Ärge laske nüüd pead norgu, poiss õpib alles. Ja kooliraha tuleb ju maksta. Mida varem, seda parem,

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Tee endal auto mölemad aknad paksu mudaga kokku, sõida umbes meetri kõrguses võsas umbes 50 km tunnis ja siis mõtle kuhu keerata? Ilmselt ainus asi mida nägi oli tee üleval paremal. Oleks tal ka helikopteri pilt:-)Silwer kirjutas:Tänaku off, mis oli mõeldud nokia telefonidele: http://northone.sharp-stream.com/mp4/No ... R12_06.mp4
PC browseris avanes see mul jube väikese pildina aga Media Player Classic avas seda ka suurelt File - Open file - kopeerid lingi ja avab.
Olemas siis ametlikud otsusedlaika kirjutas:Homne stardijärjestus wrc.com lehelt:
TehtudArvi1991 kirjutas:http://www.wrc.com/results/2012/vodafon ... art-lists/ Laupäevane ametlik stardinimekiri
Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?Änts kirjutas:Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
uhtikas kirjutas:Ralli teise päeva korduvkatsete ärajätmise põhjustest korraldajate poolne selgitus:
http://uk.rallydeportugal.pt/content.as ... d=359&bl=1
Jah mul on endal sellisel kiirusel (küll mitte WRC autos), kiiver peas, sellise adrenaliini laksu all olles olnud selline valik!!!!!!kala kirjutas:Kas Teil kellelgi siin on endal sellisel kiirusel, kiiver peas, sellisel adrenaliini laksu all olles olnud sellist valikut?Änts kirjutas:Kas tagasi vasakule ei oleks saanud selle hooga minna( peale esimest kivi) mingi taju rajast ju säilib? Loomulikult on see oleks ja enam ei tee midagi. Homme jälle!mcwax kirjutas:Kusjuures see helikopteri pilt petab kõvasti - nagu polekski mingit nõlva. Tegelikult, need mobiilipildid mis varem liikusid - nendelt oli hästi näha kui sügavas augus auto oli. Lisaks kui hoolega vaadata siis vaetult peale väljasõitu (veel nö. üleval), sõidab üle ühe väga suure kivi mille ka liikuma lööb. See viskas auto kõvasti allapoole - sealt enam omal jõul poleks mingil juhul välja tagurdanud. Publiku abiga ehkt tõesti oleks see situatsioon veel päästetav olnud. Aga nagu mainisid eeskirjutajad: on vaja murdosasekundi jooksul mingi otsus vastu võtta, piiratud nähtavuses... oli sel korral vale otsus kahjuks.
Enamus siin kommenteerijatest ja õpetajatest on vist ainult arvutimänge mänginud ... vähemalt jääb selline mulje. Restart ja vsjo!
Tegi Ott mis otsuse tegi, kuidas ja kui palju ja kuhu edasi suruda! Sellel teemal pole mõtet arutleda ja loota, et ta kedagi meist siin kuulda võtaks, sest meist keegi pole olnud seal ja juhatanud autot sinna kuhu see läks.
Omades ka vähe Off-road kogemust arvan, et poleks see sõiduauto sealt pervest kus ta alla lendas ka tagrupidi üles tagasi tulnud ei vintsi ei kaasvaatajate abiga isegi kui oleks kohe seisma jäänud peale teelt välja lendu. Sest kopteri pilt valetab ka piisavalt kõrguste vahe koha pealt ja näha on, et esimene hüpe kraavi oli suht eesti rallidelt võrreldav Alaküla hüpe Otepäält või Tamme Kunni hüpe Võrust tuttavalt Raagi risti katselt.
Olud on rasked ja kõik sõitjad annavad endast parima!
Tahest tahtmata tuleb sellise jama peale, mis siin korduvalt teemaks on olnud meelde üks laul -> http://www.youtube.com/watch?v=jdA-LNKv-bA
Palju õnne!