Jah, isegi Capito...Sel kindlasti mingi põhjus...Pistik kirjutas:Volkswageni mehed hoiavad väga Tänaku lähedale, eriti Ogier ja Latvala, on sellele mingi põhjus?
Ogier, Ogier ja Latvala
Rally Poland 2016 Day3
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: Rally Poland 2016 Day3
- Manused
-
- 13558774_1056740151072553_4274862141097617809_o.jpg (88.32 KiB) Vaadatud 6546 korda
Re: Rally Poland 2016 Day3
Natuke veel pilti kablizzard kirjutas:Jah, isegi Capito...Sel kindlasti mingi põhjus...Pistik kirjutas:Volkswageni mehed hoiavad väga Tänaku lähedale, eriti Ogier ja Latvala, on sellele mingi põhjus?
Ogier, Ogier ja Latvala
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: Rally Poland 2016 Day3
Need kes algusest peale WRC+ iga ralli jälginud on ka kindlasti tähele pannud, et absoluutselt igaralli on enne katseid Ott ja Jari koos, teised kuskil mujal tihtipeale.blizzard kirjutas:Tänak on Latvalaga alati hästi läbi saanud!
Söörlöne!
Re: Rally Poland 2016 Day3
https://youtu.be/UKBnPnYh8iw
WRC 73 Rally Poland 2016 - 30 min Service of Stephane Lefebvre damaged Citroen WRC
WRC 73 Rally Poland 2016 - 30 min Service of Stephane Lefebvre damaged Citroen WRC
Re: Rally Poland 2016 Day3
Otil ikkagi vist oli see saatus, et tal oli sellele kivile jõudes rehv juba tühi ja siis sai uuesti paugu, mis lõpetas lõplikult rehvi elu. Teistel rehvid täis ... ja elasid paugu üle.Vahula kirjutas:https://youtu.be/115K9H0Ndbg
Video saatusliku kivi kohast. Korralik äärekivi serv millest üles ronida ja seda "at full speed"
Hiljem muidugi lõpetas see kivi nii mõnegi R5 klassi masina sõidu ...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: Rally Poland 2016 Day3
Ei olnud tühi. Sealt lõi rehvi veljepeal lahti. Igaljuhul nagu ma aru sain siis Dmack ongi natuke nõrgema külgseinaga et hoida kaalu kokku.
Re: Rally Poland 2016 Day3
Ei ole kõiki postitusi läbi lugenud, lihtsalt jäi ühest parda kaamera postitustest mulje, et Oti hõige "rehv", kus algas rehvi tühjenemine ja kivi olid erinevatel aegadel. Ka ta ise kommenteeris, et slow puncture oli ...Vahula kirjutas:Ei olnud tühi. Sealt lõi rehvi veljepeal lahti. Igaljuhul nagu ma aru sain siis Dmack ongi natuke nõrgema külgseinaga et hoida kaalu kokku.
Aga kui nii siis nii.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Poland 2016 Day3
Noh, pole kindel, kas keegi seda täpselt öelda oskabki. Latvala ju sama katse lõpus arvas, et tal on mitu rehvi lausa tühjenemas/ ribadeks, kuigi tegelikult vist ei olnud midagi viga.
Pauk oli äge, selles pole kahtlustki, velg oli ka korralikult kõver.
Pauk oli äge, selles pole kahtlustki, velg oli ka korralikult kõver.
Re: Rally Poland 2016 Day3
Huvitav, et välismaised analüüsid räägivad ikkagi konkreetselt "rööbas rebis rehvi veljelt". Mingist kivist pole kuskil juttu.
Aga kui nüüd vaadata erinevaid "analüüse" - ja kui need paika peavad, siis Tänak "rehv" ütles kindlasti kuskil katse 3 minuti peal, ja see kivi oli kuskil 5 minuti peal. Ja päris kindlasti onboarde võrreldes, hakkas Tänak selgelt aega kaotama enne 5 minutit. Kuskil 2 minuti kandis juba tegelikult. Ehk, kui kivi asupaik on ajaliselt õige, siis kindlasti polnud see ainus faktor - võis olla lisafaktor mis pooltühja rehvi lõplikult lõpetas.
PS! Autosport Magazine ja Autosport.com väidavad päris kindlalt et:
Dmacki kõva kruusarehv on vaid õige pisut kõvem kui Michelini pehme rehv. Ja Dmacki pehme rehv, on oluliselt pehmem, kui Michelini pehme. Ja see on nii by-desigg, et olla konkurentsis Poolas, Soomes ja Britis (ehk kõikjal sama "seguga" konkurentsis DMack veel olla ei suuda ja seetõttu "valiti need kolm rallit").
Aga kui nüüd vaadata erinevaid "analüüse" - ja kui need paika peavad, siis Tänak "rehv" ütles kindlasti kuskil katse 3 minuti peal, ja see kivi oli kuskil 5 minuti peal. Ja päris kindlasti onboarde võrreldes, hakkas Tänak selgelt aega kaotama enne 5 minutit. Kuskil 2 minuti kandis juba tegelikult. Ehk, kui kivi asupaik on ajaliselt õige, siis kindlasti polnud see ainus faktor - võis olla lisafaktor mis pooltühja rehvi lõplikult lõpetas.
PS! Autosport Magazine ja Autosport.com väidavad päris kindlalt et:
Dmacki kõva kruusarehv on vaid õige pisut kõvem kui Michelini pehme rehv. Ja Dmacki pehme rehv, on oluliselt pehmem, kui Michelini pehme. Ja see on nii by-desigg, et olla konkurentsis Poolas, Soomes ja Britis (ehk kõikjal sama "seguga" konkurentsis DMack veel olla ei suuda ja seetõttu "valiti need kolm rallit").
Re: Rally Poland 2016 Day3
Poola teemal veel, Suninenil oli too kivi mis Tänaku ja wrc2 liidri Lappi (ja veel mitme teise) ralli rikkus legendis kirjas...
...Lappi broke suspension arm in his car, to the same stone than Tänak broke his tyre. We had it in our notes though...
https://www.facebook.com/motorsportsuninen/
...Lappi broke suspension arm in his car, to the same stone than Tänak broke his tyre. We had it in our notes though...
https://www.facebook.com/motorsportsuninen/