Uurisin siis samuti ajakavasid ning lugesin välja,et Soomes nii esimesel kui ka teisel päeval ikka 20-minutised teenindused ka kavas.Küll aga on service'te vahelisi katsete kogudistantse pikendatud (enamasti ca 70 km)
Pühapäev jääb sel aastal seal küll suht lühikeseks...
PÜhapäev on jah superlühike. Ralli katsete kogupikkus on ka suht lühike (357km). Võiks olla ikka 400-450km. Ma vaatan üldse et üldine tendents näitab rallide lühenemist. Järgmine aasta meil vist ongi vaid heal juhul sajakilomeetrised rallid. Aga see eest on neid 48 tükki
mrali kirjutas:Uurisin siis samuti ajakavasid ning lugesin välja,et Soomes nii esimesel kui ka teisel päeval ikka 20-minutised teenindused ka kavas.Küll aga on service'te vahelisi katsete kogudistantse pikendatud (enamasti ca 70 km)
Nende 10. minutiliste hoolduste või õigemini rehvivahetus punktide kasutamine on vabatahtlik ja korraldajate enda otsustada. Näiteks Kreekas ja Argentiinas võetakse need kasutusele, aga Soomes ei ole neid ilmselt vaja kasutada.
Natuke hindadest ka. Kui mullu küsiti rallypassi eest 42 Eurot, siis tänavu peavad Soome reisijad arvestama 45 Euroga. Rallypassiga saab kõigile katsetele ja hooldusse sisse. Katsete üksikpilet on 12 Eurot.
Carlos kirjutas:Lisaks on sel aastal ka 5-eurone hoolduspargi pilet.
rallypassiga pääseb ikka igale poole kaasaarvatud hooldusparki. Eelmistel aatatel on ka mingi pilet sinna olnud kuigi ei paistnud et keegi seda kontrolliks ja raja ääres ka nagu eriti ei kontrollitud ju välja arvatud Killeri.
Carlos kirjutas:Lisaks on sel aastal ka 5-eurone hoolduspargi pilet.
rallypassiga pääseb ikka igale poole kaasaarvatud hooldusparki. Eelmistel aatatel on ka mingi pilet sinna olnud kuigi ei paistnud et keegi seda kontrolliks ja raja ääres ka nagu eriti ei kontrollitud ju välja arvatud Killeri.
Ahjah, sain veits valesti aru. Sel aastal ikka nii nagu ennegi.
Peugeot kinnitas täna ametlikult, et testisõitja soomlane Sebastian Lindholm sõidab Soome rallil kolmanda Peugeot 307 WRC-ga. See ilmselt tähandab seda, et Carlsson peab leppima 206-ga.
http://nrf.akk-motorsport.fi/kilpailija ... tautuneet/ Stardinimekiri. Miskit vääga huvitavat nagu pole. Välimäki uue Ignisega ja Dorossinski kah üritamas, Lätist Neiksans. Suhteliselt huvitav peaks olema Joonas Lindroos esmakordselt neliveo roolis, ta ikka päris kiire.
Muidu pole nagu nimekirjal väga viga midagi, aga natuke valmistas pettumust, et Välimäki, Jozef Béres, Alexandre Bengue ning ka Kuistila ei sõida WRC-autodega
Samas on kindlasti huvitav näha mida suudavad Chris Atkinson ja ka Maris Neiksans teha selles konkurentsis. Huvitav, et Mitsu saadab N-rühmas rajale ainult Gianluigi Galli nind Dani Sola jääb seekord pealtvaatajaks.
Atkinson sel aastal APRC sarjas päris hea olnud. Ignisega sõitnud suht lähedale N-rühma meestele. Armin Kremerile näiteks. Tommi Mäkineni Subaru ei tohiks talle väga võõras olla, kodumaal ka lisaks Suzukile ta Imprezaga sõitnud.
Huvitav on ka Jukka Ketomäki, esialgu ei märganud, et tema Ignisel.
Neiksansile jõuab reaalsus kohale juba esimestel katsetel. Võibolla sõidab vaikselt lõpuni, aga ajaliselt peaks olema kaotus suur. Ei ole tal see Puma nii hea.
Joge on märgitud 206WRC-ga, aga ilmselt tegemist ikka S1600 autoga - vähemalt klass on A6.
Vabandust, et ma põikan korra teemast kõrvale, sest ma ei leidnud sobivat teemat selle küsimuse jaoks, seega tekkis küsimus, et mis on sellisest sõitjast nagu Delecour saanud? Väga vaikselt kadunud ära. (Ärge lööge kui ma järsku ei tea midagi )