FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2010
Võistluse kuupäev: 25 Jul 2010
Ringraja nimi: Hockenheimring
Ringide arv: 67
Raja pikkus: 4.574 km
Võistlusdistants: 306.458 km
Ringirekord: 1:13.780 - K Raikkonen (2004)
Reede, 23. juuli
1. vabatreening 11:00-12:30
2. vabatreening 15:00-16:30
Laupäev, 24. juuli
3. vabatreening 12:00-13:30
Kvalifikatsioon 15:00
Pühapäev, 25. juuli
Võistlus 15:00
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
1. Fernando Alonso Ferrari 01:16.265 35
2. Sebastian Vettel Red Bull 01:16.294 26
3. Felipe Massa Ferrari 01:16.438 37
4. Mark Webber Red Bull 01:16.585 40
5. Nico Rosberg Mercedes Grand Prix 01:16.827 32
6. Michael Schumacher Mercedes Grand Prix 01:16.971 20
7. Lewis Hamilton McLaren 01:17.004 10
8. Robert Kubica Renault 01:17.009 37
9. Rubens Barrichello Williams 01:17.056 37
10. Nico Hulkenberg Williams 01:17.204 44
11. Kamui Kobayashi Sauber 01:17.336 44
12. Vitaly Petrov Renault 01:17.547 35
13. Pedro de la Rosa Sauber 01:17.573 39
14. Adrian Sutil Force India F1 01:17.701 38
15. Jenson Button McLaren 01:17.739 36
16. Vitantonio Liuzzi Force India F1 01:17.871 33
17. Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 01:18.147 45
18. Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso 01:19.327 30
19. Timo Glock Virgin Racing 01:19.553 30
20. Jarno Trulli Lotus F1 01:20.008 34
21. Lucas Di Grassi Virgin Racing 01:20.106 31
22. Heikki Kovalainen Lotus F1 01:20.377 37
23. Bruno Senna HRT F1 Team 01:21.988 37
24. Sakon Yamamoto HRT F1 Team 01:23.066 37
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Pos. Driver Team Time Laps
1. Sebastian Vettel Red Bull 01:13.791 22
2. Fernando Alonso Ferrari 01:13.793 22
3. Felipe Massa Ferrari 01:14.290 24
4. Mark Webber Red Bull 01:14.347 25
5. Jenson Button McLaren 01:14.427 23
6. Lewis Hamilton McLaren 01:14.566 20
7. Robert Kubica Renault 01:15.079 23
8. Rubens Barrichello Williams 01:15.109 25
9. Nico Rosberg Mercedes Grand Prix 01:15.179 25
10. Nico Hulkenberg Williams 01:15.339 22
11. Michael Schumacher Mercedes Grand Prix 01:15.026 18
12. Kamui Kobayashi Sauber 01:15.084 12
13. Vitaly Petrov Renault 01:15.307 17
14. Adrian Sutil Force India F1 01:15.467 16
15. Pedro de la Rosa Sauber 01:15.550 11
16. Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso 01:15.588 14
17. Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 01:15.974 15
18. Jarno Trulli Lotus F1 01:17.583 12
19. Heikki Kovalainen Lotus F1 01:18.300 11
20. Timo Glock Virgin Racing 01:18.343 6
21. Bruno Senna HRT F1 Team 01:18.592 10
22. Vitantonio Liuzzi Force India F1 01:18.952 3
23. Sakon Yamamoto HRT F1 Team 01:19.844 11
24. Lucas Di Grassi Virgin Racing no time
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Minu arust üks normaalne tiimi käitumine. Siis kui Red Bull oma tiibu jagab, siis ei vingu keegi. Ja loomulikult oli maailma jaburaim tiitlist ilma jäämine siis kui McLareni sõitjad 1 punktiga mõlemad Kimile kaotasid. Oleks ühele neist hooaja jooksul panused tehtud, siis poleks Kimil mingit šanssi olnud. Samuti on Red Bulli tiimisisene konkurents. Kui nad oleks ära otsustanud, et kes seda tiitlit jahtima läheb, siis oleks nad ka punktiarvestuses liidrid, mitte ei pea vaidlema selle üle, kelle süü läbi nad üksteisele otsa sõitsid. Tiimispordi eesmärk ongi tiimile edu tuua. Kõikidel spordialadel on nii, seepärast otsustataksegi sellised asjad tiimisiseselt ära. Ja millegipärast ei vingu FIA Citroeni ja Fordiga, kes teevad sellist tsirkust WRC-s et paha hakkab. Samas Ferrari saab vastu päid ja jalgu kõigi käest. Hamilton võib oma küna peale kvalifaktsiooni boksi lükata ja turvaautost mööda sõita, aga tema rahakoti ja punktide kallale ei kipu mitte keegi.
Nii, Ferrari sai 100000 dollarit trahvi reeglite rikkumise ja spordi häbistamise eest. Asi läheb edasi kohtusse (maailma mootorspordinõukogusse WMSC), kus karistust võidakse ka karmistada.
johunn kirjutas:Samas Ferrari saab vastu päid ja jalgu kõigi käest. Hamilton võib oma küna peale kvalifaktsiooni boksi lükata ja turvaautost mööda sõita, aga tema rahakoti ja punktide kallale ei kipu mitte keegi.
johunn, sa oled küll valesti asjast aru saanud. ferrari on see, keda hoitakse nagu s....a pilpa peal.
kui asjast rääkida, siis minumeelest viimati sai üks vend eluaegse vormelimaailmas tegutsemise keelu sellise (but let's be honest, ikka olulisemalt diskreetsemalt korraldatud) tegutsemise eest. tahaks nüüd näha võrdsetel alustel kohtlemist.
mis puutub ferrari tegutsemisse, siis tõeline lambakari on seal koos. sest 1. tiimikorraldused sõidu ajal on keelatud, selline punkt on võistlusmäärustikus kirjas ja siin pole mõtet vaielda. tiimid ise leppisid kokku, et selliste reeglitega sõidetakse. (WRCs sellist punkti reeglites ei ole muteada). 2. mingu eelmine päev pitsat sööma ja leppigu kokku omavahel, et kui massa on ees ja alonso järel, siis massa laseb alonso mööda. kõigil etappidel kuni novembrini. või mis iganes. aga sellist HAIGET teksti panna nagu raadiosidest lasti on ikka lame. ma tõesti loodan, et mõned pead lendavad seekord.
Kas McLaren on siis mõne tõsiseltvõetava karistuse saanud? Ja milline erikohtlemine Ferrarile sel hooajal siis osaks on saanud? Ja oli kuidas oli. Selline lõpplahendus on ainuõige kui Ferrari tahab mingitki šanssi tiitlile. Ja minu arust on lamedam kui ühe tiimi piloodid üksteisega kokku sõidavad. Kaotades tiimile nii punkte kui raha. Aga igaühel on oma arvamus ja mina jäängi seda üritust Ferrari mätta otsast vaatama.