+1soca kirjutas:Nii ta on.
2018 meeskondade spekulatsioonid
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
STI kirjutas:Kruudat puudutav osa unenäost võib isegi täituda: https://www.hyundai.news/eu/brand/hyund ... n=newsroomSTI kirjutas:Nägin täna öösel und: Ogier läheb Citroeni mille uueks tiimipealikuks saab Loeb. Kruuda hakkab sõitma neljanda Hyundaiga ja Ott läheb Toyotasse. Selline ilus unenägu oli... selgus saabub novembris-detsembris.
Nädalavahetusel oli Kruuda instagrami storys ka väike nö snap, kus ta oli Hyundai ukse ees. Niiet võib tõesti midagi sündimas olla...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
https://www.motorsport-news.co.uk/news/ ... -2018-wrc/soca kirjutas:
Nüüd spekulatsioon ka Evans Toyotasse teemal. Wilson aga pani asja paika, et ei lähe see Evans kuskile ja ta ideaalis hoiaks praegust sõitjate kolmikut ka järgmisel aastal.
Pikk järjekord sellele (teoorias) ühele vabale kohale Toyotas. Huvitav, kuidas selle järjekorraga pärast asfaldirallisid on.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Evans (autor D. Evans ) ajab jälle oma tüüpilist jura.
Viimati muutis -huviline2-, 03 Aug 2017, 11:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Reactions: 0
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Artikli järgi jääb küll selline mulje, et Mäkinen on maininud, et tahaks korra Evansiga rääkida. Evans on seda aga tõlgendanud kohe siis selliselt, et 2018'ks Toyota koht taskus kui tahab. Ja palju siin vahel omakorda ajakirjanik veel tõlgendanud, võib-olla kogu teema?
Aga minu jaoks ei ole Evansi liikumine Toyotasse küll üldse loogiline - kui üldse mõne "vana kala" võtavad, siis pigem Tänaku. Ja kui Tänakule käppa taha ei saa, oleks loogiline hoopis Suninen valida, mitte Evans. Kui nüüd Jaapanlased tiimi mõnda suure turu esindajat just ei taha kaasata ja omalt poolt tingimusi seavad.
Aga minu jaoks ei ole Evansi liikumine Toyotasse küll üldse loogiline - kui üldse mõne "vana kala" võtavad, siis pigem Tänaku. Ja kui Tänakule käppa taha ei saa, oleks loogiline hoopis Suninen valida, mitte Evans. Kui nüüd Jaapanlased tiimi mõnda suure turu esindajat just ei taha kaasata ja omalt poolt tingimusi seavad.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Suninen on loogiline valik neljandasse autosse küll ning rahagi neil on, et talente endale krabada, aga kahte kogenematut sõitjat (Lappi on ka võrdlemisi roheline siiski WRC klassis) Latvala kõrvale vaevalt nüüd selline meeskond, kes tiitlit taga ajab, panna tahab.
Evanseid sai liiga palju, aga ma pidasin silmas autorit David Evansit, kes tihti oma mõtteid ja kuulujutte nagu tõde serveerib.
Evanseid sai liiga palju, aga ma pidasin silmas autorit David Evansit, kes tihti oma mõtteid ja kuulujutte nagu tõde serveerib.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Loeb Citroen-is teeks aasta 2018 põnevamaks kui 2017.
Matton jätab igatahes Loebile ukse lahti. See aasta tunnistas, et pole talle autot anda, kuna tiimil on liiga palju sõitjaid.
The 43-year-old said he "can't wait to get back into a World Rally Car and test how the technology has changed in that discipline.
"I'm still passionate about rallying. Of all the disciplines I've tried since I retired five years ago, it's the sensation of rallying that I love most."
http://www.eurosport.com/wrc/door-open- ... tory.shtml
see šheik võiks minna kuskile rahvarallidele ja anda auto meistri kätte. Saab ju ise ka aru, et teeks võidusõidu huvitavamaks. Keegi tegelikult ei viitsi vaadata ju tema pensionäristiilis sõitmist teleülekandes alati enne teisi kuna ta on lihtsalt nii aeglane.
Matton jätab igatahes Loebile ukse lahti. See aasta tunnistas, et pole talle autot anda, kuna tiimil on liiga palju sõitjaid.
The 43-year-old said he "can't wait to get back into a World Rally Car and test how the technology has changed in that discipline.
"I'm still passionate about rallying. Of all the disciplines I've tried since I retired five years ago, it's the sensation of rallying that I love most."
http://www.eurosport.com/wrc/door-open- ... tory.shtml
see šheik võiks minna kuskile rahvarallidele ja anda auto meistri kätte. Saab ju ise ka aru, et teeks võidusõidu huvitavamaks. Keegi tegelikult ei viitsi vaadata ju tema pensionäristiilis sõitmist teleülekandes alati enne teisi kuna ta on lihtsalt nii aeglane.
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Ühe nurga alt, nt tiimi boss, on Tänak Toyotasse teema mulle ebaloogiline - Tänak ja Latvala on minu arust liiga sarnased sõitjad. Nad võtavad üksteiselt punkte ära nende tugevatel rallidel (kiired ja "voolavad" nagu Poola-Soome-Rootsi) ja võibolla ei ole nad nii tugevad (loodetavasti alahindan) asfaldil ja "nikerdamiste" rallidel (kuigi ka siin on kindlasti tuua kamaluga vastuargumente).
Selles mõttes on praegu M-Spordis väga hea seis, sest Ogier ja Tänak on erinevate tugevustega sõitjad. Tänak täidab kenasti Ogieri nõrgemate rallide ala. Kui need rallid muidugi õnnestuks, mida sel aastal Poola ja Soome puhul ei juhtunud.
Selles mõttes on praegu M-Spordis väga hea seis, sest Ogier ja Tänak on erinevate tugevustega sõitjad. Tänak täidab kenasti Ogieri nõrgemate rallide ala. Kui need rallid muidugi õnnestuks, mida sel aastal Poola ja Soome puhul ei juhtunud.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Mõttekäik on sul loogiline aga kes on üldse hea asfaldil? Sordo vahel on aga Soomes sõitis nagu oleks pidurid peal. Peale Ogieri ja Neuville-i ei teagi kedagi. Isegi kui Toyota tahaks asfaldil särada, siis peaks täiesti uusi talente vaatama, võibolla tõesti mingi jaapanlane.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Meeke on ka kõvakattel kindlalt esikohal sõitnud, Citroeni ja tema üks parimaid esitlusi tänavu, kui tehniline rike kõrvale jätta. Tänak-Latvala + suures osas Soome tiim võib sessuhtes jah väikese konflikti tekitada nende sarnaste tugevuste tõttu, tiitlit soovivad ka mõlemad.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Ma ei tea, millest sa räägid. Meeke võitis Mehhikos ja seal ei ole üldse asfaldit. Tema trumprallid on ikka väga sarnased Latvala omadele. Aga Latvala on tulnud Saksamaal teiseks, Meeke on sellesmõttes kõval kattel veel kehvem mees.
Muidugi Latvala võitis VW-ga. On jäänud mulje, et kõval kattel pigem võidavad kõvemate autodega mehed. Seega see aasta Toyota ja Citroen ilmselt väga ei sära Saksamaal.
Muidugi Latvala võitis VW-ga. On jäänud mulje, et kõval kattel pigem võidavad kõvemate autodega mehed. Seega see aasta Toyota ja Citroen ilmselt väga ei sära Saksamaal.
Viimati muutis vwmehaanik, 03 Aug 2017, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
https://www.ewrc-results.com/entryinfo/ ... 7/1414341/
Korsika 2017, kindel liider mootoririkkeni.
Nii IRC kui ka WRC varasematelt etappidelt leiab veel positiivseid näiteid.
Korsika 2017, kindel liider mootoririkkeni.
Nii IRC kui ka WRC varasematelt etappidelt leiab veel positiivseid näiteid.
-
- Reactions: 0
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Britid kipuvad enamasti olema asfaltil head. Korsikal Meeke küll tõesti juhtis, aga tervelt 1,5 sekundiga enne katkestamist, ehk nii väga kindel see liidrikoht polnud.
Aga Meeke Meekeks, tema on sel hooajal oma aktsiad väga sügavasse auku matnud ja mulla peale ajanud. Eks hooaja lõpp näitab, kas mehel on veel kohta - kui Citroen tast loobub, siis vaevalt, et mujalt talle midagi pudeneb.
Aga Meeke Meekeks, tema on sel hooajal oma aktsiad väga sügavasse auku matnud ja mulla peale ajanud. Eks hooaja lõpp näitab, kas mehel on veel kohta - kui Citroen tast loobub, siis vaevalt, et mujalt talle midagi pudeneb.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Korsika ei ole päris standardne asfaldiralli, kuna toimub ajal, mil mägedes on teedel palju vett, jääd ja igasugu jama. Rehvivalik paneb palju paika ning intsidente on lõpuni välja. Niikaua kui Meeke ei ole Saksamaal säranud ei ole talle mõtet asfaldisärki selga panna.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Jutt on Korsikast, mitte Monte Carlost... ei esine seal mainitud nähtusi. Aga noh, 2014 ADAC siis (kahjuks jällegi katkestamine küll): https://www.ewrc-results.com/entryinfo/ ... 14/604372/
mcwax, edu kuivas 1,5 sekundiliseks, sest SS6 lõpp veereti juba katkise mootoriga, peale mida ajakontrollis ka katkestati. https://www.youtube.com/watch?v=XABlTmbxCqs
mcwax, edu kuivas 1,5 sekundiliseks, sest SS6 lõpp veereti juba katkise mootoriga, peale mida ajakontrollis ka katkestati. https://www.youtube.com/watch?v=XABlTmbxCqs
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Kas mitte noor Rovanperä ei testinud Toyotat?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Testis ja küll temastki kõik huvituvad, kuid jällegi, tiitlit noori ja vihaseid kasvatades võita on keeruline.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
parajad naljanumbrid ja pullisitt on need David Evansi artiklid nagu ka see järgmine https://www.motorsport.com/wrc/news/toy ... ns-937784/
Mäkinen mainis suu otsast et Evansi sõit oli Soomes hea ja David kirjutab siis kohe et Toyotasse minek ning nüüd juba Hyundai ka listis, mees on rohkem nõutud kui Ogier
...
Evans on hetkel üks viimaseid kes sellele Juho kohale kandideerib ja minu teada pole tal tegelikult üldse sinna mingit asja ega lootust.
Mäkinen mainis suu otsast et Evansi sõit oli Soomes hea ja David kirjutab siis kohe et Toyotasse minek ning nüüd juba Hyundai ka listis, mees on rohkem nõutud kui Ogier

Evans on hetkel üks viimaseid kes sellele Juho kohale kandideerib ja minu teada pole tal tegelikult üldse sinna mingit asja ega lootust.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: 2018 meeskondade spekulatsioonid
Lappi on R5-ga asfaltil üsna nobe olnud. Vähemalt nii kaua kui ta teel on püsinud. Eks Sakasamaal ole näha kui hea on ta WRC masinaga, kuid ma ei oleks üllatuud kui ta oleks seal kiireim Toyota.vwmehaanik kirjutas:Mõttekäik on sul loogiline aga kes on üldse hea asfaldil? Sordo vahel on aga Soomes sõitis nagu oleks pidurid peal. Peale Ogieri ja Neuville-i ei teagi kedagi. Isegi kui Toyota tahaks asfaldil särada, siis peaks täiesti uusi talente vaatama, võibolla tõesti mingi jaapanlane.