2018 meeskondade spekulatsioonid
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
See Ogieri ja Citroeni teema on natuke kahtlane.
Hooaja eel mäletatavasti keeldus Citroen oma autot testida andmast (erinevalt Toyotast), väites, et enne peab lepingu sõlmima, neil on sõitjad olemas või mida iganes.
Vb Citroeni eelarve ei ole ka nii suur kui Toyotal/Hyundail.
Ja eks-VW sõitja Mikkelsen on Citroeniga suht hädas. Ogier ei ole Fordiga eriti hästi kohanenud. Ilmselt on ta natuke skeptiline, et Citroeniga kohanemine võib edukalt kulgeda.
Toyota on kuum teema, aga vaevalt mõlemad (Ogier & Tänak) sinna satuvad. Pigem üks neist. Mida teeb teine, on lahtine. Äkki siis tõesti pigem Ford kui Citroen? Hooaja eel valis ka Ogier Fordi ja mitte Toyota, olles nende auto konkurentsivõimes kindlam.
Muidugi see kõik on puhas oletus ja tegelikult võib Ogier vabalt Citroeni sattuda. Aga eeldusel, et Citroenilt tõesti tunduvalt parem (rahaline ja muu) pakkumine laual on. Ma arvan, et Citroenil peaks olema väga hea motivatsioon oma sõitjate koosseisu tugevdada, kui nad tahavad vähegi eesotsas heidelda. Hetkel pole neil ainustki sõitjat, kellelt võiks oodata MM-tiitliheitlusesse sekkumist.
Hooaja eel mäletatavasti keeldus Citroen oma autot testida andmast (erinevalt Toyotast), väites, et enne peab lepingu sõlmima, neil on sõitjad olemas või mida iganes.
Vb Citroeni eelarve ei ole ka nii suur kui Toyotal/Hyundail.
Ja eks-VW sõitja Mikkelsen on Citroeniga suht hädas. Ogier ei ole Fordiga eriti hästi kohanenud. Ilmselt on ta natuke skeptiline, et Citroeniga kohanemine võib edukalt kulgeda.
Toyota on kuum teema, aga vaevalt mõlemad (Ogier & Tänak) sinna satuvad. Pigem üks neist. Mida teeb teine, on lahtine. Äkki siis tõesti pigem Ford kui Citroen? Hooaja eel valis ka Ogier Fordi ja mitte Toyota, olles nende auto konkurentsivõimes kindlam.
Muidugi see kõik on puhas oletus ja tegelikult võib Ogier vabalt Citroeni sattuda. Aga eeldusel, et Citroenilt tõesti tunduvalt parem (rahaline ja muu) pakkumine laual on. Ma arvan, et Citroenil peaks olema väga hea motivatsioon oma sõitjate koosseisu tugevdada, kui nad tahavad vähegi eesotsas heidelda. Hetkel pole neil ainustki sõitjat, kellelt võiks oodata MM-tiitliheitlusesse sekkumist.
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Sa oled vist ise ka vähe hoogu läinud ja veits jama siia kokku kütnudcaater666 kirjutas:Tõstan selle artikli selle teema alla ka ja ütlen kohe, et tegemist on mingi jamaga.randos kirjutas:Tänak zu Toyota, Ogier weiter bei M-Sport?
https://www.rallye-magazin.de/wrc/artik ... i-m-sport/
---
Citroenist võiks asja saada ainult siis kui Nandani pea lendab ja seal meeskonnas uued tuuled puhuma hakkavad.


Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Mina arvan, et kõige sitemas seisus on siiski uuelaastal Ogier kindlasti ta ei pääse Toyota tiimi kui Latvala on seal ees, Hunday ei tundu ka väga huvitatud olema Citroeniga neil vana kana katkuda ja pigem jätkavad seal uuel aastal Mikelsen ja kaks noort Lefe ja Breen, niiet mina arvan et Ogier jätkab Fordis (kui ta ültse ei lõpeta karjääri mis ei ole ka võimatu) Ott liigub Toyotase, Hunday muutusteta, Mikelsen Citroenis Meekist ei usu ka et keegi eriti huvitatud oleks kui ta just nüüd viimased rallid uuestisündinud ei oleks mida ma ei usu eriti
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
caater666 kirjutas: Citroenist võiks asja saada ainult siis kui Nandani pea lendab ja seal meeskonnas uued tuuled puhuma hakkavad.
Kokkuvõtvalt - kes suudab oma meeskonda meelitada SO+OT ning anda neile vähegi konkurentsivõimelise masina võidab 2018 sisuliselt kõik ja kõik bossid teavad seda.
Paraku Nandani pea lendamisega ei muutus Citroenis midagi. Kuna Nandan on hyundai pealik. Matton peaks eelkõige tagasi astuma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Õpime kirjutama alustuseks ...Hr Andrus kirjutas:Mina arvan, et kõige sitemas seisus on siiski uuelaastal Ogier kindlasti ta ei pääse Toyota tiimi kui Latvala on seal ees, Hunday ei tundu ka väga huvitatud olema Citroeniga neil vana kana katkuda ja pigem jätkavad seal uuel aastal Mikelsen ja kaks noort Lefe ja Breen, niiet mina arvan et Ogier jätkab Fordis (kui ta ültse ei lõpeta karjääri mis ei ole ka võimatu) Ott liigub Toyotase, Hunday muutusteta, Mikelsen Citroenis Meekist ei usu ka et keegi eriti huvitatud oleks kui ta just nüüd viimased rallid uuestisündinud ei oleks mida ma ei usu eriti

Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Kaldun ka arvama, et Ford ei naase, neile piisab praegusest olukorrast. See tähendab, et Ogier lahkub. Kui ta läheb Citroeni, siis võib arvata, et Ott läheb Toyotasse.domaza kirjutas:2018. aasta turu võti on selgelt M-Sporti käes. Kas ja kes seal jätkavad? Ma pigem arvan, et Ogier võtab tänavu tiitli ja liigub edasi. Ott võtab 1/3 Ogieri palgast ning liigub esisõitjaks, paariliseks taas Evans ning kolmandaks Sunninen DMackiga.
Muidugi on variant, et Mäkinen suudab konkreetsema pakkumisega Otti omale meelitada - suurem palk, baas Eestis (kopp peaks varsti maasse minema) - raha rohkem, kodus rohkem, pikem/kindlam leping.
Ei usu, et Ford siin "naasmas" oleks - ehk mõne miljoni annavad lisaks, aga ametlikku liitumist pigem ei näe. Neil praegune olukord sobib hästi - riskid väiksed, kulud väiksed, tulu suur. Tavaline inimene ei tea, kas see on M-Sport või Ford - nende jaoks ikka Fordi meeskond.
Kui Ogier läheb Toyotasse, siis jääb Ott M-Sporti. Sellisel juhul peavad 2 ülejäänud sõitja toetajad maksma ka Oti sõitmise eest. Ei ole väistatud ka, et tiimi nimeks saab Dmack World Rally team. Kuna MW on öelnud, et järgmisel aastal jätkamiseks vajavad nad kindlasti suursponsorit.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
MW oli ju isegi DMackis vist osanik? Et noh, kas seda pappi nüüd nii palju selle diiliga saaks.
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
See Fordi naasmise teema on jah huvitav. Wilson panustas ju kõik 2017-le, meelitas Ogieri võistkonda ja puha, et väga hea hooaja taustal meelitada Ford tagasi.Timur_P kirjutas: Kaldun ka arvama, et Ford ei naase, neile piisab praegusest olukorrast.
Aga näe, see töötab hoopis vastupidi. Ford vaatab, et on MM-liidrid ilma et peaks midagi selle eest maksma - väga hea reklaam. Miks peaks siin veel midagi toetama, kõik toimib ju imehästi ja emafirmale kasumlikult.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Maksavad ikka midagi, tõenäoliselt teavad ka, et Ogieri jaoks peaksid rohkem maksma.

Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Kas sellel Ogieri kibestumisel on mingi reaalne tõepõhi ka all või pigem naised saunas rääkisid jutt?
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
2011 aasta. Mõlemad Citroeni piloodid, nii Loeb kui Ogier võitlevad tiitli peale. Tuleb Saksamaa ralli. Peale esimest päeva on Loebi edu meeskonnakaaslase Ogieri ees 7 sekundit, mõlemad on üsna võrdsed ja Citroen ütleb Ogierile, et ta ei tohi Loebi ohustada. Ogier polnud nõus, sest tal oli samuti suur võimalus meistriks tulla ja pushis edasi. Siis hakkas Loeb nutma teisel päeval, et Ogier peab bosse kuulama ja hoogu maha võtma, et muidu riskivad kellegi väljasõiduga. Ogier oli ikka nördinud kogu sellest jamast ja polnud ikka nõus tiimikorraldustega ja pani edasi. Lõpuks läks Loebil rehv ja Ogier võitis ralli.MadMax kirjutas:Kas sellel Ogieri kibestumisel on mingi reaalne tõepõhi ka all või pigem naised saunas rääkisid jutt?
Aga suhted Citroeniga olid rikutud, sest kogu rallimaailm nägi, kuidas üks Citroeni sõitjatest ei kuula sõna. Citroen ei saa sellist asja lubada, eriti veel prantsuse meeskond ja Ogier teades oma võimeid ja teades, et ta on võimeline Loebi võitma igal rallil, polnud samuti nõus teise piloodi rolliga, eriti kui võitlus käib tiitli peale ja lahkus VW'sse. Kus iganes nurga alt vaadata, see oli vale samm Citroeni poolt ja tasub nüüd panna end korra Ogieri kingadesse ja mõelda, kas ta läheks Citroeni järgmine aasta. Vastus on - Ei.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Aga kuhu ta siis läheb kui küsida tohib? Sa tundud alati kindlalt teadvat neid asju.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
CTR
Mis teha noh.. olid siis teised ajad ja panustati #1, mitte noorukile.. alati olnud tiimikorraldused vastavalt vajadustele ning tuleb ka edaspidi.. eks Ogi sai ka selle eest vb tasustatud. Mis seal ikka ohkida.. Ferraris olnud ka koguaeg nö korraldused, kui vajadus on, kuid ikka tahavad kõik sinna saada..
Ta ju teadis, kuhu tiimi läheb ning mis rahalised võimalused on.. hetkel juhib ju MM sarja ning rallisid veel omajagu ees.
Ta ju teadis, kuhu tiimi läheb ning mis rahalised võimalused on.. hetkel juhib ju MM sarja ning rallisid veel omajagu ees.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Alonso ei läinud ka McLarenisse tagasi...võijah
Ma ütleks küll, et Ogier võib ükskõik millises tehasetiimis järgmine aasta olla, võibolla isegi M-Spordis edasi
Ma ütleks küll, et Ogier võib ükskõik millises tehasetiimis järgmine aasta olla, võibolla isegi M-Spordis edasi
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
McLareni näide siin ei kõlba ma arvan. McLarenis oli sõda tiimikaaslaste vahel, kui Hamilton ei pidanud kokkulepetest sõitjate vahel kinni ja lõpuks Alonso laskus Hamiltoni tasemele ja hakkas pihta lapsik üksteisele ärategemine. Citroenis siiski Citroeni bossid keerasid Ogierile tiimikäsklustega keset kõige tulisemat tiitliheitlust, Loeb pole asjaga seotud, kui välja arvata ta ebasportlikut kommentaarid. See mis oli Hamiltoni ja Alonso vahel, sellised asjad võib andeks anda, läheb paar hooaega ja nad mõlemad naeravad nüüdseks selle peale. See mis toimus Citroenis, ma pole kindel, kas nii kergelt see unustatakse.snakeplissken kirjutas:Alonso ei läinud ka McLarenisse tagasi...võijah
Ma ütleks küll, et Ogier võib ükskõik millises tehasetiimis järgmine aasta olla, võibolla isegi M-Spordis edasi
Kindlalt ei tea meist keegi siin midagi. Sellepärast me siin igaüks oma versioone pakumegi. Isiklikult ma näen kõikides tiimides võimaliku varianti Ogieri jaoks aga mul pole ühte ainsat põhjust ka välja tuua, miks peaks Citroeni minema. Citroen kindlasti vajab Ogieri hetkel rohkem kui kunagi varem aga Ogier küll Citroeni ei vaja, vaid Toyotat, Hyundaid või M-Sporti.soca kirjutas:Aga kuhu ta siis läheb kui küsida tohib? Sa tundud alati kindlalt teadvat neid asju.
Aga ka rallispets kidra eksib vahest harva....väga harva.

Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Rallihuvilisena on mul ajalugu meeles aga aeg parandab haavad, inimesed muutuvad. Ja ega ta terve Citroeni kontserni peale pahane pole, vaid pigem Olivier Quesneli peale, kes too hetk korraldusi jagas. Hetkel on puldis Yves Matton, kes tundub väga rahulik vana. Lisaks pole ma mitte ühes intervjuus kuulnud, et tal oleks hullem beef Citroeniga. Meeke on näidanud, et autol kiirust on, raha ja huvi!!! neil on ja kui Ford tagasi ei tule, siis oleks see väga loogiline samm, arvestades, et Toyota ja Hyundai on kinni.KidrA kirjutas:...MadMax kirjutas:Kas sellel Ogieri kibestumisel on mingi reaalne tõepõhi ka all või pigem naised saunas rääkisid jutt?
tasub nüüd panna end korra Ogieri kingadesse ja mõelda, kas ta läheks Citroeni järgmine aasta. Vastus on - Ei.
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Citroeni kohta on üldse väga palju küsimärke. Arendati ja testiti masinat kauem kui teised ja valmis saadi mingi käkerdis, mis tiimi sõnade kohaselt töötab ainult teatud oludes hästi. Siin võib vabalt olla ka selline viga, mida ei annagi parandada. Esimese Hyundai i20 WRC versiooni kohta rääkisid Hyundai tegelased samuti, et seal pole võimalik teatud asju milles teistele tiimidele alla jäädakse enam paremaks muuta, et vaja täiesti uut masinat, et vead likvideerida, selleks toodi rajale i20 kupee variant.
Ja Toyota ja Hyundai ma pole kindel et on kinni, Hyundai Redbull tiim oleks suht asjakohane nähtus. Neuville juba on Redbulli pundis, Paddon on ka minevikus RedBulli nokatsit kandnud, et mingi diil seal on olnud vast, Sordo samuti RedBulli toetusega. Öeldakse, et visake need nokatsid minema, paneme ilusti masinale kirjad peale, on ilusam
Ja Toyota ja Hyundai ma pole kindel et on kinni, Hyundai Redbull tiim oleks suht asjakohane nähtus. Neuville juba on Redbulli pundis, Paddon on ka minevikus RedBulli nokatsit kandnud, et mingi diil seal on olnud vast, Sordo samuti RedBulli toetusega. Öeldakse, et visake need nokatsid minema, paneme ilusti masinale kirjad peale, on ilusam

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
vot täpselt...+1MadMax kirjutas:Rallihuvilisena on mul ajalugu meeles aga aeg parandab haavad, inimesed muutuvad. Ja ega ta terve Citroeni kontserni peale pahane pole, vaid pigem Olivier Quesneli peale, kes too hetk korraldusi jagas. Hetkel on puldis Yves Matton, kes tundub väga rahulik vana. Lisaks pole ma mitte ühes intervjuus kuulnud, et tal oleks hullem beef Citroeniga. Meeke on näidanud, et autol kiirust on, raha ja huvi!!! neil on ja kui Ford tagasi ei tule, siis oleks see väga loogiline samm, arvestades, et Toyota ja Hyundai on kinni.KidrA kirjutas:...MadMax kirjutas:Kas sellel Ogieri kibestumisel on mingi reaalne tõepõhi ka all või pigem naised saunas rääkisid jutt?
tasub nüüd panna end korra Ogieri kingadesse ja mõelda, kas ta läheks Citroeni järgmine aasta. Vastus on - Ei.
Kuna Ogier on ka viimastes intervjuudes toonitanud, et tahab kindlasti jätkata ainult tehasetiimis ja kuna Ford tagasi ei tule (olgem ausad praeguseks hetkeks peaks juba nii mõndagi kuulda olema kuid ei kippu ega kõppu ning nii palju kui mina tean pole Wilson nõus kõigest Fordi suurema panusega, sest see pole kindel garantii) siis on minu arust väga loogiline, et ta maandub just seal.
Ausalt öeldes ma ei näegi tal muud varianti, M-sport on välistatud kuna tundub et Ford ei tule ja Ogier tahab kindlasti olla tehasetiimis. Toyota on välistatud selle põhjuse tõttu mida ütles kasutaja schalke, et siis langeb Jari jällle depressiooni ja laguneb ära ning usun et Jaril on vägagi palju sõnaõigust seal tiimis.
Hyundai ei näidanud tema vastu ka eelmine aasta mingit huvi (kõikide sõitjate lepingud kehtivad 2018 hooaja lõpuni) ning sama ka Citroen kuid ajad on muutunud ning Matton ja Citroen on nüüd aru saanud et vajavad teda hetkel kõige rohkem.
nii et:
Tänak - Toyota
Ogier - Citroen
Viimati muutis soca, 25 Juul 2017, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Jouhkilt ka kinnitus et Latvala jätkab Toyotas 2018 http://www.ksml.fi/urheilu/Se-tuli-kuin ... 621c7eef17
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Sellist asja pole, et ei olda Ogierist huvitatud. Selline mulje võib kellegile jääda aga sellist asja ei eksisteeri.