WRC autod poole odavamaks 2006!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
WRC autod poole odavamaks 2006!
Fordi rallimeeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux tunnistas, et autotootjate ja Rahvusvahelise Autospordiliidu FIA koostöös võivad 2006. aastaks kulutused autoralli maailmameistrivõistlustel osalemiseks võrreldes praegusega kuni poole võrra väheneda.
Tiimijuhid ja FIA peavad detsembriks välja töötama reeglid, mis alates 2006. aastaks hakkavad autoralli MM-il kehtima.
"Peamiselt räägime asjadest, mida me plaanime keelustada,"lausus Loriaux. "Loobume esi- ja tagadiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali, et oleks võimalik kasutada käsipidurit. Antud reeglimuudatus koos teiste kokkuhoiu meetmetega vähendavad auto hinda kuni 50 protsenti."
Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.
Allikas: http://sport.etv.ee/index.php?045282
Tiimijuhid ja FIA peavad detsembriks välja töötama reeglid, mis alates 2006. aastaks hakkavad autoralli MM-il kehtima.
"Peamiselt räägime asjadest, mida me plaanime keelustada,"lausus Loriaux. "Loobume esi- ja tagadiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali, et oleks võimalik kasutada käsipidurit. Antud reeglimuudatus koos teiste kokkuhoiu meetmetega vähendavad auto hinda kuni 50 protsenti."
Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.
Allikas: http://sport.etv.ee/index.php?045282
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See peaks küll soodustama uute meeskondade tulekut sarja. Ning võib panna Citroeni ja Peugeoti ümber mõtlema.
Arvan ,et kui mootor peaks purunema esimesel rallil siis teisele rallile läheb piloot mingi trahviga.
Arvan ,et kui mootor peaks purunema esimesel rallil siis teisele rallile läheb piloot mingi trahviga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
See uudis on tõlgitud inimese poolt, kes eriti ralliasjandusest ja tehnikast ei paista jagavat.
Siin copy-paste wrc.comist:
The technical boss of the works Ford rally outfit reckons that new technical rules that are currently being decided by the leading teams in the championship could slash build, development and running costs by as much as half.
Representatives from the World Rally Championships manufacturer-backed teams have been meeting in recent weeks to produce a blueprint for World Rally Car design for future season, which they will submit for approval to the World Council meeting of the FIA, world motorsports governing body, in December.
Were talking a lot about what we would ban things like electronics, where we would have been going in the future, Loriaux told Autosport this week. We could get rid of the active front and rear differentials, but leave a controlled centre, so the handbrake can still be used. This, combined with other possible savings, such as using one engine for two rallies, would cut the cost of the cars by about 50 percent.
Ehk:Loriaux ütleb,et loobutakse aktiivsetest esi-ja tagadiffidest,kuid aktiivne keskdiffer jääb.
Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab...
Siin copy-paste wrc.comist:
The technical boss of the works Ford rally outfit reckons that new technical rules that are currently being decided by the leading teams in the championship could slash build, development and running costs by as much as half.
Representatives from the World Rally Championships manufacturer-backed teams have been meeting in recent weeks to produce a blueprint for World Rally Car design for future season, which they will submit for approval to the World Council meeting of the FIA, world motorsports governing body, in December.
Were talking a lot about what we would ban things like electronics, where we would have been going in the future, Loriaux told Autosport this week. We could get rid of the active front and rear differentials, but leave a controlled centre, so the handbrake can still be used. This, combined with other possible savings, such as using one engine for two rallies, would cut the cost of the cars by about 50 percent.
Ehk:Loriaux ütleb,et loobutakse aktiivsetest esi-ja tagadiffidest,kuid aktiivne keskdiffer jääb.
Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
JWRC kipub muutuma kahe,kolme margi sarjaks (Suzuki ja Renault on hetkel ainsad võiduvõimelised autod).Lisaks oli Kataloonias rajal veel mõned Fiatid ja vist kaks Sidrunit. Peugeot,Opel,Ford,MG,VW-kõik on selle või eelmise hooajaga kadunud orbiidilt. Lisaks on hästi teada,et Suzuki on seal puhas tehasetiim,kuigi reeglite järgi peaksid need keelatud olema.
PWRC-st niipalju ei oska öelda,seal ongi ainult kaks tegijat,kes super-tänavaautosid teevad.
Ning rääkides WRC-autodest,siis minu arvates võiks ideid võtta DTM-ist,kus väga paljud detailid kõigile samad (seal Xtraci käigukastid,AP pidurid,Dunlopi rehvid).Näiteks kõigile autodele sarnased keskdifrid (kui need jäävad aktiivsed) ja tootjail jälle nuputamist-jamamist vähem.
PWRC-st niipalju ei oska öelda,seal ongi ainult kaks tegijat,kes super-tänavaautosid teevad.
Ning rääkides WRC-autodest,siis minu arvates võiks ideid võtta DTM-ist,kus väga paljud detailid kõigile samad (seal Xtraci käigukastid,AP pidurid,Dunlopi rehvid).Näiteks kõigile autodele sarnased keskdifrid (kui need jäävad aktiivsed) ja tootjail jälle nuputamist-jamamist vähem.
Rasmus kirjutas:Seda minagimrali kirjutas:Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab...![]()
Õige suund minu arvates. Ja vaadaku PWRC ja Super1600 ka üle! Seal kipuvad ka sihid segaseks muutuma!