kaits kirjutas:Latvalal läks puruks hüdraulika pump mis juhib käigukasti. Käsikäigud jäid algul alles. Selle pumba juhtimisega kadus ära ka veojõu kontroll ja pidurite süsteem. Ehk vedasid ainult üks esimene ja üks tagumine ratas ja pidurdas imelikult. Ja kõik juhtus kui Jari enne katset läks põit tühjendama ja tagasi tulles enam käigud ei töötanud.
veojõukontrolli vist ei tohiks olla? keskdifferist ei rääkinud või?
vwmehaanik kirjutas:
Midagi ei ole Otil teha kui tegelikkuses ainult 3 meest suudavad punkte võtta. Raadios ka mainiti, et isegi kui Tänak võidaks kõik järgnevad rallid ja ps-id ning neu oleks alati teine, siis ikka Neu võidaks. Ja kindla peale sõitu oma õnnefaktori juures Neuville oskab teha väga hästi.
Tundub et natuke valesti arvutasid. Oti ja Neuville vahe on 46 punkti. Esimese ja teise koha vahe on rallil 7 punkti. Järgi on jäänud koos saksaga 5 rallit. Kerge arvutus 5x7= 35, vahe jääb veel 11 punkti ja kõik ps punktid annavad kokku 25. Jääb veel varugi . Aga see tühi jutt
teine_riiul kirjutas:Mida see Ogi seal nüüd kupatab? Kedagi püüda nagunii ei saa, taga on turvaliselt wingman Suninen.
Sellise koha pealt ei tohi kunagi püssi põõsasse visata. Ees võib kõike juhtuda. Ise pead andma endast ikka 110%. Seepärast ta ongi mitmekordne maailmameister
Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?
Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?
No mille üle siin nii rõõmustada ka on. Ogieriga võitlus lõppes eile, täna JML katkestas, Neuville 2. eks natuke ikka naeratab, aga katusele pole vaja täna minna.
Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?
No mille üle siin nii rõõmustada ka on. Ogieriga võitlus lõppes eile, täna JML katkestas, Neuville 2. eks natuke ikka naeratab, aga katusele pole vaja täna minna.
Kui MM-etapivõit ei anna selleks põhjust, siis mis veel? Ott on endast maksimumi andnud, tema ei saa teiste eest sõita või nende tulemusi muuta.
Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!
ise arvan,et mikkelsen ka ikka üritab pingutada sest suninen ainult 4,6 seki kaugusel,ja teine asi,tänak hoidis nandel kahel katsel rehvi,et poweril maksimum võtta....see isiklik mõte lihtsalt
StP kirjutas:Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!
Mitte seda, rõõmustab/rõõmustan ikka, lihtsalt katusele hüppamiseks pole põhjust.
kaits kirjutas:Latvalal läks puruks hüdraulika pump mis juhib käigukasti. Käsikäigud jäid algul alles. Selle pumba juhtimisega kadus ära ka veojõu kontroll ja pidurite süsteem. Ehk vedasid ainult üks esimene ja üks tagumine ratas ja pidurdas imelikult. Ja kõik juhtus kui Jari enne katset läks põit tühjendama ja tagasi tulles enam käigud ei töötanud.
veojõukontrolli vist ei tohiks olla? keskdifferist ei rääkinud või?
StP kirjutas:Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!
Mitte seda, rõõmustab/rõõmustan ikka, lihtsalt katusele hüppamiseks pole põhjust.