Kolin kirjutas:Nagu aru saada siis Škoda projekt kukub ka kokku.
Pigem on sõnastus, et tulevasi töötuid kaasatakse Skoda programmi seal uudises - minu meelest.
Skoda programmi ei ole küll mõtet lõpetada, Fabiate ja juppide müümine toob ju raha sisse. Kui vaja kulusi kokku hoida siis võib piirata tehase tiimi tegemisi.
citikas kirjutas:Naised saunas rääkisid et VW ei saanud 2017 aasta autot lihtsalt valmis. Ja loobutakse kuna uue autoga ei suudetaks samamoodi domineerida nagu siiani.
Liigitaksin nende naiste jutu sinna Ola maohammustuse alla
citikas kirjutas:Naised saunas rääkisid et VW ei saanud 2017 aasta autot lihtsalt valmis. Ja loobutakse kuna uue autoga ei suudetaks samamoodi domineerida nagu siiani.
citikas kirjutas:Naised saunas rääkisid et VW ei saanud 2017 aasta autot lihtsalt valmis. Ja loobutakse kuna uue autoga ei suudetaks samamoodi domineerida nagu siiani.
Just just ja leiliruumis, kus eriti kuum on rääkisid naised veel, et VW tuleb 2018 tagasi WRC-sse!
Timur_P kirjutas:Skoda programmi ei ole küll mõtet lõpetada, Fabiate ja juppide müümine toob ju raha sisse. Kui vaja kulusi kokku hoida siis võib piirata tehase tiimi tegemisi.
Nii on jah. Fabia R5 on tõestanud end ja on algusest lõpuni customer car. Nii ei lõpeta ka Audi näiteks R8 LMS GT3 ja paar kuud tagasi esitletud RS3 LMS tootmist ja müümist. See garanteerib, et VAGil on jätkuvalt käpp sees ja mõnele tiimile osutatakse suuremat tuge kui teistele.
citikas kirjutas:Naised saunas rääkisid et VW ei saanud 2017 aasta autot lihtsalt valmis. Ja loobutakse kuna uue autoga ei suudetaks samamoodi domineerida nagu siiani.
Liigitaksin nende naiste jutu sinna Ola maohammustuse alla
Aga miks ei võiks selline variant olla ?
Peolt lahkutakse peo tipphetkel, kuna sealt edasi hakkab pidu ära vajuma.
Ju siis tundsid , et 2017 enam nad ei pruugi domineerida ja otsustasid peolt lahkuda väärikate meestena, 4 individuaalset ja 4 meeskondliku tiitlit on käes ju
2017 oleks neil raskem olnud, aga mitte võimatu.
>
0
Viimati muutis tugitoolifänn, 02 Nov 2016, 11:49, muudetud 1 kord kokku.
Minu jaoks on sellele väga lihtne põhjendus. Minu teada viimane test oli 2017 spec autoga 21 oktoober ja Latvala. Ehk autot testiti veel mõni nädal tagasi. Väide, et auto ei jõuaks valmis ei tundu lihtsalt loogiline, kuna info selle kohta, et auto ei jõua valmis peaks tulema ikka tunduvalt varem kui 3 kuud enne esimest rallit.
Alati võivad disaini vead väljenduda ka valmis auto puhul. Insenerid ei suuda kõiki võistlus situatsioone ette näha. Viimasel testil võidi vabalt leida probleem mis saatis kogu veermiku uuesti joonestus lauale.
Lähiminevikust õtame kasvõi näiteks Peugeoti 307CC nelja käigulise kasti. Matemaatiliselt oli mootoril piisavalt väänet aga reaalses elus olid käigud siiski liiga pikad. Sellist olukorda enam päevaga ei lahenda.
Kas te reaalselt ka usute et kui VW poolt (arvatavasti samade inseneride poolt) on tehtud auto mis võidab 4a järjest aga aasta ajaga ei suudeta suurema rööpega ja suurema õhupiirajaga autot koostada?