NELJAPĂEV 16.november
Shakedown Kuragaike Park â 2.75 km â 02:01
SS1 Toyota Stadium SSS 1 - 2.10 km - 12:05
REEDE 17.november
SS2 Isegami's Tunnel 1 - 23.60 km - 00:04
SS3 Inabu Dam 1 - 19.38 km - 01:04
SS4 Shitara Town 1 - 22.53 km - 02:02 Service
SS5 Isegami's Tunnel 2 - 23.60 km - 06:36
SS6 Inabu Dam 2 - 19.38 km - 07:36
SS7 Shitara Town 2 - 22.53 km - 08:34 Service
SS8 Toyota Stadium SSS 2 - 2.10 km - 12:35
LAUPĂEV 18.november
SS9 Nukata Forest 1 - 20.32 km - 01:04
SS10 Lake Mikawako 1 - 14.78 km - 02:05
SS11 Okazaki City SSS 1 - 3.18 km - 04:15
SS12 Okazaki City SSS 2 - 3.18 km - 04:26 Rehvivahetus
SS13 Nukata Forest 2 - 20.32 km - 06:04
SS14 Lake Mikawako 2 - 14.78 km - 07:05
SS15 Shinshiro City - 6.70 km - 08:11 Service
SS16 Toyota Stadium SSS 3 - 2.10 km - 12:35
PĂHAPĂEV 19.november
SS17 Asahi Kougen 1 - 7.52 km - 00:05
SS18 Ena City 1 - 22.92 km - 01:03
SS19 Nenoue Kougen 1 - 11.60 km - 01:56 Rehvivahetus
SS20 Ena City 2 - 22.92 km - 04:04
SS21 Nenoue Kougen 2 - 11.60 km - 04:57
SS22 Asahi Kougen 2 Power Stage - 7.52 km - 07:15
15min service enne SS2, aga palju selle ajaga teha jÔuab, ei oska öelda.. Loodame, et pÀris SD tempo peale ei jÀÀda, vaid ikka sinna top5 ajad, siis veidi pÔnevam jÀlgida.
*jÀrgmine aastaks vaeva nÀgema ja ralli nimeks FORUS8
Jaapani MM-ralli esimene pikk vĂ”istluspĂ€ev (öö) on kohe algamas ja sĂŒndmustel aitab pilku peal hoida Powerstage Live Blogi kuhu on juba lisatud reedene stardijĂ€rjestus, rehvivalik jne..
Selle kÔige peale tulvad Milleneri sÔnad meelde, et ka noored (Loubet ja Fourmaux) on vÔimelised poodiumile sÔitma. Krt kas see mees sööb seeni vÔi midagi sellist. KÔigepealt peaksid need noored suutma ralli lÔpetada ilma SR-ta
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mikkelsen siis Rally2ga ABS 3. aeg SS3 pealt ja peale SS3 ABS 4. 2sekiga kaotab Ogile. Mees nÀeb kuhu sÔidab erinevalt eliitpundi omadest
Krt miljon eurot maksev pill, ja hullem kui siil-udus.
Isegi Eesti meistrikatel kasutatakse anti-fog keemiat jms vahendeid esiklaasi peal sellise olukorra vÀltimiseks. Kuidas seal sellist asja ei teha vÔi ollakse oma tehnikas nii kindel? Lauslollus, eriti kui ilmastikuolud teada, lisavahendeid(abinÔu nt keemia nÀol) mitte kasutada.
>
0
âSee on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga vĂ”idusĂ”itja eduni. VĂ€hesed mĂ”istavad sedaâ (Peter Sauber)
No ikka tÀis polnÔi bardakk - see on juba puhas loterii, mitte vÔistlus. Ford ei kannata suuri kiirusi ja ekstreemseid olusid, sellega saab sÔita vaid rahulikult siledal teel ja kuivades oludes, siis kestab Àra.
Neuville sai ka end metsa pargitud - kas Ott saaks tast veel kuidagi mööda ĂŒldis?