Vodafone Rally de Portugal II päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas AS »

Tegelikult oli üsna tark otsus üritada sealt teiselt poolt ülesse saada. Küngas oli päris järsk ja oht hooga tagasi keerama hakkata, oleks võinud lõppeda katusega ja kes teab, mis olukord oleks siis olnud. Loodame, et nende kivide otsas midagi alt väga ära ei lõhkunud ja saadakse masin korda.

Ärge laske nüüd pead norgu, poiss õpib alles. Ja kooliraha tuleb ju maksta. Mida varem, seda parem, :)
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

Stardijärjekord peaks siis selguma 23.30.
Usun ,et Otil vähe parem tuju kui Lavalal või Solbergil.Otilt ei oodata veel tipptulemusi.


&KidrA
..sorry,sain valesti aru.Sain aru et sa pole rahul,et Tänak,Latvala,Neuville ainult 3 katse eest trahvi said.Nüüd mõistsin et sa pole super-ralli süsteemiga rahul.Minu viga.
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

Põhi on täis igasuguseid kaitseid, vaevalt et seal midagi viga sai.
bluuford
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 341
Liitunud: 24 Aug 2004, 15:22

Postitus Postitas bluuford »

Silwer kirjutas:Tänaku off, mis oli mõeldud nokia telefonidele: http://northone.sharp-stream.com/mp4/No ... R12_06.mp4

PC browseris avanes see mul jube väikese pildina aga Media Player Classic avas seda ka suurelt File - Open file - kopeerid lingi ja avab.
Tee endal auto mölemad aknad paksu mudaga kokku, sõida umbes meetri kõrguses võsas umbes 50 km tunnis ja siis mõtle kuhu keerata? Ilmselt ainus asi mida nägi oli tee üleval paremal. Oleks tal ka helikopteri pilt:-)
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Kindlasti tahaks Oti enda kommentaari juhtunu kohta kuulda, aga kuna õhtused katsed jäid ära, teha pole midagi ja rahvas kommeteerib, siis minu subjektiivne arvamus :lol:
Oti tegutsemine sellise, tema juba neljapäeval valitud, päriselt kiire sõidutempo juures oli reflektoorselt ainuõige.
Pagana kahju on sellest, et nii suur hulk pealtvaatajaid ei suutnud või ei tahtnud massinat teele tagasi tuua :( Kui ma nüüd väidan, et kui sarnane olukord oleks Eestis toimuval rallil juhtunud, oleks auto sealt sellise rahvahulga kohaloleku korral kindlasti kraavist välja toodud ja kui keegi minuga ei nõustu, siis soovitan oma arvamuse kinnituseks vaadata kasvõi viimatise Võrumaa Talveralli videodest nähaolevat. Kasvõi netis nähaolevatel klippidel on näha mõnusat "ennastsalgavat" publiku abi, aga salvestamata publikupoolset autode "teeletassimist" oli kordades rohkem. Rahvuslikud eripärad? :cry:
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Postitus Postitas Timur_P »

mcwax
Reactions: 0

Postitus Postitas mcwax »

Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

Homne stardijärjestus wrc.com lehelt:

T. NEUVILLE (B)
O. TÄNAK (EST)
J. LATVALA (FIN)
D. SORDO (E)
P. SOLBERG (N)
D. OLIVEIRA (BR)
A. ARAÚJO (P)
J. KETOMAA (FIN)
D. KUIPERS (NL)
P. VAN MERKSTEIJN (JR) (NL)
N. AL ATTIYAH (Q)
M. PROKOP (CZ)
P. SANDELL (S)
M. ØSTBERG (N)
E. NOVIKOV (RUS)
M. HIRVONEN (FIN)
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

laika kirjutas:Homne stardijärjestus wrc.com lehelt:
Olemas siis ametlikud otsused :wink:

Meenutades tänast ennelõunat ja vaadates homset ilmaennustust:
http://foreca.com/Portugal/Loule

...peaks eespool startijatel paremad sõiduolud olema :?
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Teise päeva ametlik paremusjärjestus:
http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... &stageno=7
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 744
Liitunud: 12 Nov 2011, 17:53

Postitus Postitas pelmeen10 »

Mille järgi neile ajad pandi, kes 7.kk läbi ei sõitnud?
Arvi1991
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 223
Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Arvi1991 »

uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Arvi1991 kirjutas:http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... art-lists/ Laupäevane ametlik stardinimekiri
Tehtud :wink:
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

"Suures" pildis video:
http://www.youtube.com/watch?v=vutlFOSD ... h_response

Ja veel suuremas :cry:
http://www.youtube.com/watch?v=PF5wnF3qcYk

Kommentaariks veel, et tõenäoliselt nüüd on juba inimesed, kel oli võimalust ja tahtmist MotorsTV kokkuvõtet vaadata, toimunust teadlikumad?
Üks variant, et sealne turvamees ei tegelenudki ainult oma moblaga pildistamisega, vaid otsustas keelata inimestel Otile appi mineku?
Viimati muutis uhtikas, 30 Mär 2012, 23:58, muudetud 1 kord kokku.
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 2
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lithium »

Kuradi kahju ikka, ei saa seda videot palju vaadata. Aga põidlad pihku, palju on veel minna ja punkte saab veel püüda! :)
Änts
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 78
Liitunud: 19 Dets 2011, 17:18

Postitus Postitas Änts »

mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!
Ära rallita tänaval!!
kala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 574
Liitunud: 12 Mär 2004, 08:59
Kontakt:

Postitus Postitas kala »

Änts kirjutas:
mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!
Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?

Enamus siin kommenteerijatest ja õpetajatest on vist ainult arvutimänge mänginud ... vähemalt jääb selline mulje. Restart ja vsjo!

Tegi Ott mis otsuse tegi, kuidas ja kui palju ja kuhu edasi suruda! Sellel teemal pole mõtet arutleda ja loota, et ta kedagi meist siin kuulda võtaks, sest meist keegi pole olnud seal ja juhatanud autot sinna kuhu see läks.

Omades ka vähe Off-road kogemust arvan, et poleks see sõiduauto sealt pervest kus ta alla lendas ka tagrupidi üles tagasi tulnud ei vintsi ei kaasvaatajate abiga isegi kui oleks kohe seisma jäänud peale teelt välja lendu. Sest kopteri pilt valetab ka piisavalt kõrguste vahe koha pealt ja näha on, et esimene hüpe kraavi oli suht eesti rallidelt võrreldav Alaküla hüpe Otepäält või Tamme Kunni hüpe Võrust tuttavalt Raagi risti katselt.

Olud on rasked ja kõik sõitjad annavad endast parima!

Tahest tahtmata tuleb sellise jama peale, mis siin korduvalt teemaks on olnud meelde üks laul -> http://www.youtube.com/watch?v=jdA-LNKv-bA

Palju õnne!
Viimati muutis kala, 31 Mär 2012, 01:11, muudetud 1 kord kokku.
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Ralli teise päeva korduvkatsete ärajätmise põhjustest korraldajate poolne selgitus:
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
kala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 574
Liitunud: 12 Mär 2004, 08:59
Kontakt:

Postitus Postitas kala »

uhtikas kirjutas:Ralli teise päeva korduvkatsete ärajätmise põhjustest korraldajate poolne selgitus:
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1

Mõistlik ja eeskätt julge otsus, mida kahjuks paljud ralli korraldajad ei julge vastu võtta analoogsetes oludes!
Creative
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 1
Liitunud: 03 Jaan 2011, 21:01

Postitus Postitas Creative »

kala kirjutas:
Änts kirjutas:
mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!
Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?

Enamus siin kommenteerijatest ja õpetajatest on vist ainult arvutimänge mänginud ... vähemalt jääb selline mulje. Restart ja vsjo!

Tegi Ott mis otsuse tegi, kuidas ja kui palju ja kuhu edasi suruda! Sellel teemal pole mõtet arutleda ja loota, et ta kedagi meist siin kuulda võtaks, sest meist keegi pole olnud seal ja juhatanud autot sinna kuhu see läks.

Omades ka vähe Off-road kogemust arvan, et poleks see sõiduauto sealt pervest kus ta alla lendas ka tagrupidi üles tagasi tulnud ei vintsi ei kaasvaatajate abiga isegi kui oleks kohe seisma jäänud peale teelt välja lendu. Sest kopteri pilt valetab ka piisavalt kõrguste vahe koha pealt ja näha on, et esimene hüpe kraavi oli suht eesti rallidelt võrreldav Alaküla hüpe Otepäält või Tamme Kunni hüpe Võrust tuttavalt Raagi risti katselt.

Olud on rasked ja kõik sõitjad annavad endast parima!

Tahest tahtmata tuleb sellise jama peale, mis siin korduvalt teemaks on olnud meelde üks laul -> http://www.youtube.com/watch?v=jdA-LNKv-bA

Palju õnne!
Jah mul on endal sellisel kiirusel (küll mitte WRC autos), kiiver peas, sellise adrenaliini laksu all olles olnud selline valik!!!!!!
See mida Ott seal tegi on tema käekiri!!
Palun vabandust järgneva eest!
Ott - sõidabki ropult öeldes gaas põhjas ja pohhuilt, kui kaardilugeja on juba ammu eksinud siis sellest aru ei saada ja hoitakse lihtsalt peal selle asemel, et korraks maha lasta ja olukorrast aru saada! Tema enamus väljasõidud ja kohati ka väga rasked väljasõidud ongi põhjustatud ainult tema enda põikpäisusest ja suutmatusest teatud olukordades kaasa mõelda!!!
Võõrale võib jääda mulje justkui kodanik ei ole siiani suutnud tajuda antud olukorda ning temale osutatud võimalusi ja abi ning nagu tahtlikult mängib neid maha! - Jah ma tean, et see ei ole nii kuid...!?!?!?!?
Kes natukene tahab ja suudab siis ei ole väga keeruline otsida minevikust Tema "analoogseid ajuvabasi" situatsioone!
Tegemist on ju muidu tõesti hea ja kiire sõitjaga kes on ka tavaelus väga eeskujulik inimene ning keda ise tõesti austan kuid selline väljasõit tekitas tõsiselt suurt frustratsiooni ning sundis siia midagi kirja panema!!!
Vasta