loeti täna ametnike poolt mõningaid huviatavaid reeglipunkte.nimelt uue stardi järjestus loeti 22.ringi järgse seisu alusel.23.ringil aga tegi Pirro oma teise kohustusliku peatuse ning Paffett sai läbisõidupenalti Kristenseni "togimise" eest.Mõlemad loeti uues stardis aga peetuks ning Pirro ja Paffett pääsesid kergelt.Olen kindel,et vastasel juhul võinuks Paffett tiitlilootustele adieu öelda...
Minu arvestuste järgi tõusis Audi nüüd DTM-i ajaloos võitude poolest kolmandaks edukaks margiks,ees vaid Mersu ja BMW.Ning Ekström on nelja võiduga nüüd võitude arvu poolest ühel tasemel Joachim Winkelhocki endaga.Praegustest DTM-i pilootidest on temast võitude poolest edukamad vaid Schneider,Biela,Reuter,Aiello ja Albers,samas kolm esimest on lõviosa oma võitudest kogunud ajal,mil peeti kaks võrdväärset sõitu ühe etapi kohta.
Ning,seoses sõidu vahepealse katkestamisega loeti täna ametnike poolt mõningaid huviatavaid reeglipunkte.nimelt uue stardi järjestus loeti 22.ringi järgse seisu alusel.23.ringil aga tegi Pirro oma teise kohustusliku peatuse ning Paffett sai läbisõidupenalti Kristenseni "togimise" eest.Mõlemad loeti uues stardis aga peetuks ning Pirro ja Paffett pääsesid kergelt.Olen kindel,et vastasel juhul võinuks Paffett tiitlilootustele adieu öelda...
Lasin ennustuse tulemused ka üles.
link: www.hot.ee/erki333/DTM
www.hot.ee/erki333/DTM/rd08.html
Kui midagi valesti on, andke teada.
link: www.hot.ee/erki333/DTM
www.hot.ee/erki333/DTM/rd08.html
Kui midagi valesti on, andke teada.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Järgmine etapp siis kahe nädala pärast Tehhimaal Brnos.Viimati sõitis DTM seal aastal 1992.Kevadel olid seal neljapäevased testid,seal kiireim just Albers.Üldiselt olen kindel,et tiitlit hakkavad jagama Eki ja Albers ning et meeskonnakorralduste aeg on kätte jõudnud...Siiski arvan,et Brno ei sobi Mersule nii hästi kui Hockenheim oma kilomeetripikkuse Parabolicaga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mul see täitsa olemas,kunagi vist miskist ftp-st või muust foorumist leidsin.
Aga see Le Mans 1999 oli Mersu autospordiajaloo üks suuremaid häbiplekke,enne Dumbrecki hävitas Webber samamoodi veel kaks autot treeningutel.Alles siis võttis tiim viimase (Schneideri) auto võistlusest tagasi.Heidfeld oli siis samuti veel Mersu lemmiklaps,tema sõitis ka tol aastal Le Mansis.
Aga see Le Mans 1999 oli Mersu autospordiajaloo üks suuremaid häbiplekke,enne Dumbrecki hävitas Webber samamoodi veel kaks autot treeningutel.Alles siis võttis tiim viimase (Schneideri) auto võistlusest tagasi.Heidfeld oli siis samuti veel Mersu lemmiklaps,tema sõitis ka tol aastal Le Mansis.
Erki kirjutas:Mingit vidiot sellest lennust on ksukil? Olen püüdnud otsida aga aind pilte vrakist olen leidnud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nad teevad autod hooaja algul valmis (nagu arusaanud olen,siis n võistlusautot+üks auto ainult testsõitude tarbeks) ning praegu on hooaeg juba sellises staadiumis,et ettevalmistus 2005.aastaks käib,seega see ei tasu end ressursside poolest ära.See Vectra,millega Bleekemolen nüüd sõitis,oligi ehitatud algul üksnes testsõitude tarbeks ning Audi testautoga sõitis Shanghais "Dindo" Capello.Ilmselt tõstavad siis Dumbrecki vrakilt mootori Bleekemoleni autole üle...
Erki kirjutas:Kas hooaja kestel uut autot ei ehitata?