Mis mõte siis üldse rallil oleks?jackass kirjutas:huvitav kas varuautot ei tohiks kasutada ?:P
Jaapani ralli esimene päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
see mõte, et pakuks väheke konkurentsi nagu(kui nii edasi läheb lõpetab wercu klassis heal juhul 3 masinat
)....mõtlesin, rohkem seda, et homme võiks kasutada teist autot umbes nagu F1's on lubatud kasutada varuautot ehk sepad saaksid superrally süsteemis jätkata
a wadever ma niisama....


F1 ja WRC ennustus/meeskonna haldus www.sportmanager.ee
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Kas Arai ei ole mitte katkestanud?valmacher kirjutas:Autoralli MM-etapil Jaapanis on kaheksa kiiruskatse järel soomlastel kaksikvõim, sarja üldliider Marcus Grönholm aga katkestas.
.........
P-WRC sarjas kaasa tegev Martin Rauam (Mitsubishi) on omas klassis üheksas. Liidrile Toshi Araile (Subaru) Jaapanist kaotab ta 1.32,0.
.....
ETV SPORT
rattaga on kah hea sõita
just, ss10-l näitab katkestamist:
1 D. SORDO 1:17.4
2 S. LOEB +0.1
3 M. HIRVONEN +0.6
4 J. LATVALA +1.7
5 H. SOLBERG +1.8
6 M. STOHL +2.6
7 T. ARAI +5:00.0
8 J. HANNINEN +5:00.0
9 C. ATKINSON +5:00.0
10 P. SOLBERG +5:00.0
1 D. SORDO 1:17.4
2 S. LOEB +0.1
3 M. HIRVONEN +0.6
4 J. LATVALA +1.7
5 H. SOLBERG +1.8
6 M. STOHL +2.6
7 T. ARAI +5:00.0
8 J. HANNINEN +5:00.0
9 C. ATKINSON +5:00.0
10 P. SOLBERG +5:00.0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tervis,
Hommik oli siuke otsimine, kõik tänased katsed peale Rikubetsu ja Obihiro olid meil reccebussis kirjutatud, seega ei teadnud päris täpselt, et mida oodata. Esimesel oli legend tsipa aeglane, aga ikkagi valgetest teine aeg, üllatus. Teine katse suri auto stardis välja. Kolmandale jäime kõigepealt minuti hiljaks ja siis 8-9km enne lõppu läks tagarehv. Sealt kogunes liiga palju aega. Rikubetsul läks tavaliselt. Viiendal katsel parandasime küll aega, aga tegelt oleks saanud kiiremini. Muutsime enne seda veidi autot ja natuke liiga palju loopisid augud ja lõikamiskohad. Kuues katse oli siuke poolokei, aeg oleks võinud alati parem olla, aga tee oli väga jube - tohutult roopas ja suuri kive ja auke täis. Atkinson oli off pika sirge järel keskmises vasakus. Pidurdusmaal oli seal paar küngast ja need tegid koha keeruliseks. Auto paistis üsna katki. Paar kilti enne lõppu oli Flodin rajalt väljas, esimesel läbimisel märkisime endal selle koha ohtlikuks ka. Õnneks ühe wrc kaameramehe abiga said nad sealt välja, kaotades 10-11 minutit. Seitsmes katse oli ka täitsa okei, lõpus kaotasime natuke tempos, päris hirmus autolõhkumine oli kogu katse. Toshi ja Juho olid off samas kurvis, veidi sarnanes Atkinsoni kohale. Seisid seal õnnetult kahekesi. Vahemärkusena olgu öeldud, et me tiimikaaslane Mark sõidab siin rangluumurruga ning oli juba otsustanud peale seitsmendat katkestada, kuid Toshi off tähendas seda, et Mark peab piinlemist jätkama ka homme. Urmol läks sel katsel rehv 10km enne finishit. Kaheksas katse oli veidi halb meil seetõttu, et paar minutit enne AKP-d märkasime tagumise rehvi tühjenemist ning ei oleks jõudnud seda ajaliselt vahetada. Siis pidime paremaid kurve veidi rahlikumalt sõitma, sealt ka kaotus. Superspecialid sõideti vihmas, pidamine oli sel betonkal üsna okei, parem kui eile shakedownil. Liigne uljus tähendas aga seda, et teisel läbimisel saime korra ninaga piirdesse ning täitsa viimases kurvis tegime tagumise vasaku nurga teistsuguseks. Üsna korralik damage.
Hetkel sajab kõvasti. Kuigi ma Kiivrile ütlesin, et täna, siiski homme hommikul tuleb läbida hommikul 82km katseid samade rehvidega. See on üsna triki ülesanne. Nende seas ka ralli pikim katse. Kolm katset neist on samuti tehtud reccebussis.
Näis näis, elu on veidi seiklus hetkel. Hommikul neljane äratus. Teil siis kell alles 10 õhtal
Hommik oli siuke otsimine, kõik tänased katsed peale Rikubetsu ja Obihiro olid meil reccebussis kirjutatud, seega ei teadnud päris täpselt, et mida oodata. Esimesel oli legend tsipa aeglane, aga ikkagi valgetest teine aeg, üllatus. Teine katse suri auto stardis välja. Kolmandale jäime kõigepealt minuti hiljaks ja siis 8-9km enne lõppu läks tagarehv. Sealt kogunes liiga palju aega. Rikubetsul läks tavaliselt. Viiendal katsel parandasime küll aega, aga tegelt oleks saanud kiiremini. Muutsime enne seda veidi autot ja natuke liiga palju loopisid augud ja lõikamiskohad. Kuues katse oli siuke poolokei, aeg oleks võinud alati parem olla, aga tee oli väga jube - tohutult roopas ja suuri kive ja auke täis. Atkinson oli off pika sirge järel keskmises vasakus. Pidurdusmaal oli seal paar küngast ja need tegid koha keeruliseks. Auto paistis üsna katki. Paar kilti enne lõppu oli Flodin rajalt väljas, esimesel läbimisel märkisime endal selle koha ohtlikuks ka. Õnneks ühe wrc kaameramehe abiga said nad sealt välja, kaotades 10-11 minutit. Seitsmes katse oli ka täitsa okei, lõpus kaotasime natuke tempos, päris hirmus autolõhkumine oli kogu katse. Toshi ja Juho olid off samas kurvis, veidi sarnanes Atkinsoni kohale. Seisid seal õnnetult kahekesi. Vahemärkusena olgu öeldud, et me tiimikaaslane Mark sõidab siin rangluumurruga ning oli juba otsustanud peale seitsmendat katkestada, kuid Toshi off tähendas seda, et Mark peab piinlemist jätkama ka homme. Urmol läks sel katsel rehv 10km enne finishit. Kaheksas katse oli veidi halb meil seetõttu, et paar minutit enne AKP-d märkasime tagumise rehvi tühjenemist ning ei oleks jõudnud seda ajaliselt vahetada. Siis pidime paremaid kurve veidi rahlikumalt sõitma, sealt ka kaotus. Superspecialid sõideti vihmas, pidamine oli sel betonkal üsna okei, parem kui eile shakedownil. Liigne uljus tähendas aga seda, et teisel läbimisel saime korra ninaga piirdesse ning täitsa viimases kurvis tegime tagumise vasaku nurga teistsuguseks. Üsna korralik damage.
Hetkel sajab kõvasti. Kuigi ma Kiivrile ütlesin, et täna, siiski homme hommikul tuleb läbida hommikul 82km katseid samade rehvidega. See on üsna triki ülesanne. Nende seas ka ralli pikim katse. Kolm katset neist on samuti tehtud reccebussis.
Näis näis, elu on veidi seiklus hetkel. Hommikul neljane äratus. Teil siis kell alles 10 õhtal

Kasuta ikka turvavööd ka!
Reccebuss oli selline asi, et kõigepealt oli Patrikul kolm rehvi katki ja kirjutasime mingi viis katset neljakesi meie autos. Siis läks meil kaks rehvi ja vahepeal olid Patriku reccemehaanikud rehvid terveks teinud ja uued saanud ja siis tegime mingi 5 katset nende autos, seni kuni nende mehaanikud meie rehvidega tegelesid. Siuke lõbus asi.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Siin siis mõned pildid tänasest päevast. Need ei ole väga head, sest kaamera olime sunnitud jaapanist ostma, ja hankisime mingisuguse digika, nii et pildistada sai pm. ainult selliseid asju, mis ei liikunud.
http://fotoalbum.ee/photos/oliverrauam/sets/
http://fotoalbum.ee/photos/oliverrauam/sets/
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php?events=226
Siin mõningaid pilte kah olemas! Peaks mainima, et need Tsehhid on ikka päris tõsised pildimehed! Kõikidel Wrc etappidel on nad kohal!
Siin mõningaid pilte kah olemas! Peaks mainima, et need Tsehhid on ikka päris tõsised pildimehed! Kõikidel Wrc etappidel on nad kohal!