Tundub nii. Teekate on ka märgitud täielikult kruus. Huvitav millest selline lüke? See ju igal aastal meeletult rahvast kohale meelitanud.
Teine asi mida tähele panin
Korraldaja väljastab igale meeskonnale GPS jälgimissüsteemi. Seade antakse meeskonnale kätte rajadokumentide väljastamisel ning see on ette nähtud kasutamiseks nii tutvumisautos rajaga tutvumise ajal kui ralliautos. Võistlejad peavad paigaldama GPS seadme kiiruse kontrollimise ja turvalisuse tagamise eesmärgil tutvumisautosse enne rajaga tutvumise algust. Täpsemat infot paigaldamise kohta antakse seadme kättesaamisel ja Rally Guide-s. GPS jälgimissüsteemi mittekasutamist loetakse rajaga tutvumise reeglite rikkumiseks. Rajaga tutvumise kulgu jälgivad GPS süsteemi kaudu Eesti politsei ning ralli ametnikud. GPS andmete tõlgendamine on võistluse juhi pädevuses. Kui märgatakse, et tutvumisauto ei ole GPS süsteemiga varustatud, määrab rikkumise eest karistuse žürii. Iga meeskond peab seadme kättesaamisel maksma 200 EUR suuruse deposiidi. Deposiit antakse tagasi pärast GPS süsteemi korrektset tagastamist finišijärgsesse Parc Ferme-sse sisenemisel.
Katkestamise korral saab seadme tagastada ka võistluskeskusesse.
Kas sellist asja on Eestis varem kasutatud?
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Mart_ kirjutas:Tundub nii. Teekate on ka märgitud täielikult kruus. Huvitav millest selline lüke? See ju igal aastal meeletult rahvast kohale meelitanud.
Teine asi mida tähele panin
Korraldaja väljastab igale meeskonnale GPS jälgimissüsteemi. Seade antakse meeskonnale kätte rajadokumentide väljastamisel ning see on ette nähtud kasutamiseks nii tutvumisautos rajaga tutvumise ajal kui ralliautos. ...
Kas sellist asja on Eestis varem kasutatud?
Minu teada olid sellised asjad ka Rally Estonia ajal kasutuses
Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
Vaevalt ta ka ohtlikumaks teeb Siiski usun, et tänu sellele GPSile ollakse tutvumisel natuke mõistlikumad. Samas, kui tutvumine on korraldatud samamoodi, kui Rally Estonial oli, siis on tutvumisel kerge vassida. Lihtsalt GPSiga auto jäätakse kuhugi maha ja minnakse mingi teise autoga rajale.
Katsed siis sellised .Ehk keegi oskab öelda nende nimed ka asukoha järgi .Nt Undva jne ,tänud .
Day 1
SS1 E-profiil 5,77km
SS2 Club Privilege 5,04 km
SS3 Grand Rose 6,92km
Day 2
SS4 Reola Gaas 6,13km
SS5 Mobil Super 1 22,72km
SS6 Tesman Auto 14,68km
SS7 Mobil Super 2 22,72km
SS8 Cramo 5,78km
SS9 Silveston 1 9,95km
SS10 Silveston 2 9,95km
Üldloogika vast on sama nagu ikka. Esimese päeva katsed pigem Saaremaa keskel (Kaarma, Valjala) ja teisel päeval lääne pool (Lümanda, Kihelkonna, Mustjala, Salme). Osad saab jah kohe ära öelda nagu Undva ja Kaugatoma vb. mõned veel. Vaevalt esimesel päevalgi üllatust viskab, lihtsalt samad teed, aga erinevad variatsioonid. Muidugi alati loodad, et peab sõnu sööma, aga kahtlane
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-timtim kirjutas:Rahva ühed suuurimad lemmikud ka juba kirjas . Ise seda autot rajal nähes olen neile alati kaasaelanud .
MIKKO VARNESLAHTI / JARNO OTTMAN FIN VOLVO 240
see Ottman peaks siis sama vend olema kes soomes ühele N4 tipule J.Nikkole kaarti loeb?
või on nimekaim:) enivei - ilmselt naudivad siinseid eluolusid, sest soomes kõik läbi selleks ajaks
(hea ajastus saarlastel ses suhtes;)
See aasta selles mõttes kehva, et Leedu ralli nädal enne ja Läti viimased see aasta nädal pärast Saaremaad, tavaliselt on lätikad 2nädalat varem ja leedukad 3 nädalat varem.
calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
Kust sa seda jälgisid ja sa väidad, et Ott sõitis Tartust Otepääle 150km/h ehk siis 16min?
calderon kirjutas:Turvalisuse tagamiseks paigaldatakse GPS. See nüüd küll asja turvalisemaks ei tee. Miskipärast arvan, et hakkavad kiiruseületamisi kontrollima ja korrale kutsuma. RE rajaga tutvumise ajal jälgisin ja nt Ott sõites Tartust Otepääle oli kiirus ca 150 km/h
Kust sa seda jälgisid ja sa väidad, et Ott sõitis Tartust Otepääle 150km/h ehk siis 16min?
Autodel oli RE ajal nagu GPS peal ja ega ma öelnud, et ta koguaeg sellise kiirusega lasi, sel ajal kui vaatasin kõikus kiirus 110-150 ja ega ta ainuke polnud, enamus sõitsid nagu segased üldkasutataval teel