Evans! ...... ehk uue hingamisega CamilliVahula kirjutas:Mikkelsen Hyundaise ja Ogier Citoeni? Kes M-Sporti jäävad? Kas Tänak läheb Toyotase?

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Evans! ...... ehk uue hingamisega CamilliVahula kirjutas:Mikkelsen Hyundaise ja Ogier Citoeni? Kes M-Sporti jäävad? Kas Tänak läheb Toyotase?
Ma arvan et Austraalias sõidab Paddon ja Sordo saab puhata. Pea-aegu Paddoni koduralli ju.mcwax kirjutas:Väga imelik tegelikult ikkagi Hyundai poolt. Loota nüüd Mikkelsen "külmalt" peale lennates kohe tuleb ja imesid teeb Paddoni asemel... Samas, Paddon muidugi asfaltil pole just liiga kiire olnud ja Hispaanias võib tõesti siit parem tulemus tulla kui Paddonil oleks tulnud.
Kui nüüd tähi närida, siis artiklist:
"All three of our existing crews will remain under contract but the specific driver line-up will differ in each of the remaining rounds of the season..."
Ehk nagu peaks iga järelejäänud ralli olema erinev meeskond - Mikkelsen pidi aga kõik rallid kaasa tegema. Panevad siis Neuville ka korra pingile?![]()
Või panevad korra Neuville ja Mikkelseni kõrvale Kruuda?
Sunninen äkki ka kohe täis hooaega sõitma? Siis vast tuleb ka kogu lineup D-Mackidega rajale sest kui Ogier lahkub siis tähendab et Fordi tuge ei tulnud.viplala kirjutas:Evans! ...... ehk uue hingamisega CamilliVahula kirjutas:Mikkelsen Hyundaise ja Ogier Citoeni? Kes M-Sporti jäävad? Kas Tänak läheb Toyotase?
viplala kirjutas:Yves Mattoni säuts on ka huvitav
Congratulations to @AMikkelsenRally for his new drive. He was one of the options we considered for 2018, but we had to set priorities
https://twitter.com/Yves_Matton/status/ ... 5899104256
Ma pakuks ka seda. Hyundai meeskondlik esitus on see aasta ikka kehv olnud. Tahetakse meeskonda tugevdada ja tiitel ära võtta.jens kirjutas:Isegi kui Citroen võtab Ogieri, miks ei sobiks Mikkelsen sinna 2. või 3. piloodiks nagu ta Ogieri suhtes VW-s oli?
Midagi on nagu puudu. Kogu see teema väga ei veena. Vb Mikkelsen ise sai Hyundailt parema pakkumise.
Yves Matton @Yves_Matton 6h6 hours agojens kirjutas:Isegi kui Citroen võtab Ogieri, miks ei sobiks Mikkelsen sinna 2. või 3. piloodiks nagu ta Ogieri suhtes VW-s oli?
Midagi on nagu puudu. Kogu see teema väga ei veena. Vb Mikkelsen ise sai Hyundailt parema pakkumise.
see kohtumise jutt oli mingi hispaania või portugali autoralli portaali lehel kirjas, pole mujal seda näidanud....ma ei võtaks seda eriti tõsiselt.Vahula kirjutas:Millal Wilson Fordiga kohtuma pidi? Kuu lõpu poole? Peale seda selgub kas Ogier jääb või mitte.
Samas Citroen on võistkond, kus sõitjaterivi on sel aastal kõige puudulikum olnud. Kui isegi Hyundai leiab talle ruumi, siis miks mitte Citroen. Jah, nt Meeke'l on pikaajaline leping, samas Mikkelsen on noorem ja pikas plaanis tasuks end rohkem ära. Ja samas - kas mitte Hyundais ka Sordol ja Paddonil pikaajalised lepingud polnud? Kui Hyundai arvab, et Mikkelsen on parem kui Sordo/Paddon, siis Citroen võiks mõelda, et ta on parem kui Meeke/Breen.CTR kirjutas:no Citroenis pole ju nii palju kohti, et Ogi + Mik võtta..
ja ma ei usu, et Mikkelsenil endal nii väga midagi raha järgi valida hetkel on.. pigem et Hyundais saab kõik etapid kaasa sõita vs citroenis jääks mõned vahele vm..