Stardirivis on esmakordselt pärast aastat 2005 kolme eri marki autosid: Audile ja MB-le lisandub pärast 20-aastast pausi BMW tehasetiim. Müncheni tootja tegutses aktiivselt ka sõitjaturul- nii tiitlikaitsja Tomczyk kui ka mullune edukaim MB sõitja Spengler vahetasid talvel tööandjaid. Neile siis sekundeerivad neli DTM-i rookiet: Andy Priaulx ja Augusto Farfus mõlemad BMW legendid juba WTCC aegadest oma paljude etapivõitude ja Priaulx' kolme MM-tiitliga nig Dirk Werner ja Joey Hand seni tuntud pigem ALMS-ist ja Grand-AMist. BMW tiimidevalik on nii kogemused (Schnitzer+RBM) kui ka uued tegijad (suuresti endise Toyota F1 tiimi inimestest koosnev RMG). Tiimidesse jaotus: Schnitzeris Spengler ja Werner, debütanttiim RMG-s tiitlikaitsja Tomczyk koos Handiga (esimene püsikohaga ameeriklane DTM-is) ning Priaulx ja Farfus sarnaselt WTCC aegadega RBM-i tiimis (mis ainsa 2012. aasta DTM-i tiimina baseerub väljaspool Saksamaad, nimelt Belgias Mechelenis (Brüsseli ja Antwerpeni vahel)).
Hooajaeelsetel testidel oli BMW pigem küll teatava tagaajaja rollis ning spordijuht Jens Marquardt pehmendab ootusi, kuna DTM-iga praegusel kujul neil kogemusi pole...
Audi siluetiks on A5, tiimid Abt, Phoenix ja Rosberg ja sõitjaosa suuresti sama - jätkavad Ekström, Scheider, Rockenfeller, Molina, Mortara, Albuquerque, kummastaval kombel ka Frey, kahjuks aeti Jarvis minema (Le Mans+FIA GT1 MM). Esialgu plaaniti vaid seitset uut autot, kuid siiski tuuakse välja ka kaheksas - selle roolis uustulnuk Adrien Tambay Prantsusmaalt. Varem on Audi noorsõitjate osas pigem õnneliku käega olnud, elame-näeme, kas endise F1 sõitja Patrick Tambay poeg suudab ootusi täita. Tiimikoosseisudelt jätkab Rosberg sama sisuga - Mortara+Albuquerque, Phoenixis asendusid mõlemad sõitjad - sel aastal Molina+Rocky ning Abtis Eki, Scheider, Frey, Tambay.
MB asendab"tavalised" C-klassid C-Coupedega. Sarnaselt Audiga jätkavad HWA, Perssoni ja Mücke tiimid. Ajalukku tagasi vaadates üritatakse teha sama, mida enam kui 20 aastat tagasi sportautode MM-il Schumacheri, Frentzeni ja Wendlingeriga - nn juuniortiim, kus sõidavad Vietoris ja rookied - mullune F3 Eurosarja meister Roberto Merhi Hispaaniast ja FR 3,5 meister Rob Wickens Kanadast - seega neist kahest pikaaegsest DTMi mõistes perifeeriamaalt kummastki kaks sõitjat sel aastal. Ära aeti MB-st Engel ja vd Zande, Spengler lahkus BMW-sse. Tiimidesse jaotus selline: HWA-s järtkavad Paffett, Green ja Schumacher, lisandub Vietoris: Mückes jätkab Coulthard ja liitub Wickens ning Perssonis Merhi ja kahjuks jätkub farsilik daamiduell rivi lõpus - hoolimata puudulikust talendist, aga tänu oma abielule AMG suuraktsionäriga saab eiteamitmendat aastat uusi võimalusi Wolff

Täpseim stardinimekiri:
1. Martin Tomczyk (D) BMW Team RMG BMW M3 DTM (2012)
2. Joey Hand (USA) BMW Team RMG BMW M3 DTM (2012)
3. Mattias Ekström (S) ABT Sportsline Audi A5 DTM (2012)
4. Timo Scheider (D) ABT Sportsline Audi A5 DTM (2012)
5. Jamie Green (GB) HWA AMG Mercedes C-Coupé (2012)
6. Ralf Schumacher (D) HWA AMG Mercedes C-Coupé (2012)
7. Bruno Spengler (CAN) BMW Team Schnitzer BMW M3 DTM (2012)
8. Dirk Werner (D) BMW Team Schnitzer BMW M3 DTM (2012)
9. Mike Rockenfeller (D) Phoenix Racing Audi A5 DTM (2012)
10. Miguel Molina (E) Phoenix Racing Audi A5 DTM (2012)
11. Gary Paffett (GB) HWA AMG Mercedes C-Coupé (2012)
12. Christian Vietoris (D) HWA AMG Mercedes C-Coupé (2012)
15. Andy Priaulx (GB) BMW Team RBM BMW M3 DTM (2012)
16. Augusto Farfus (BR) BMW Team RBM BMW M3 DTM (2012)
17. Rahel Frey (CH) Audi Sport Team Abt Audi A5 DTM (2012)
18. Adrien Tambay (F) Audi Sport Team Abt Audi A5 DTM (2012)
19. David Coulthard (GB) Mücke Motorsport AMG Mercedes C-Coupé (2012)
20. Robert Wickens (CAN) Mücke Motorsport AMG Mercedes C-Coupé (2012)
21. Edoardo Mortara (I) Team Rosberg Audi A5 DTM (2012)
22. Filipe Albuquerque (P) Team Rosberg Audi A5 DTM (2012)
23. Roberto Merhi (E) Persson Motorsport AMG Mercedes C-Coupé (2012)
24. Susie Wolff (GB) Persson Motorsport AMG Mercedes C-Coupé (2012)
Autodest veidi ka - uues tehnikareglemendi säilivad 4-liitrised, ca 500 hj arendavad V8 mootorid, aga alusvankrid on uued - kõigi autode aluseks on identne Gerg/KLK süsinikkiust turvamonokok, kuhu on integreeritud turvapuur, pedaalid, kütusepaak ja 6 crashboxi eri külgedel. Kuna tankimised kaotatakse sõidu ajal, mahutab kütusepaak 120 liitrit. Käigukast on roolilt nuppudega juhitav, tootja Hewland, pidurid identsed AP-d, mootori juhtelektroonika Boschilt. Rehvitarnija ka sel aastal Hankook - ja uued rehvid on märksa laiemad - ees 300/680–18 ja taga 320/710-18. Keresiluetid pärinevad kupeekeredelt ja aerodünaamikas on keelatud autoalused õhukanalid ja igasugused lisatiivakesed poritiibadel. Tagatiib on kõigil autodel identne, pikkus 5,01 m, teljevahe 2,75 m ning kaal koos sõitjaga 1050 kg.
Kalendris on 10 etappi+Müncheni show ning võrreldes 2011-ga on kalender stabiilne, muudetud on vaid võistluskohtade järjestust. Sõitude pikkus jääb tavajuhul 170-180 km (ca 1 tund), kohustuslikud on kaks rehvivahetuspeatust ilma tankimiseta. Värskeim korralduslik muutus on aga tänane - punktisüsteem on nn. FIA süsteem (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Arvesse lähevad kõik tulemused.
29.04 Hockenheimring (D)
06.05 EuroSpeedway Lausitz (D)
20.05 Brands Hatch Indy (GB)
03.06 Spielberg (A)
01.07 Norisring (D)
15.07 München (D)*
19.08 Nürburgring (D)
26.08 Zandvoort (NL)
16.09 Oschersleben (D)
30.09 Valencia (E)
21.10 Hockenheimring (D)
Teemas hakkavad edaspidi tulema ka kõik muud uudised seoses tänase hooajaga
