WRC autod poole odavamaks 2006!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

WRC autod poole odavamaks 2006!

Postitus Postitas Jaanus »

Fordi rallimeeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux tunnistas, et autotootjate ja Rahvusvahelise Autospordiliidu FIA koostöös võivad 2006. aastaks kulutused autoralli maailmameistrivõistlustel osalemiseks võrreldes praegusega kuni poole võrra väheneda.

Tiimijuhid ja FIA peavad detsembriks välja töötama reeglid, mis alates 2006. aastaks hakkavad autoralli MM-il kehtima.

"Peamiselt räägime asjadest, mida me plaanime keelustada,"lausus Loriaux. "Loobume esi- ja tagadiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali, et oleks võimalik kasutada käsipidurit. Antud reeglimuudatus koos teiste kokkuhoiu meetmetega vähendavad auto hinda kuni 50 protsenti."

Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.

Allikas: http://sport.etv.ee/index.php?045282
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Õige mõte. Ongi vähem elektroonikat ja tehnikat. Ning piloodi osatähtsus suureneb. Aga selline küss et mis siis juhtub kui kelllgi mootor esimesel rallil nendest kahest puruneb?
gaas on endiselt laiffi
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Erki kirjutas:Aga selline küss et mis siis juhtub kui kelllgi mootor esimesel rallil nendest kahest puruneb?
Siis läheb ilmselt nii nagu Duvaliga viimati – saab uue mootori.
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Sellised uudised on positiivsed ja loodetavasti ka Citroen ja Peugeot mõtevad veel ümber. Samuti annab see võimaluse ka uutele tootjatele tulla WRC sarja oma ralliversiooniga.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

See peaks küll soodustama uute meeskondade tulekut sarja. Ning võib panna Citroeni ja Peugeoti ümber mõtlema.
Arvan ,et kui mootor peaks purunema esimesel rallil siis teisele rallile läheb piloot mingi trahviga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

See uudis on tõlgitud inimese poolt, kes eriti ralliasjandusest ja tehnikast ei paista jagavat.
Siin copy-paste wrc.comist:

The technical boss of the works Ford rally outfit reckons that new technical rules that are currently being decided by the leading teams in the championship could slash build, development and running costs by as much as half.

Representatives from the World Rally Championship’s manufacturer-backed teams have been meeting in recent weeks to produce a blueprint for World Rally Car design for future season, which they will submit for approval to the World Council meeting of the FIA, world motorsport’s governing body, in December.

“We’re talking a lot about what we would ban – things like electronics, where we would have been going in the future,” Loriaux told Autosport this week. “We could get rid of the active front and rear differentials, but leave a controlled centre, so the handbrake can still be used. This, combined with other possible savings, such as using one engine for two rallies, would cut the cost of the cars by about 50 percent.”


Ehk:Loriaux ütleb,et loobutakse aktiivsetest esi-ja tagadiffidest,kuid aktiivne keskdiffer jääb.
Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab... :lol:
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

mrali kirjutas:Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab... :lol:
Seda minagi :)
Õige suund minu arvates. Ja vaadaku PWRC ja Super1600 ka üle! Seal kipuvad ka sihid segaseks muutuma!
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

JWRC kipub muutuma kahe,kolme margi sarjaks (Suzuki ja Renault on hetkel ainsad võiduvõimelised autod).Lisaks oli Kataloonias rajal veel mõned Fiatid ja vist kaks Sidrunit. Peugeot,Opel,Ford,MG,VW-kõik on selle või eelmise hooajaga kadunud orbiidilt. Lisaks on hästi teada,et Suzuki on seal puhas tehasetiim,kuigi reeglite järgi peaksid need keelatud olema.
PWRC-st niipalju ei oska öelda,seal ongi ainult kaks tegijat,kes super-tänavaautosid teevad.
Ning rääkides WRC-autodest,siis minu arvates võiks ideid võtta DTM-ist,kus väga paljud detailid kõigile samad (seal Xtraci käigukastid,AP pidurid,Dunlopi rehvid).Näiteks kõigile autodele sarnased keskdifrid (kui need jäävad aktiivsed) ja tootjail jälle nuputamist-jamamist vähem.
Rasmus kirjutas:
mrali kirjutas:Tahaks näha,kuidas ilma sildade diferentsiaalideta auto liikuma hakkab... :lol:
Seda minagi :)
Õige suund minu arvates. Ja vaadaku PWRC ja Super1600 ka üle! Seal kipuvad ka sihid segaseks muutuma!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

mrali kirjutas:See uudis on tõlgitud inimese poolt, kes eriti ralliasjandusest ja tehnikast ei paista jagavat.
Hehe, ise ei pannud seda viga tähelegi, aga ega see eriti ei imestaks ka, kuna ETV-s teeb nüüd ralli uudiseid endine Delfi autolehe toimetaja :)
Vasta