DTM 2006-kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Selleaastased kaalureeglid:
- 2004. aasta autod: 1020 kg
- 2005. aasta autod: 1060 kg
- 2006. aasta autod: 1070 kg.
Etapivõidu puhul saavad võiduka margi uued autod juurde 5 kg, kaotajad võivad sama palju maha laadida. Siiski mitte piiramatult, uute autode kaalu käärid mahuvad vahemikku 1060-1090 kg.
- 2004. aasta autod: 1020 kg
- 2005. aasta autod: 1060 kg
- 2006. aasta autod: 1070 kg.
Etapivõidu puhul saavad võiduka margi uued autod juurde 5 kg, kaotajad võivad sama palju maha laadida. Siiski mitte piiramatult, uute autode kaalu käärid mahuvad vahemikku 1060-1090 kg.
Seda ta on eks see F1 on minu arvates vähemalt üks ajaraiskamine ja raha kokku ajamine. Kahju, et Paffett F1 kasuks otsustas, kuid samas on ta DTM kõik saavutanud ja on aeg edasi liikuda.Jaanus kirjutas:Paffet siirdus nagu mullu Albers F1-te, kahjuks peab ta leppima testisõitja rolliga McLareni tiimis. DTM kaotas järjekordse andeka mehe.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
"Uues" DTM-is on sõitjavahetus hooaja keskel suht haruldane, viimati juhtus see mäletamist mööda 2002, mil Opelis asendati enne hooaja lõppu Olivier. Nüüd siis lasti lahti Tielemans (raha otsas? kehvad tulemused?) ning asendaja on Bleekemolen, kes vahepealsed poolteist aastat on sõitnud Hollandi ja Belgia turismiautosarjades ning Spykeri GT-autodega Le Mansis ja Sebringis.