Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Kuna ralli hakkab vaikselt lähenema ja ajatabel ja juhend on nüüd väljas ning registreerimine ka juba alanud, võib selle teema teha küll.
Võistlus - Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
EMV- kokku 10katset kogupikkuses 110km.
Koduleht: http://saaremaarally.eu/
rallyreg: http://autosport.ee/rallyreg/?page=27&r ... by=created&
Juhend: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... juhend.pdf
Ajatabel: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... l_2014.pdf
Võistlus - Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
EMV- kokku 10katset kogupikkuses 110km.
Koduleht: http://saaremaarally.eu/
rallyreg: http://autosport.ee/rallyreg/?page=27&r ... by=created&
Juhend: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... juhend.pdf
Ajatabel: http://autosport.ee/rallyreg/public/cal ... l_2014.pdf
Viimati muutis rally11, 09 Sept 2014, 21:19, muudetud 3 korda kokku.
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Tundub nii. Teekate on ka märgitud täielikult kruus. Huvitav millest selline lüke? See ju igal aastal meeletult rahvast kohale meelitanud.
Teine asi mida tähele panin
Teine asi mida tähele panin
Kas sellist asja on Eestis varem kasutatud?Korraldaja väljastab igale meeskonnale GPS jälgimissüsteemi. Seade antakse meeskonnale kätte rajadokumentide väljastamisel ning see on ette nähtud kasutamiseks nii tutvumisautos rajaga tutvumise ajal kui ralliautos. Võistlejad peavad paigaldama GPS seadme kiiruse kontrollimise ja turvalisuse tagamise eesmärgil tutvumisautosse enne rajaga tutvumise algust. Täpsemat infot paigaldamise kohta antakse seadme kättesaamisel ja Rally Guide-s. GPS jälgimissüsteemi mittekasutamist loetakse rajaga tutvumise reeglite rikkumiseks. Rajaga tutvumise kulgu jälgivad GPS süsteemi kaudu Eesti politsei ning ralli ametnikud. GPS andmete tõlgendamine on võistluse juhi pädevuses. Kui märgatakse, et tutvumisauto ei ole GPS süsteemiga varustatud, määrab rikkumise eest karistuse žürii. Iga meeskond peab seadme kättesaamisel maksma 200 EUR suuruse deposiidi. Deposiit antakse tagasi pärast GPS süsteemi korrektset tagastamist finišijärgsesse Parc Ferme-sse sisenemisel.
Katkestamise korral saab seadme tagastada ka võistluskeskusesse.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Minu teada olid sellised asjad ka Rally Estonia ajal kasutusesMart_ kirjutas:Tundub nii. Teekate on ka märgitud täielikult kruus. Huvitav millest selline lüke? See ju igal aastal meeletult rahvast kohale meelitanud.
Teine asi mida tähele paninKas sellist asja on Eestis varem kasutatud?Korraldaja väljastab igale meeskonnale GPS jälgimissüsteemi. Seade antakse meeskonnale kätte rajadokumentide väljastamisel ning see on ette nähtud kasutamiseks nii tutvumisautos rajaga tutvumise ajal kui ralliautos. ...
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 237
- Liitunud: 25 Okt 2009, 11:35
- Asukoht: PÄRNU
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Deposiit antakse tagasi pärast GPS süsteemi korrektset tagastamist finišijärgsesse Parc Ferme-sse sisenemisel.
Väga huvitav. mingi tüüp passib väravas suure rahakohvriga
Väga huvitav. mingi tüüp passib väravas suure rahakohvriga
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 191
- Liitunud: 17 Juun 2011, 22:44
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Vaevalt ta ka ohtlikumaks teeb Siiski usun, et tänu sellele GPSile ollakse tutvumisel natuke mõistlikumad. Samas, kui tutvumine on korraldatud samamoodi, kui Rally Estonial oli, siis on tutvumisel kerge vassida. Lihtsalt GPSiga auto jäätakse kuhugi maha ja minnakse mingi teise autoga rajale.calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
Liigapalju võimsust on peaaegu piisav...
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Pole siin huvitavat midagi. GPS süsteemi annad ära finišijärgsesse Parc Ferme-sse sisenemisel ja PÄRAST seda MINGIL AJAHETKEL tagastatakse deposiit.FerdinandTittlis kirjutas:Deposiit antakse tagasi pärast GPS süsteemi korrektset tagastamist finišijärgsesse Parc Ferme-sse sisenemisel.
Väga huvitav. mingi tüüp passib väravas suure rahakohvriga
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Katsed siis sellised .Ehk keegi oskab öelda nende nimed ka asukoha järgi .Nt Undva jne ,tänud .
Day 1
SS1 E-profiil 5,77km
SS2 Club Privilege 5,04 km
SS3 Grand Rose 6,92km
Day 2
SS4 Reola Gaas 6,13km
SS5 Mobil Super 1 22,72km
SS6 Tesman Auto 14,68km
SS7 Mobil Super 2 22,72km
SS8 Cramo 5,78km
SS9 Silveston 1 9,95km
SS10 Silveston 2 9,95km
Day 1
SS1 E-profiil 5,77km
SS2 Club Privilege 5,04 km
SS3 Grand Rose 6,92km
Day 2
SS4 Reola Gaas 6,13km
SS5 Mobil Super 1 22,72km
SS6 Tesman Auto 14,68km
SS7 Mobil Super 2 22,72km
SS8 Cramo 5,78km
SS9 Silveston 1 9,95km
SS10 Silveston 2 9,95km
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Üldloogika vast on sama nagu ikka. Esimese päeva katsed pigem Saaremaa keskel (Kaarma, Valjala) ja teisel päeval lääne pool (Lümanda, Kihelkonna, Mustjala, Salme). Osad saab jah kohe ära öelda nagu Undva ja Kaugatoma vb. mõned veel. Vaevalt esimesel päevalgi üllatust viskab, lihtsalt samad teed, aga erinevad variatsioonid. Muidugi alati loodad, et peab sõnu sööma, aga kahtlane
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Rahva ühed suuurimad lemmikud ka juba kirjas . Ise seda autot rajal nähes olen neile alati kaasaelanud .
MIKKO VARNESLAHTI / JARNO OTTMAN FIN VOLVO 240
MIKKO VARNESLAHTI / JARNO OTTMAN FIN VOLVO 240
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
see Ottman peaks siis sama vend olema kes soomes ühele N4 tipule J.Nikkole kaarti loeb?-timtim kirjutas:Rahva ühed suuurimad lemmikud ka juba kirjas . Ise seda autot rajal nähes olen neile alati kaasaelanud .
MIKKO VARNESLAHTI / JARNO OTTMAN FIN VOLVO 240
või on nimekaim:) enivei - ilmselt naudivad siinseid eluolusid, sest soomes kõik läbi selleks ajaks
(hea ajastus saarlastel ses suhtes;)
AutoralliSuurSõber
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
See aasta selles mõttes kehva, et Leedu ralli nädal enne ja Läti viimased see aasta nädal pärast Saaremaad, tavaliselt on lätikad 2nädalat varem ja leedukad 3 nädalat varem.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Kust sa seda jälgisid ja sa väidad, et Ott sõitis Tartust Otepääle 150km/h ehk siis 16min?calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
rattaga on kah hea sõita
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Autodel oli RE ajal nagu GPS peal ja ega ma öelnud, et ta koguaeg sellise kiirusega lasi, sel ajal kui vaatasin kõikus kiirus 110-150 ja ega ta ainuke polnud, enamus sõitsid nagu segased üldkasutataval teelOlts kirjutas:Kust sa seda jälgisid ja sa väidad, et Ott sõitis Tartust Otepääle 150km/h ehk siis 16min?calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
TOMI MÄKINEN / ELMERI MÄKI-KULMALA FIN VOLVO 240
Esimise hooga mõtlesin, et Tommi Mäkinen juba aga tegu siiski peaaegu nimekaimuga.
Esimise hooga mõtlesin, et Tommi Mäkinen juba aga tegu siiski peaaegu nimekaimuga.
Re: Silveston 47. Saaremaa ralli 2014
Sama siin, samas soomlane + volvo on alati atraktiivne comboallar9944 kirjutas:TOMI MÄKINEN / ELMERI MÄKI-KULMALA FIN VOLVO 240
Esimise hooga mõtlesin, et Tommi Mäkinen juba aga tegu siiski peaaegu nimekaimuga.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.