Sõidetakse siis Hollandis Zandvoorti rajal,asub see mitte väga kaugel Amsterdamist Põhjamere ääres.Ehitatud on see rada juba 1948.aastall,aastatel 1952-85 sõideti seal kokku 30 Hollandi GP-d.Praegune rajaskeem siiski eriti ei kattu varasema variandiga,põhjusteks nii turvalisus- kui ka müraprobleemid.DTM-i kalendrisse kuulub alates aastast 2001 ja igal aastal on seni olnud erinev võitja.Peale DTM-i on rajal praegusel ajal peetavaist võistluseist tuntuim vast F3 Marlboro Masters.
-2001.aastal tuli sealt Abtile tema seni ainus DTM-i pole,lisaks võitis ta ka lühikese kvalisõidu.Võistlusel viimase ringi praktiliselt lõpus aga Alzen möödus Abtist ja võitis.
-2002.aastal kindlustas Aiello omale DTM-i tiitli etapp enne lõppu,seda hoolimata sellest,et tema pole'i aeg tühistati väidetava kütuse ebareeglipärasuse pärast (hiljem ta rehabiliteeriti) ning ta pidi põhisõidule startima viimasena.Oma esimese DTM-i võidu teenis tol etapil aga Ekström,lühikese kvali võitis Fässler.
-Eelmisel aastal tuli Hollandist aga 2003.aasta ainus pole Opelile,Scheiderile oli see ka tema kogu DTM-i karjääri esimene.Ebaõnnestunud boksipeatuse tõttu oli ta aga liidrikohalt sunnitud katkestama ja võit kuulus toona Albersile.
Iseloomult on Zandvoort keskmiselt kiire,nõutav on rohkem downforce kui lõppkiirus.Spekuleeritakse,et Audi ja Opeli autodele peaks see ring paremini sobima kui Mersudele.Olgu niipalju veel lisatud,et F3 Marlboro Masters,kus sel aastal ka Asmer sõitis,kasutas raja lühendatud varianti.
Bleekemolen tuleb sel etapil starti uue Vectra GTS-iga,seega jäävad ainsateks eelmise aasta autodeks rajal neli CLK-d.
Võistluskoha kodukas: http://www.circuit-zandvoort.nl
Võistluse pikkus:36 ringi*4,300 km=154,800 km
Kõrvalprogramm:F3 Eurosari,Porsche Carrera Cup,FBMW ADAC (+Pentus),ADAC VW Polo Cup.
DTM-i ajakava (Eesti aeg)
Reede,03.09:
09:45-10:00-roll-out
11:15-12:45-1.test
16:00-17:30-2.test
Laupäev,04.09:
11:35-12:35-vabatreening
14:00-kvali
14:30-super-pole
Pühapäev,05.09:
10:15-10:45-warm-up
15:00-võistluse start
Varasemad etapivõitjad:
2001:KV:Abt (Abt-Audi)
S:Alzen (MB)
2002:KV:Fässler (MB)
S:Ekström (Abt-Audi)
2003:
Pole:T. Scheider, 1.35,336
Sõidu lõppjärjestus:
1. C. Albers (NL) AMG-Mercedes CLK 59.40,840
2. B. Schneider (D) AMG-Mercedes CLK + 5,337
3. M. Ekström (S) Abt-Audi TT-R + 14,478
4. M. Reuter (D) Opel Astra V8 Coupé + 14,975
5. J. Alesi (F) AMG-Mercedes CLK + 15,368
6. M. Fässler (CH) AMG-Mercedes CLK + 24,230
7. J. Bleekemolen (NL) Opel Astra V8 Coupé + 27,899
8. K. Wendlinger (A) Abt-Audi TT-R + 32,329
9. L. Aiello (F) Abt-Audi TT-R + 33,126
10. P. Dumbreck (GB) Opel Astra V8 Coupé + 37,904
11. C. Abt (D) Abt-Audi TT-R + 45,005
12. G. Paffett () AMG-Mercedes CLK + 53,870
13. T. Jäger (D) AMG-Mercedes CLK + 1.00,767
14. P. Terting (D) Abt-Audi TT-R + 1.16,075
15. J. Winkelhock (D) Opel Astra V8 Coupé + 1.22,570
16. B. Mayländer (D) AMG-Mercedes CLK - 1 Rd.
17. S. Mücke (D) AMG-Mercedes CLK - 1 Rd.
18. K. Kaneishi (J) AMG-Mercedes CLK - 4 Rd.
- T. Scheider (D) Opel Astra V8 Coupé - 15 Rd.
- A. Menu (CH) Opel Astra V8 Coupé - 22 Rd.
- M. Tomczyk (D) Abt-Audi TT-R - 27 Rd.
Kiireim ring:C. Albers, 1.36,494
Pealtvaatajaid:62000 inimest/nädalavahetus
Edu siis jälgimisel...

Edit...juurde ka rajaskeem.
