blizzard kirjutas:Tänak on Latvalaga alati hästi läbi saanud!
Need kes algusest peale WRC+ iga ralli jälginud on ka kindlasti tähele pannud, et absoluutselt igaralli on enne katseid Ott ja Jari koos, teised kuskil mujal tihtipeale.
Vahula kirjutas:https://youtu.be/115K9H0Ndbg
Video saatusliku kivi kohast. Korralik äärekivi serv millest üles ronida ja seda "at full speed"
Otil ikkagi vist oli see saatus, et tal oli sellele kivile jõudes rehv juba tühi ja siis sai uuesti paugu, mis lõpetas lõplikult rehvi elu. Teistel rehvid täis ... ja elasid paugu üle.
Hiljem muidugi lõpetas see kivi nii mõnegi R5 klassi masina sõidu ...
Vahula kirjutas:Ei olnud tühi. Sealt lõi rehvi veljepeal lahti. Igaljuhul nagu ma aru sain siis Dmack ongi natuke nõrgema külgseinaga et hoida kaalu kokku.
Ei ole kõiki postitusi läbi lugenud, lihtsalt jäi ühest parda kaamera postitustest mulje, et Oti hõige "rehv", kus algas rehvi tühjenemine ja kivi olid erinevatel aegadel. Ka ta ise kommenteeris, et slow puncture oli ...
Aga kui nii siis nii.
Noh, pole kindel, kas keegi seda täpselt öelda oskabki. Latvala ju sama katse lõpus arvas, et tal on mitu rehvi lausa tühjenemas/ ribadeks, kuigi tegelikult vist ei olnud midagi viga.
Pauk oli äge, selles pole kahtlustki, velg oli ka korralikult kõver.
Huvitav, et välismaised analüüsid räägivad ikkagi konkreetselt "rööbas rebis rehvi veljelt". Mingist kivist pole kuskil juttu.
Aga kui nüüd vaadata erinevaid "analüüse" - ja kui need paika peavad, siis Tänak "rehv" ütles kindlasti kuskil katse 3 minuti peal, ja see kivi oli kuskil 5 minuti peal. Ja päris kindlasti onboarde võrreldes, hakkas Tänak selgelt aega kaotama enne 5 minutit. Kuskil 2 minuti kandis juba tegelikult. Ehk, kui kivi asupaik on ajaliselt õige, siis kindlasti polnud see ainus faktor - võis olla lisafaktor mis pooltühja rehvi lõplikult lõpetas.
PS! Autosport Magazine ja Autosport.com väidavad päris kindlalt et:
Dmacki kõva kruusarehv on vaid õige pisut kõvem kui Michelini pehme rehv. Ja Dmacki pehme rehv, on oluliselt pehmem, kui Michelini pehme. Ja see on nii by-desigg, et olla konkurentsis Poolas, Soomes ja Britis (ehk kõikjal sama "seguga" konkurentsis DMack veel olla ei suuda ja seetõttu "valiti need kolm rallit").