NELJAPÄEV 16.november
Shakedown Kuragaike Park − 2.75 km − 02:01
SS1 Toyota Stadium SSS 1 - 2.10 km - 12:05
REEDE 17.november
SS2 Isegami's Tunnel 1 - 23.60 km - 00:04
SS3 Inabu Dam 1 - 19.38 km - 01:04
SS4 Shitara Town 1 - 22.53 km - 02:02 Service
SS5 Isegami's Tunnel 2 - 23.60 km - 06:36
SS6 Inabu Dam 2 - 19.38 km - 07:36
SS7 Shitara Town 2 - 22.53 km - 08:34 Service
SS8 Toyota Stadium SSS 2 - 2.10 km - 12:35
LAUPÄEV 18.november
SS9 Nukata Forest 1 - 20.32 km - 01:04
SS10 Lake Mikawako 1 - 14.78 km - 02:05
SS11 Okazaki City SSS 1 - 3.18 km - 04:15
SS12 Okazaki City SSS 2 - 3.18 km - 04:26 Rehvivahetus
SS13 Nukata Forest 2 - 20.32 km - 06:04
SS14 Lake Mikawako 2 - 14.78 km - 07:05
SS15 Shinshiro City - 6.70 km - 08:11 Service
SS16 Toyota Stadium SSS 3 - 2.10 km - 12:35
PÜHAPÄEV 19.november
SS17 Asahi Kougen 1 - 7.52 km - 00:05
SS18 Ena City 1 - 22.92 km - 01:03
SS19 Nenoue Kougen 1 - 11.60 km - 01:56 Rehvivahetus
SS20 Ena City 2 - 22.92 km - 04:04
SS21 Nenoue Kougen 2 - 11.60 km - 04:57
SS22 Asahi Kougen 2 Power Stage - 7.52 km - 07:15
15min service enne SS2, aga palju selle ajaga teha jõuab, ei oska öelda.. Loodame, et päris SD tempo peale ei jääda, vaid ikka sinna top5 ajad, siis veidi põnevam jälgida.
*järgmine aastaks vaeva nägema ja ralli nimeks FORUS8
Jaapani MM-ralli esimene pikk võistluspäev (öö) on kohe algamas ja sündmustel aitab pilku peal hoida Powerstage Live Blogi kuhu on juba lisatud reedene stardijärjestus, rehvivalik jne..
Selle kõige peale tulvad Milleneri sõnad meelde, et ka noored (Loubet ja Fourmaux) on võimelised poodiumile sõitma. Krt kas see mees sööb seeni või midagi sellist. Kõigepealt peaksid need noored suutma ralli lõpetada ilma SR-ta
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mikkelsen siis Rally2ga ABS 3. aeg SS3 pealt ja peale SS3 ABS 4. 2sekiga kaotab Ogile. Mees näeb kuhu sõidab erinevalt eliitpundi omadest
Krt miljon eurot maksev pill, ja hullem kui siil-udus.
Isegi Eesti meistrikatel kasutatakse anti-fog keemiat jms vahendeid esiklaasi peal sellise olukorra vältimiseks. Kuidas seal sellist asja ei teha või ollakse oma tehnikas nii kindel? Lauslollus, eriti kui ilmastikuolud teada, lisavahendeid(abinõu nt keemia näol) mitte kasutada.
>
0
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
No ikka täis polnõi bardakk - see on juba puhas loterii, mitte võistlus. Ford ei kannata suuri kiirusi ja ekstreemseid olusid, sellega saab sõita vaid rahulikult siledal teel ja kuivades oludes, siis kestab ära.
Neuville sai ka end metsa pargitud - kas Ott saaks tast veel kuidagi mööda üldis?