Meeskondade testimised ja esitlused.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Minuarust ei ole küll millestki valesti aru saadud.lenc kirjutas:Unusta ära, Mihkel ei ole Ferrari kolmas sõitja. Ajakirjanikud said Luca di Montezemolo jutust natuke valesti aru.johunn kirjutas:Teeks kolmandatele s6itjatele oma sarja? Saaks meie Marko Mihkliga j6udu katsuma panna
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Schumi ei ole Ferrari kolmas sõitja. Mingi vale jutt levis vahepeal - aga see oli juba mitu päeva tagasi.RudiTurbo kirjutas:Minuarust ei ole küll millestki valesti aru saadud.lenc kirjutas:Unusta ära, Mihkel ei ole Ferrari kolmas sõitja. Ajakirjanikud said Luca di Montezemolo jutust natuke valesti aru.johunn kirjutas:Teeks kolmandatele s6itjatele oma sarja? Saaks meie Marko Mihkliga j6udu katsuma panna
Sponets.com
11.1.08
Schumi roll Ferraris on selgunud
Seitsmekordne Vormel Üks maailmameister ja Ferrari meeskond jõudsid lõpuks ühisele otsusele, missuguseks kujuneb sakslase roll võistkonnas.
Schumacher ütles Gazetta dello Sport ajalehele, et ta hakkab kandma Ferrari autode arendustöö eest vastutust.
"Meil kulus veidi aega, kuid nüüd on minu roll Ferraris selge. Me saime aru, kus minust kõige rohkem kasu oleks."
"Ma hakkan Gestione Sportivas auto arendamisega tegelema. Me pole veel päevi kirja pannud, mil autoga sõidan, midagi kindlat pole otsustatud. Me hakkame vastavalt olukordadele tegutsema: kui meeskond vajab, siis mulle meeldiks sõita, kuid mitte liiga tihti."
2007. aastal oli Schumacher Ferrari palgal nõustaja rollis ning oli osadel etappidel kohal.
BMW spordidirektori Mario Theisseni sõnul ei otsusta nad veel enne veebruari, kellest saab BMW-Sauberi testisõitja.
Endiselt on selle koha kõige suurem kandidaat Marko Asmer, kes testib nende vormelit sel nädalal Valencias. Kuid arvatakse, et sellele kohale kandideerib veel Javier Villa.
"Meil on Marko Asmer auto roolis olnud, ning ta saab selle nädala lõpus veel ühe võimaluse. Ma ei usu, et otsus enne jaanuari lõppu tehakse," ütles Mario Theissen.
sponest.com
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=41597
Theissen:"Currently there is no idea about another driver, but I wouldn’t rule it out."
Endiselt on selle koha kõige suurem kandidaat Marko Asmer, kes testib nende vormelit sel nädalal Valencias. Kuid arvatakse, et sellele kohale kandideerib veel Javier Villa.
"Meil on Marko Asmer auto roolis olnud, ning ta saab selle nädala lõpus veel ühe võimaluse. Ma ei usu, et otsus enne jaanuari lõppu tehakse," ütles Mario Theissen.
sponest.com
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=41597
Theissen:"Currently there is no idea about another driver, but I wouldn’t rule it out."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tänased Jerezi testi tulemused:
1. Räikkönen Ferrari 1.19,846 59 ringi
2. Massa Ferrari 1.20,123 42
3. de la Rosa McLaren 1.20,548 54
4. Vettel Toro Rosso 1.20,732 40
5. Kovalainen McLaren 1.20,936 48
6. Bourdais Toro Rosso 1.20,997 47
7. Rosberg Williams 1.21,143 47
8. Trulli Toyota 1.21,314 84
9. Piquet Renault 1.21,696 41
10. Coulthard Red Bull 1.21,746 49
11. Liuzzi Force India 1.23,035 44
12. Nakajima Williams 1.23,134 42
13. Glock Toyota 1.24,351 56
14. Rossiter Super Aguri 1.34,862 10
1. Räikkönen Ferrari 1.19,846 59 ringi
2. Massa Ferrari 1.20,123 42
3. de la Rosa McLaren 1.20,548 54
4. Vettel Toro Rosso 1.20,732 40
5. Kovalainen McLaren 1.20,936 48
6. Bourdais Toro Rosso 1.20,997 47
7. Rosberg Williams 1.21,143 47
8. Trulli Toyota 1.21,314 84
9. Piquet Renault 1.21,696 41
10. Coulthard Red Bull 1.21,746 49
11. Liuzzi Force India 1.23,035 44
12. Nakajima Williams 1.23,134 42
13. Glock Toyota 1.24,351 56
14. Rossiter Super Aguri 1.34,862 10
Ferrarid pikka puuga teistelt eest ära.SLy kirjutas:Tänased Jerezi testi tulemused:
1. Räikkönen Ferrari 1.19,846 59 ringi
2. Massa Ferrari 1.20,123 42
3. de la Rosa McLaren 1.20,548 54
4. Vettel Toro Rosso 1.20,732 40
5. Kovalainen McLaren 1.20,936 48
6. Bourdais Toro Rosso 1.20,997 47
7. Rosberg Williams 1.21,143 47
8. Trulli Toyota 1.21,314 84
9. Piquet Renault 1.21,696 41
10. Coulthard Red Bull 1.21,746 49
11. Liuzzi Force India 1.23,035 44
12. Nakajima Williams 1.23,134 42
13. Glock Toyota 1.24,351 56
14. Rossiter Super Aguri 1.34,862 10

Turun Sanomat:valmacher kirjutas:Marko Asmer katsetab BMW Sauberi meeskonna uue hooaja vormelit ilmselt järgmisel neljapäeval. Esmaspäeval esitleb tiim oma uut masinat Münchenis. Sellele järgnevad meeskonna katsesõidud, mis toimuvad 15. – 17. jaanuarini Hispaania sadamalinnas Valencias.
Eestlane saab Eesti Päevalehe andmetel uue auto rooli istuda just viimasel päeval, esimesel kahel proovipäeval on masin pilootide Nick Heidfeldi ja Robert Kubica käsutuses.
EESTI PÄEVALEHT
Marko testib minu andmetel boxi peatusi ning võistlusdistantsi läbimist.
Marko Asmerin nimitys BMW:n testikuljettajaksi siirtyi tuonnemmas, mutta Theissen kertoi virolaisen testaavan autoa ensi viikolla Valenciassa. Tällä viikolla ajotehtävät yksityistestissä hoitavat Heidfeld ja Kubica, kun radalla on vasta yksi uusi auto.
Paistab,et Marko sellel nädalal veel testida ei saa, kuna kasutusel ainult üks auto millega sõidvad Heidfeld ja Kubica.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Heh siin paistab
aga mulle tundub ,et eelmisel hooajal oli Mesa seepärast nii hea ,sest neil oli tõsiselt hea auto aga nüüd no ei tea eks paistab ei usu eriti et nad sel hooajal Ferrarile konkurentsi pakuvad kuna seal Mesas ju mõlemad noored nublud alles aga Ferris ülikogenud sõitjad ja ka Summi kes oskab neid aidata.
Paistab ka et Ferri on saanud palju võimsama autoga hakkama.Kuna Mesa pole vist Ferri jooniseid ,et enast heaks teha

Paistab ka et Ferri on saanud palju võimsama autoga hakkama.Kuna Mesa pole vist Ferri jooniseid ,et enast heaks teha

Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Täna testis Kubica BMW Sauber F1.08 ja Heidfeld F1.07 autot. Pildile on jäänud ka Marko.
http://www.formula1.com/gallery/testing/2008/219.html
http://www.formula1.com/gallery/testing/2008/219.html
Alonso kohe Renaultiga kiire. Täna kõik päris tihedalt koos - üllatav on Fisichella kõigest 1.261s. kaotus esimesele.
Tänased ajad:
1 Fernando Alonso Renault R27 1:19.503 70
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-23 1:19.650 + 0.147 111
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:19.708 + 0.205 90
4 Nico Rosberg Williams FW29 1:19.755 + 0.252 81
5 Felipe Massa Ferrari F2008 1:19.772 + 0.269 86
6 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:19.784 + 0.281 130
7 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:20.305 + 0.802 86
8 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.346 + 0.843 76
9 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.392 + 0.889 80
10 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:20.525 + 1.022 68
11 Timo Glock Toyota TF108 1:20.598 + 1.095 109
12 Giancarlo Fisichella Force India F8-VII 1:20.764 + 1.261 76
13 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:22.060 + 2.557 56
Tänased ajad:
1 Fernando Alonso Renault R27 1:19.503 70
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-23 1:19.650 + 0.147 111
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:19.708 + 0.205 90
4 Nico Rosberg Williams FW29 1:19.755 + 0.252 81
5 Felipe Massa Ferrari F2008 1:19.772 + 0.269 86
6 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:19.784 + 0.281 130
7 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:20.305 + 0.802 86
8 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.346 + 0.843 76
9 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.392 + 0.889 80
10 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:20.525 + 1.022 68
11 Timo Glock Toyota TF108 1:20.598 + 1.095 109
12 Giancarlo Fisichella Force India F8-VII 1:20.764 + 1.261 76
13 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:22.060 + 2.557 56
Seda küll jah, aga tavaliselt on ees ikka ühed-samad näod. Ka paljud suuremad F1 väljaanded kirjutavad,et Alonso oli kiire. Alonso auto puhul kasutati palju selle hooaja vormeli osasid.
Uus Red Bull RB4:
http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?catID=3162
Uus Red Bull RB4:
http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?catID=3162
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Coulthard: miks kakerdavad noored testisõitjad aina jalus?
Briti vormeliäss David Coulthard torises, miks võetakse testisõitjateks F1 sarja kogemusteta noori, kes tolgendavad aina jalus ega oska tiimile anda õiget nõu.
Seega ei meeldi Coulthardile, et Marko Asmer neljapäeval BMW Sauberit ohjama hakkab.
Red Bulli piloot Coulthard otsustas hiljuti rünnata kõiki meeskondi, kes on võtnud testisõitjateks noori madalamatest sarjadest tulnud piloote. Ta arvas, et kollanokkadest pole mingit tulu, sest nood ei oska mehaanikutele anda tarka nõu. Oleks testipäevi piiramatul hulgal, siis veel, aga praegu polevat testisõitjaid sootuks vaja – põhipiloodid suudavad ise vastava töö ära teha.
Vaid kogenud piloot oskab autot seadistada
"Targem on saata noor pigem kohe võistlusrajale, sest testimisel pole temast asja," selgitas Coulthard. "Vaid kogenud piloot, kes aastaid võidu sõitnud, suudab autot arendada, kasutades selleks oskusi, teadmisi ja mälu. Vaid tema suudab auto seadistada nii heaks kui võimalik. Kui aga tuleb keegi, kes pole kunagi varem vormel 1 autoga kihutanud, on tal imeväike võimalus sõiduvahend paremaks teha."
Coulthard raiub, et ei saa meeskondade bossidest aru: "Miks nad kutsuvad noori testisõitjateks ja sõlmivad nendega lepinguid? Lapseohtu võidusõitjad õppigu esmalt F1 autot tundma, ja see võtab aega."
Ise ei taha Coulthard testisõitjate abi kasutada: "Milleks? Mulle meeldib testida ja autot enda järgi seadistada."
Ilmselt pole vanameister Coulthard rahul, et kollanokad tema kolleegidelt leiva käest võtavad. Tänavu ei saanud lepingut Ralf Schumacher ja Vitantonio Liuzzi, küll aga palgati testisõitjateks F1 kogemuseta Romain Grosjean (Renault), Nico Hülkenberg (Williams), Kamui Kobayashi (Toyota) ning loodetavasti sõlmib BMW Sauber lepingu Asmeriga.
Vormel 1 on tasapisi muutunud lasteaiaks
Samas tunnistas Coulthard (36), vormel 1 sarja vanim piloot, et ka võidu hakatakse sõitma liiga vara. Ta viitas Sebastien Vettelile, kes istus rooli 19aastaselt ning 21aastaselt debüteerinud Christian Klienile, Robert Kubicale ja Nico Rosbergile.
"Noortele meestele pannakse peale liiga suur pinge ja kui sa vastu ei pea, oled varsti pildilt kadunud," tõdes Coulthard. "Selles vanuses ei olda veel iseseisvad. Enamasti elatakse koos vanematega. Kõik eakad inimesed teavad, kui raske on kohanemine täiskasvanute maailmaga ja omile jalule tõusmine."
http://www.sloleht.ee
Briti vormeliäss David Coulthard torises, miks võetakse testisõitjateks F1 sarja kogemusteta noori, kes tolgendavad aina jalus ega oska tiimile anda õiget nõu.
Seega ei meeldi Coulthardile, et Marko Asmer neljapäeval BMW Sauberit ohjama hakkab.
Red Bulli piloot Coulthard otsustas hiljuti rünnata kõiki meeskondi, kes on võtnud testisõitjateks noori madalamatest sarjadest tulnud piloote. Ta arvas, et kollanokkadest pole mingit tulu, sest nood ei oska mehaanikutele anda tarka nõu. Oleks testipäevi piiramatul hulgal, siis veel, aga praegu polevat testisõitjaid sootuks vaja – põhipiloodid suudavad ise vastava töö ära teha.
Vaid kogenud piloot oskab autot seadistada
"Targem on saata noor pigem kohe võistlusrajale, sest testimisel pole temast asja," selgitas Coulthard. "Vaid kogenud piloot, kes aastaid võidu sõitnud, suudab autot arendada, kasutades selleks oskusi, teadmisi ja mälu. Vaid tema suudab auto seadistada nii heaks kui võimalik. Kui aga tuleb keegi, kes pole kunagi varem vormel 1 autoga kihutanud, on tal imeväike võimalus sõiduvahend paremaks teha."
Coulthard raiub, et ei saa meeskondade bossidest aru: "Miks nad kutsuvad noori testisõitjateks ja sõlmivad nendega lepinguid? Lapseohtu võidusõitjad õppigu esmalt F1 autot tundma, ja see võtab aega."
Ise ei taha Coulthard testisõitjate abi kasutada: "Milleks? Mulle meeldib testida ja autot enda järgi seadistada."
Ilmselt pole vanameister Coulthard rahul, et kollanokad tema kolleegidelt leiva käest võtavad. Tänavu ei saanud lepingut Ralf Schumacher ja Vitantonio Liuzzi, küll aga palgati testisõitjateks F1 kogemuseta Romain Grosjean (Renault), Nico Hülkenberg (Williams), Kamui Kobayashi (Toyota) ning loodetavasti sõlmib BMW Sauber lepingu Asmeriga.
Vormel 1 on tasapisi muutunud lasteaiaks
Samas tunnistas Coulthard (36), vormel 1 sarja vanim piloot, et ka võidu hakatakse sõitma liiga vara. Ta viitas Sebastien Vettelile, kes istus rooli 19aastaselt ning 21aastaselt debüteerinud Christian Klienile, Robert Kubicale ja Nico Rosbergile.
"Noortele meestele pannakse peale liiga suur pinge ja kui sa vastu ei pea, oled varsti pildilt kadunud," tõdes Coulthard. "Selles vanuses ei olda veel iseseisvad. Enamasti elatakse koos vanematega. Kõik eakad inimesed teavad, kui raske on kohanemine täiskasvanute maailmaga ja omile jalule tõusmine."
http://www.sloleht.ee
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Coulthard ajab lambajuttu!
Endine võidusõitja Toivo Asmer , BMW Sauberisse testisõitja kohale pretendeeriva Marko isa nimetab David Coulthardi torisemist lambajutuks: "Coulthard on kogu aeg ja iga asja puhul sõna võtnud.
No kust peaks noor piloot vormel 1 kogemusi hankima? Kas see on tõesti parem, kui ta eelneva ettevalmistuseta hoobilt võidusõidurajale kakerdama sööstab?"
Asmer kinnitab, et testisõitjana, õigemini varusõitjana hangitaksegi kogemusi. Isegi Rahvusvaheline Autoliit FIA soosib noori, andes meeskondadele kollanoka palkamise puhul 3000 testikilomeetrit lisa. "Varusõitja on ju tegelikult kolmas piloot, kes peab olema valmis igal hetkel põhisõitja asemel võidu kihutama. Selleks tuleb tal aga autot tundma õppida, autoga kohaneda. Kus ta seda siis tegema peaks?"
SLÕ
Endine võidusõitja Toivo Asmer , BMW Sauberisse testisõitja kohale pretendeeriva Marko isa nimetab David Coulthardi torisemist lambajutuks: "Coulthard on kogu aeg ja iga asja puhul sõna võtnud.
No kust peaks noor piloot vormel 1 kogemusi hankima? Kas see on tõesti parem, kui ta eelneva ettevalmistuseta hoobilt võidusõidurajale kakerdama sööstab?"
Asmer kinnitab, et testisõitjana, õigemini varusõitjana hangitaksegi kogemusi. Isegi Rahvusvaheline Autoliit FIA soosib noori, andes meeskondadele kollanoka palkamise puhul 3000 testikilomeetrit lisa. "Varusõitja on ju tegelikult kolmas piloot, kes peab olema valmis igal hetkel põhisõitja asemel võidu kihutama. Selleks tuleb tal aga autot tundma õppida, autoga kohaneda. Kus ta seda siis tegema peaks?"
SLÕ
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ju natuke aega tagasi arvas ta,et F1 ei igatse Schumit taga. Arvan,et kümned miljonid fännid arvavad vastupidi. Väga kummalised need tema sõnavõtud. Paistab,et tal mingi kibeduse uss sees - noored tulevad ja võidavad, aga tema pole ühtegi tiitlit võitnud. Olgugi,et ta on sõitnud parimates meeskondades, kus ta meeskonnakaaslased on meistriks kroonitud.
Coulthard tõmbab ka oma tööandjale sellega vee peale 
Red Bulli testisõitjaks sai šveitslane Sebastien Buemi
16.01.2008
Vormel-1 sarjas osalev Red Bull kinnitas meeskonna testisõitjaks 19-aastase šveitslase Sebastien Buemi.
Red Bulli põhisõitjatena jätkavad austraallane Mark Webber ja šotlane David Coulthard.
REUTERS

Red Bulli testisõitjaks sai šveitslane Sebastien Buemi
16.01.2008
Vormel-1 sarjas osalev Red Bull kinnitas meeskonna testisõitjaks 19-aastase šveitslase Sebastien Buemi.
Red Bulli põhisõitjatena jätkavad austraallane Mark Webber ja šotlane David Coulthard.
REUTERS