Super!! Õnnitlused kõigile (eriti soca`le - kes viitsis selle "igava" ralli ikkagi lõpuni vaadata ).
Ma ei tea kuidas Dmack areneb, kuid Otti ja Raigo areng on silmnähtav. Vast saavad sellest veelgi indu ning mõistavad, kui tähtis on targalt lõpuni sõita.
Eufooriaks ma ei näe küll mingit põhjust. Kaks väga nukrat fakti tuleb siit kaasa: 1. Kahetsusväärselt viskas sisse ühe tugeva eksimuse ja oli puhas vedamine, et ralli sellega läbi ei saanud. 2. Neis oludes ei ole (tõenäoliselt) rehvid vähimalgi määral konkurentsis.
Positiivne, et tuli finiš ja tänu teiste eksimustele ja ebaõnnele OK koht. Positiivne, et järgmise asfaldirallini on hea hulk aega. Loodame, et vigu tuleb järjest vähem ja rehvid lubavad vähemalt mõnel rallil konkurentsis püsida. Muidu, ma kardan, närbub lõpuks ka kõige tugevam vaim ja motivatsioon võib kukkuma hakata.
No lõpuni ikka vaatan. Mul on lihtsalt õudsalt kahju vaadata seda seisu hetkel, isilikult arvan, et just see hooaeg oleks lisaks Meekeile just Tänak olnud see kes VW oleks kimbutanud. Samas pole kedagi teist süüdistada peale enda, oleks Hispaania ja Wales ilusti lõpuni tuldud eelmine hooaeg oldaks põhitiimis.
Lihtsalt võrdluseks. Ralli lõpus tuli siis kaotust täpselt 1.85 sekundit km peale. Korsika oli Tänaku kõige kehvem ralli eelmine hooaeg ja seal tuli kaotust 0.91 sekundit.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Lärri kirjutas:Eufooriaks ma ei näe küll mingit põhjust. Kaks väga nukrat fakti tuleb siit kaasa: 1. Kahetsusväärselt viskas sisse ühe tugeva eksimuse ja oli puhas vedamine, et ralli sellega läbi ei saanud. 2. Neis oludes ei ole (tõenäoliselt) rehvid vähimalgi määral konkurentsis.
Positiivne, et tuli finiš ja tänu teiste eksimustele ja ebaõnnele OK koht. Positiivne, et järgmise asfaldirallini on hea hulk aega. Loodame, et vigu tuleb järjest vähem ja rehvid lubavad vähemalt mõnel rallil konkurentsis püsida. Muidu, ma kardan, närbub lõpuks ka kõige tugevam vaim ja motivatsioon võib kukkuma hakata.
Milor kirjutas:Super!! Õnnitlused kõigile (eriti soca`le - kes viitsis selle "igava" ralli ikkagi lõpuni vaadata ). Ma ei tea kuidas Dmack areneb, kuid Otti ja Raigo areng on silmnähtav. Vast saavad sellest veelgi indu ning mõistavad, kui tähtis on targalt lõpuni sõita.
Tänud poistele ilusa n.vahetuse eest!
Ma väga loodan, et midagi sellist nad sealt kaasa võtavad, ehe näide! Ilus nädalavahetus, ei olnud erilisi pettumusi. Oli küll eksimus, aga seal lappas päris paljudel, ning rallijumal oli ükskord ka Eestlane
Korsikaga ei saa Montet võrrelda. Siin juhtub alati igasuguseid asju ja hoolimata sõitja kaliibrist on kas käsi kullas või pee mullas+ palju lisandus ka katusega. Korsikas tuli esikümme üllatavalt ühtlaselt.
Lärri kirjutas:Eufooriaks ma ei näe küll mingit põhjust. Kaks väga nukrat fakti tuleb siit kaasa: 1. Kahetsusväärselt viskas sisse ühe tugeva eksimuse ja oli puhas vedamine, et ralli sellega läbi ei saanud. 2. Neis oludes ei ole (tõenäoliselt) rehvid vähimalgi määral konkurentsis.
Positiivne, et tuli finiš ja tänu teiste eksimustele ja ebaõnnele OK koht. Positiivne, et järgmise asfaldirallini on hea hulk aega. Loodame, et vigu tuleb järjest vähem ja rehvid lubavad vähemalt mõnel rallil konkurentsis püsida. Muidu, ma kardan, närbub lõpuks ka kõige tugevam vaim ja motivatsioon võib kukkuma hakata.
Kallis pessimist - hoia oma vihmapilved endale.
Ei ole tegelikult pessimist, hoopis realist. Väga tahaks ju 2017 meie meest sõitmas näha ja konkurentsivõimelise töövahendiga. Seepärast panebki olukord natuke muretsema ja mõtlema, et kui terve hooaeg tuleb 10+ minutit "pakke" vastu võtta, siis pole see just eriti tugev läbirääkimise positsioon. Siis võib juhtuda, et mõni norralane, kes kiirustamata, kuid kindlalt lõpuni kulgeb, asetab pakikese sponsorklotsi lauanurgale ja sõidab jälle ühe kiretu hooaja. Seepärast soovingi vähem apse ja kobedamat rehvi tulevikuks. Siiralt.
Nii hull see nüüd ka pole. Võrreldes Ostbergiga on Tänaku koht ju päris okei, vaid kaks meest neid lahutas ja 9. koht teeniti lausa 47minutilise kaotusega koos rally2 ja tõrkuva autoga...halastamatu.
Edaspidised rallid kuni sügiseni peaks samuti soosima meie meest ja rehvi.
>
0
Viimati muutis -huviline2-, 24 Jaan 2016, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
Mina olen küll optimist. Olgu need asfaldi rehvid nagu on. Kuid kruusa rehv on igati konkurentsis. Ning miks mitte näiteks poolas ja soomes head kiirust näidata.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Me kõik (k.a. Dmack ja meeskondade omanikud) teame, et asfaltirehvid on nende nõrgim lüli ja seega ma leian, et need asfaltilt saadud punktid on eriliselt kulda väärt. Mis puutub hooaega 2017, siis kõik meeskondade omanikud teavad millises olukorras Ott/Raigo täna on ja kui kiired nad tegelikult võivad olla. Nende ainukeseks nõrgaks küljeks on mitte lõpetamine. Seega peame me olema eriliselt rõõmsad, et lisaks lõpetamisele toodi ka punktid endale ja meeskonnale.
Mis puutub realistlikusse suhtumisse, siis võin kuuluda nende väheste hulka, kes ei oota sellel aastal poistelt katsevõite ja poodiume - vaid stabiilset lõpetamist, sest see punkt nende CV-s puudub.
Keegi enne mainis, et nüüd on aeg spekuleerima hakata, kuidas DMACKi piik on.
Siinkohal tooks Rasmus Uustulnd & Imre Kuusk fännilehelt ühe pildi, mis tehtud täna Sarma rallil. (Loodan, et poisid ei pahanda, et nende pilti siin kasutan )
Loodetavasti Oti auto alla minev rehv on teine mudel ning vähe vastupidavama karakteristikuga.
Eks see olene ikka, kaua ühte rehvi pruugitakse ja millisel pinnasel. Samuti sõidavad esiveolised autod võimsamate poolt tekitatud rööbastes ja väljakistud mudas.
Kui WRC2 sai DMack mullu Rootsi MM-l kaksikvõidu, siis ma ei usu väga, et tavaline olukord.
>
0
Viimati muutis -huviline2-, 24 Jaan 2016, 14:42, muudetud 1 kord kokku.
Gustav kirjutas:Keegi enne mainis, et nüüd on aeg spekuleerima hakata, kuidas DMACKi piik on.
Siinkohal tooks Rasmus Uustulnd & Imre Kuusk fännilehelt ühe pildi, mis tehtud täna Sarma rallil. (Loodan, et poisid ei pahanda, et nende pilti siin kasutan )
Loodetavasti Oti auto alla minev rehv on teine mudel ning vähe vastupidavama karakteristikuga.
See on jah teine rehv, mis ei ole wrc's lubatud. Oli vist aasta või 2 tagasi kui need kitsad piigid wrc's laiade vastu vahetati.
Samas, kui kruus väljas, siis on kõik rehvid sellised, seda on juhtunud küll, näiteks kui Prokop s2000 autoga üldis katsevõidu sai Hagfors sprint katsel teistel polnud ühtegi piiki alles.
>
0
Viimati muutis nsa, 24 Jaan 2016, 14:45, muudetud 1 kord kokku.
Gustav kirjutas:Keegi enne mainis, et nüüd on aeg spekuleerima hakata, kuidas DMACKi piik on.
Siinkohal tooks Rasmus Uustulnd & Imre Kuusk fännilehelt ühe pildi, mis tehtud täna Sarma rallil. (Loodan, et poisid ei pahanda, et nende pilti siin kasutan )
Loodetavasti Oti auto alla minev rehv on teine mudel ning vähe vastupidavama karakteristikuga.
See on jah teine rehv, mis ei ole wrc's lubatud. Oli vist aasta või 2 tagasi kui need kitsad piigid wrc's laiade vastu vahetati.
Samas, kui kruus väljas, siis on kõik rehvid sellised, seda on juhtunud küll, näiteks kui Prokop s2000 autoga üldis katsevõidu sai Hagfors sprint katsel teistel polnud ühtegi piiki alles.
Väga tubli sõit poistelt! Oli igatahes õnne ka, et raja äärde ei jäädud ja abiks mõne mehe katkestamise. Hea pinnas Rootsi minna.
Endale isiklikult jättis väga hea mulje ka Elfynaatori sõit. Spekuleeriks taas, et "ei tea, mis poiss siis oleks teinud kui WRC roolis oleks olnud". Vahvalt pani!
Pisut igavavõitu oli see NV, aga auto tervena kodus ja silmad peas nii isiklikul kui meeskonna kontol.