Urmo Aava tulevik WRC-sarjas?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kõik pole veel läbi tuleviku perspektiivis. Seoses S2000 autode tulekuga (mis pole küll veel kindel) aastal 2010, kulude alanemisega ning ilmselt enamate tehasetiimide liitumisega peaksid ka Aaval omad võimalused avanema.
Aga noh, Urmo lohutuseks võib olla see, et ta pole ainus, kes on jäänud õue tuule kätte. Terve rida tasemel sõitjaid otsivad oma kohta päikese all...
Aga noh, Urmo lohutuseks võib olla see, et ta pole ainus, kes on jäänud õue tuule kätte. Terve rida tasemel sõitjaid otsivad oma kohta päikese all...
Tomi Tuominen ütleb oma blogis peale Norra rallit Urmo kohta nii:
Täydellisiin epäonnistujiin luokitellaan Urmo Aava, joka ei päässyt tasan mihinkään. Tällä tavalla ajovuodet jatkuvat tulevaisuudessakin ostopaikoilla.
Kahjuks pean nõustuma temaga. Sellises seisus oleks oodanud Urmolt enamat. Oli ju teada, et rahalised võimalused on väga piiratud, aga ikka rõhutati, et tähtis on tuua auto lõpuni. Arvan, et pigem oleks aidanud head katseajad, kui lihtslalt lõpuni jõudmine.
Täydellisiin epäonnistujiin luokitellaan Urmo Aava, joka ei päässyt tasan mihinkään. Tällä tavalla ajovuodet jatkuvat tulevaisuudessakin ostopaikoilla.
Kahjuks pean nõustuma temaga. Sellises seisus oleks oodanud Urmolt enamat. Oli ju teada, et rahalised võimalused on väga piiratud, aga ikka rõhutati, et tähtis on tuua auto lõpuni. Arvan, et pigem oleks aidanud head katseajad, kui lihtslalt lõpuni jõudmine.
Muidu sul õigus, kuid ega ka see hea sõit poleks palju aidanud, sest kuigi Stobart tegi talle ikka megateene ja vähendas tasu poole võrra, poleks sellest abi olnud. Raha lihtsalt pole ja punkt. Tehasetiimi kohti on ainult 4 ja nende sekka pole pmslt ühelgi teisel sõitjal asja. Et lükata välja tehasetiimist üks sõitja, siis pead olema ikka megaandekas ja kahjuks Urmo seda pole. Ta on küll hea sõitja, kuid mitte megaandekas. Punkt.SLy kirjutas:Tomi Tuominen ütleb oma blogis peale Norra rallit Urmo kohta nii:
Täydellisiin epäonnistujiin luokitellaan Urmo Aava, joka ei päässyt tasan mihinkään. Tällä tavalla ajovuodet jatkuvat tulevaisuudessakin ostopaikoilla.
Kahjuks pean nõustuma temaga. Sellises seisus oleks oodanud Urmolt enamat. Oli ju teada, et rahalised võimalused on väga piiratud, aga ikka rõhutati, et tähtis on tuua auto lõpuni. Arvan, et pigem oleks aidanud head katseajad, kui lihtslalt lõpuni jõudmine.
... ja kui palju need 4 õnnelikku veel enne rallisid testiaega saavad, ford valmistus sardiinias? eelseisvaks küprose etapiks tervelt nädal aega ja sõideti läbi rohkem kui 1000km! ... money talks, bullshit walks 
Ning kui nüüd peakski see muusika katkema (loodame, et ajutiselt) siis vaatamata sellele on need kaks meest suutnud pakkuda meile väga meeldejäävaid hetki ja kes teab, ehk on paremad päevad alles ees,
life goes on

Ning kui nüüd peakski see muusika katkema (loodame, et ajutiselt) siis vaatamata sellele on need kaks meest suutnud pakkuda meile väga meeldejäävaid hetki ja kes teab, ehk on paremad päevad alles ees,
life goes on

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Tundub, et sellises seisus Urmol WRC masinase enam asja ei ole. Aga kui nüüd S2000 peale mõelda siis Seal oleks Urmol võimalus olemas. Kui tehasemeeskondasi juurde tuleb. Sellel aparaadil ju kulud olulised väiksemad. Ning ka sõidu kilommeter tänu sellele odavam. Seega S2000+ või ilma +-ta. Miks mitte siis MM-le ei võiks pürgida Ott, Martin, Urmo ja Egon. Meil ju tegelikult kande pinda on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mõtlesin, et äkki oleks mõned Eesti sponsorid siis üritanud edasi toetada ja ehk oleks mõni uuski tekkinud. Võibolla sponsoritel usk tema võimetesse kadunud.cali kirjutas:Muidu sul õigus, kuid ega ka see hea sõit poleks palju aidanud, sest kuigi Stobart tegi talle ikka megateene ja vähendas tasu poole võrra, poleks sellest abi olnud. Raha lihtsalt pole ja punkt. Tehasetiimi kohti on ainult 4 ja nende sekka pole pmslt ühelgi teisel sõitjal asja. Et lükata välja tehasetiimist üks sõitja, siis pead olema ikka megaandekas ja kahjuks Urmo seda pole. Ta on küll hea sõitja, kuid mitte megaandekas. Punkt.SLy kirjutas:Tomi Tuominen ütleb oma blogis peale Norra rallit Urmo kohta nii:
Täydellisiin epäonnistujiin luokitellaan Urmo Aava, joka ei päässyt tasan mihinkään. Tällä tavalla ajovuodet jatkuvat tulevaisuudessakin ostopaikoilla.
Kahjuks pean nõustuma temaga. Sellises seisus oleks oodanud Urmolt enamat. Oli ju teada, et rahalised võimalused on väga piiratud, aga ikka rõhutati, et tähtis on tuua auto lõpuni. Arvan, et pigem oleks aidanud head katseajad, kui lihtslalt lõpuni jõudmine.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
No kui siin juba ekspertarvamuste avaldamiseks läks, siis ma avaldaks ka oma mõtte:) Ma ei saa tegelikult üldse aru, mis mõte on viimasel WRC aastal sinna niiväga pressida ja hirmsat rulli raisata. Miks mitte S2000 proovida(loomulikult juhul kui raha leida) ja järgmine aasta seal olla juba teatud kogemusega...
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Hetkel oleks vist tõesti Urmol tark tegu vaadata kuidas saaks mõnda IRC teami ja koguks kogemusi uue masinaklassiga. Kui tal ei õnnestu läbi ime järgmine aasta kuskile tahase tiimi saada siis on tal vähemalt mingi kogemustepagas tagataskust võtta vastuseks tehasemeeskondade pikkadele testimistele enne rallide algust.
Ma olen küll mitte keegi, kuid minu arust Tuominen kõrval istuv mees oma karjääri jooksul mingi väga väle mees pole olnud. Samas leian mina, et kritiseerida pole mõtet. Eriti siis kui Urmo ise on juba tunnistanud, et nihu läks.
Hetkel on põhiline probleem raha ja pole erilist vahet, kas otsida raha ja rippuda WRC küljes või IRCi ronida. Loomulikult teatava eelise annab varasem kogemus, kuid kui kalliks selle kogemuse omandamine läheb maksma - minu arust peaks see olema IRCi juures kaalukiviks.
Kas keegi teab, kui palju maksab IRCis osalemine?
Hetkel on põhiline probleem raha ja pole erilist vahet, kas otsida raha ja rippuda WRC küljes või IRCi ronida. Loomulikult teatava eelise annab varasem kogemus, kuid kui kalliks selle kogemuse omandamine läheb maksma - minu arust peaks see olema IRCi juures kaalukiviks.
Kas keegi teab, kui palju maksab IRCis osalemine?
"Come on, you can see more than that"
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Okt 2007, 08:52
- Asukoht: Tallinn
Rallisõitja Urmo Aava loodab, et vaatamata majandussurutisele saab ta käesoleva hooaja lõpu poole veel mõnel MM-etapil võidu sõita.
"Tegelikult pole sihid lähemale tulnud ega ka kaugenenud. Ent nad on vähemalt elus ja alles. Minu jaoks tuli masu ehk majandussurutis väga halval ajal, ei salga, et oleksin Stobartist saanud hooajatäie sõite kordades odavamalt kui mullu Citroënist ...," ütles Aava Sportnetile.
"Nüüd töötan selle nimel, et saada paar-kolm MM-etappi hooaja teisel poolel. Ma pole oma rallikarjäärile käega löönud, vaid säilitan mõõduka optimismi. Halvad ajad lähevad ju ükskord mööda. Nagu meil kõigil, nii ka minul."
"Tegelikult pole sihid lähemale tulnud ega ka kaugenenud. Ent nad on vähemalt elus ja alles. Minu jaoks tuli masu ehk majandussurutis väga halval ajal, ei salga, et oleksin Stobartist saanud hooajatäie sõite kordades odavamalt kui mullu Citroënist ...," ütles Aava Sportnetile.
"Nüüd töötan selle nimel, et saada paar-kolm MM-etappi hooaja teisel poolel. Ma pole oma rallikarjäärile käega löönud, vaid säilitan mõõduka optimismi. Halvad ajad lähevad ju ükskord mööda. Nagu meil kõigil, nii ka minul."