Kas keegi teab kinnitada, rohkem rääkida? Mis sõitjatest saab?
Volkswagen is poised to announce an end to its World Rally Championship (WRC) programme in a continuation of the cost-cutting measures that have already seen its sister company Audi confirm its withdrawal from the World Endurance Championship (WEC) fresh from celebrating a fourth consecutive victory at the Wales Rally Great Britain on Sunday.
Autocar understands a withdrawal from the WRC tops a list of topics to be tabled at a Volkswagen board meeting being held at the company’s Wolfsburg headquarters in Germany on Tuesday 1 November.
A high-ranking Volkswagen official contacted by Autocar suggests chairman, Matthias Mueller, will announce an end to the company’s highly successful WRC programme as a direct result of the financial burden placed on Volkswagen in the wake of the Dieselgate emission manipulation scandal. It is expected the announcement will be made prior to the final round of the 2016 championship in Coffs Harbour, Australia on 17 November.
Suggestions that Mueller could grant Volkswagen Motorsport a year’s grace before a definitive end to the WRC programme are rebuffed by Autocar’s sources, who say the decision to end an association with the WRC is likely to be taken similar to that undertaken by Audi, and would be effective at the end of 2016, not 2017.
“It is disappointing. The guys at Volkswagen have done a great job,” a separate source involved in Volkswagen Group Motorsport operations told Autocar.
Since rejoining the WRC as a fully fledged manufacturer team from the beginning of the 2013 championship, Volkswagen has notched up 41 victories, including four manufacturer and four driver’s championships.
Volkswagen's sister company Audi axed its WEC programme last week after 18 years; officials confirmed it plans to switch its focus to Formula E.
>
0
Viimati muutis blsh, 02 Nov 2016, 13:35, muudetud 2 korda kokku.
Selline asi lööb kaardipaki täiesti sassi järgmiseks hooajaks. Kui asjad ikka nii lähevad siis on neljakordne maailmameister ripakil. Samuti ka J-M Latvala. Samas oleks Fordil kohe hea hankida omale kaks korralikku meest lisaks Tänakule. Seda muidugi kui Ford oma tehase toega tagasi tuleb.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kui nüüd tõesti järsku tõmmatakse pidurit ( mida ei tahaks uskuda, kuna 2017 autod põmst valmis?!) , siis on Tänaku koht ohus M-Spordis. Äkki sellepärast ka Ott räägib ümmarguselt , et sõidab küll järgmine aasta ,aga kus, seda ei avalda. (DMACK 2017 spec?)
See oleks ikka ulmeline variant , et VW taanduks , kui endal autod peaaegu valmis. Mis edasi, autod pressi alla ? Vaevalt.
EDIT: Jõuti enne mind juba postitada, et kas tõesti ongi minemas VW ?
Asi läheb huvitavaks.
See postitus on 8 tundi vana, seega ootame ametliku uudise ära
>
0
Viimati muutis tugitoolifänn, 01 Nov 2016, 12:32, muudetud 2 korda kokku.
Kõigil on kuidagi palju tuttavaid VW juhatuses...enne kui koosolek läbi on, on juba kõik teada.
A miks pressi alla, muuseumi näitamiseks. Mitte kunagi rajale jõudnud tehnika pole siin ilmas midagi uut, tavaliselt lihtsalt on põhjused teised olnud. F1 on sessuhtes kergem, müüd tehase, kere jms maha, kust tehnika vahele saadakse, on oma mure...ralliautoga aga, mis on kindla margi mudel, on asi keerulisem.
Ei kujuta ette Loodame, et asi ikkagi sinnani ei jõua.
Oti kohapealt mul tegelikult muret ei ole. Arvan et temaga on kõik OK.
Loodan väga, et kogu see VW teema on ka hetkel lihtsalt suur suur mull ja ei miskit muud.
>
0
Viimati muutis Esireket, 01 Nov 2016, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
Esireket kirjutas:Ei kujuta ette Loodame, et asi ikkagi sinnani ei jõua.
Oti kohapealt mul tegelikult muret ei ole. Arvan et temaga on kõik OK.
Loodan väga, et kogus ee VW teema on ka hetkel lihtsalt suur suur mull ja ei miskit muud.
OK võib olla jah. Kas siis M-Sport või DMack
Ei tasu ka 100% kindel olla , et uuesti M-Spordis , kui sellised sõitjad "tänavale visatakse"
Esireket kirjutas:Ei kujuta ette Loodame, et asi ikkagi sinnani ei jõua.
Oti kohapealt mul tegelikult muret ei ole. Arvan et temaga on kõik OK.
Loodan väga, et kogus ee VW teema on ka hetkel lihtsalt suur suur mull ja ei miskit muud.
OK võib olla jah. Kas siis M-Sport või DMack
Iseenesest ei ole see DMACK ka halb varjant.
Pigem DMACK kui mitte midagi.
See muidugi minu arvamus.
calderon kirjutas:Kui vw lahkub siis ei ole ühegi tiimi line up kindel, kes iganes võib kinga saada, et need kolm meest oma ridadesse palgata.
Hyundai siiski on lukus juba.
Kedagi vallandada oleks liiga kulukas. Neil meestel on ikkagi managerid ka
Ei tea palju see VW-le maksama läheb, kui need 3 meest tööta jätta. Äkki on soodsam 2017 aasta ära teha ikka
Colin Clark @voiceofrally 2h2 hours ago
Colin Clark Retweeted Peter Vesterbacka
@GregKable shouldn't the Chairman normally be at the meeting to discuss VW Motorsport future? Seems he's in China!Colin Clark added,
Peter Vesterbacka @pvesterbacka
Volkswagen Chairman Matthias Mueller keynote on future on mobility here at innovation summit in Shanghai
Edit: Kuidagi väga imelik teema. Väidetavalt meeting ikka toimub aga ilma Muellerita.
calderon kirjutas:Kui vw lahkub siis ei ole ühegi tiimi line up kindel, kes iganes võib kinga saada, et need kolm meest oma ridadesse palgata.
Hyundai siiski on lukus juba.
Kedagi vallandada oleks liiga kulukas. Neil meestel on ikkagi managerid ka
Ei tea palju see VW-le maksama läheb, kui need 3 meest tööta jätta. Äkki on soodsam 2017 aasta ära teha ikka
No neile 3-le lepingu järgi tasu maksta terve aasta on kordades väiksem summa kui VW WRC tiimi jooksutamine 2017 aastala.