DTM 2006-kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM 2006-kalender ja lineup
Kuna hooaeg on õige pea lõppemas ning kaugelgi see aastavahetus pole,siis siia teemasse saab koguda kogu info,mis puudutaks tuleva hooaja antud punkte.Mida on kuulda seni olnud...
-ilmselt sõidetakse 2006.aastal kõigest kahe tehasetootjaga ning mõnede era-Opelitega.Uuendet reeglid aitavad väidetavalt ca 30 protsendi ulatuses kulusid vähendada ning eravõistkondadest on väidetavalt nii Rosberg kui ka Coloni olnud huvitatud DTM-iga liitumisest.Samas loodaks,et DTM-i jaoks säiliksid sõitjad nagu Fässler ja Aiello ning naaseksid nimed kui Scheider,Dumbreck ja Alzen...vähem võiks igatahes olla neid F1 vanakesi.
-kalendris väidetavalt taas 11 etappi ning naaseb üpiris suure tõenäosusega Suurbritannia etapp.Nelja ringraja omanik,ex-F1 mees Jonathan Palmer on tegemas tugevat promotööd Brandsi etapile,mis saaks millalgi juunis toimuma.
Esialgu sel teemal niipalju siis.
-ilmselt sõidetakse 2006.aastal kõigest kahe tehasetootjaga ning mõnede era-Opelitega.Uuendet reeglid aitavad väidetavalt ca 30 protsendi ulatuses kulusid vähendada ning eravõistkondadest on väidetavalt nii Rosberg kui ka Coloni olnud huvitatud DTM-iga liitumisest.Samas loodaks,et DTM-i jaoks säiliksid sõitjad nagu Fässler ja Aiello ning naaseksid nimed kui Scheider,Dumbreck ja Alzen...vähem võiks igatahes olla neid F1 vanakesi.
-kalendris väidetavalt taas 11 etappi ning naaseb üpiris suure tõenäosusega Suurbritannia etapp.Nelja ringraja omanik,ex-F1 mees Jonathan Palmer on tegemas tugevat promotööd Brandsi etapile,mis saaks millalgi juunis toimuma.
Esialgu sel teemal niipalju siis.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kuulduste kohaselt olevat Audil plaanis välja panna kolm tiimi (autode arv pole teada) ning Audiga seostatakse Alain Prosti nime ja seda sõitjana... 
Väidetavalt olla kolmas tiim Prantsusmaalt (ORECA?).
Kõige reaalsem on Audi puhul Eki,Kristenseni,Tomczyki,Abti ja Stippleri jätkamine,olen kuulnud ka ühte vihjet Timo Scheideri poolse huvi kohta.
Loodetavasti Opelimeestest vähemalt Fässler jääb DTM-i jaoks alles,samuti ootaks Scheiderit ja Dumbrecki tagasi...

Väidetavalt olla kolmas tiim Prantsusmaalt (ORECA?).
Kõige reaalsem on Audi puhul Eki,Kristenseni,Tomczyki,Abti ja Stippleri jätkamine,olen kuulnud ka ühte vihjet Timo Scheideri poolse huvi kohta.
Loodetavasti Opelimeestest vähemalt Fässler jääb DTM-i jaoks alles,samuti ootaks Scheiderit ja Dumbrecki tagasi...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Esialgne kalendriversioon,pärit DTM-i koduka foorumist,algallikaks "Motorsport Aktuell".
09.04 Hockenheimring (D)
23.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
07.05 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Par (TR)
11.06 Spa-Francorchamps (B)
02.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
08.10 ??????
29.10 Hockenheimring (D)
Kas siis tuleval aastal näeme 12 etappi?Kavas muidu kõik sellest aastast tuttavad võistluskohad,viimasele augule pakutakse täiteks kas Barcelonat või mingit Prantsusmaa rada.
09.04 Hockenheimring (D)
23.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
07.05 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Par (TR)
11.06 Spa-Francorchamps (B)
02.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
08.10 ??????
29.10 Hockenheimring (D)
Kas siis tuleval aastal näeme 12 etappi?Kavas muidu kõik sellest aastast tuttavad võistluskohad,viimasele augule pakutakse täiteks kas Barcelonat või mingit Prantsusmaa rada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd on kuulda,et Opeli kõrged pealikud (ülevalpool Strycekit) olla KEELANUD selleaastaste autode müügi 2006.aastaks eratiimidele... 
Samuti on kuulda,et Mercedeses olla teisipäeval peetud kriisi-istung,kuna praegused telelepingud garanteerivad Saksa telepartner ARD-le kolme autotootja osalemise.Toyota on ametlikult eitanud liitumisplaane 2007.aastaks,kuid arvestades japside ressursse ning kuuldusi,et viimasel etapil olevat suured Toyota delegatsioonid ringi liikunud ning samuti toimuvat nendepoolsed komponenditootjatega läbirääkimised,võib neil kõlakatel siiski ka tõepõhi taga olla.
Kuigi kahtluseid on ka seoses Alfa jätkamisega WTCC-s,on Itaalia tootja WTCC-st loobumise puhul DTM-iga liitumine ikkagi suht ebatõenäoline.
Olemas on ka peaaegu valmis arendatud Zyteki auto (mis pidanuks MG olema).
Btw,Toyotasid on varemgi DTM-is näha olnud,viimati osales Šveitsi eratiim Bemani aastal 1989 terve hooaja ühe 3-liitrise Supraga.

Samuti on kuulda,et Mercedeses olla teisipäeval peetud kriisi-istung,kuna praegused telelepingud garanteerivad Saksa telepartner ARD-le kolme autotootja osalemise.Toyota on ametlikult eitanud liitumisplaane 2007.aastaks,kuid arvestades japside ressursse ning kuuldusi,et viimasel etapil olevat suured Toyota delegatsioonid ringi liikunud ning samuti toimuvat nendepoolsed komponenditootjatega läbirääkimised,võib neil kõlakatel siiski ka tõepõhi taga olla.
Kuigi kahtluseid on ka seoses Alfa jätkamisega WTCC-s,on Itaalia tootja WTCC-st loobumise puhul DTM-iga liitumine ikkagi suht ebatõenäoline.
Olemas on ka peaaegu valmis arendatud Zyteki auto (mis pidanuks MG olema).
Btw,Toyotasid on varemgi DTM-is näha olnud,viimati osales Šveitsi eratiim Bemani aastal 1989 terve hooaja ühe 3-liitrise Supraga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
TCT foorumis on liikumas kuuldus,et Rosbergi tiim naaseb DTM-i,autoks Audi.Samuti oli HHF pidanud plaane loomaks oma tiimi,autoks Opel ja tiimikaaslaseks Alain Prost...
Audi plaanib tuleval aastal väidetavalt 10 auto väljapanemist.Sihiks loomulikult Mercedeselt tiitlite tagasivõtt.
Ilmselt on Audis 100% kindlad Eki,Tomczyk,Kristensen,Abt ja Stippler,üsna tõenäoliselt ka Kaffer.McNishi ja Capello osas kahtlen,samuti võidakse palgata mõni Opeli taustaga mees (Fässler/Scheider?),teha vangerdusi sportautomeeskonnaga (Lehto/Werner vms) või palgata mõni noor "puhas leht".Tavaliselt on Audi oma mootorispordiprogrammi tutvustanud novembri lõpus peetaval Esseni autonäitusel.Palju sõltub ka,kus ja kui tugevalt sportautosid välja pannakse,kuna R10 arendamine nõuab ka oma osa.
Audi plaanib tuleval aastal väidetavalt 10 auto väljapanemist.Sihiks loomulikult Mercedeselt tiitlite tagasivõtt.
Ilmselt on Audis 100% kindlad Eki,Tomczyk,Kristensen,Abt ja Stippler,üsna tõenäoliselt ka Kaffer.McNishi ja Capello osas kahtlen,samuti võidakse palgata mõni Opeli taustaga mees (Fässler/Scheider?),teha vangerdusi sportautomeeskonnaga (Lehto/Werner vms) või palgata mõni noor "puhas leht".Tavaliselt on Audi oma mootorispordiprogrammi tutvustanud novembri lõpus peetaval Esseni autonäitusel.Palju sõltub ka,kus ja kui tugevalt sportautosid välja pannakse,kuna R10 arendamine nõuab ka oma osa.
Hopsassaa, Oktoober 15 2006 sõidetakse Prantsusmaal... Le Mans'is! Peale Avignoni ebaõnnestumist tahetakse ikka Prantsusmaal ka etapp maha pidada ja kus ikka paremini sobib kui mitte Le Mans'is.
Tegu loomulikult 4,x kildise Bugatti rajaga, kus siis üldkasutatavaid teid pole.
http://www.infoscourse.org/article.php? ... 8&&thold=0
Ära on toodud ka ALMS-i ja LMES-i kalender ja Le Mans'i 24 tunni sõidu aeg. Muideks on Nürburgringi 24 tunni sõidu organiseerijad suutnud oma sõidu panna samale ajale Le Mans'iga...

http://www.infoscourse.org/article.php? ... 8&&thold=0
Ära on toodud ka ALMS-i ja LMES-i kalender ja Le Mans'i 24 tunni sõidu aeg. Muideks on Nürburgringi 24 tunni sõidu organiseerijad suutnud oma sõidu panna samale ajale Le Mans'iga...

gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Prantsusmaa etappi on neil vaja,kuna loodetakse siiski ka mõnda sealest tootjat enda poolele meelitada.Samas on Aiello kindlalt lõpetanud ning ega ka Alesi karjäär enam kaua ei kesta (pole isegi kindel,kas ta 2006 jätkab).
LM on aga päris hea variant,kuigi on kaalutud ka Pau'd.Kahjuks keerati Avignoni võistlus sel aastal ühe vana seaduse "abiga" p****e.
Seega peaks siis aastal 2006 olema kuus mitte-saksa etappi:LM,Istanbul ja Zandvoort on kindlad 100%,Spa ja Brno ka enam-vähem.Viimase koha hõivab arvatavasti mingi Briti rada (Brands?).
LM on aga päris hea variant,kuigi on kaalutud ka Pau'd.Kahjuks keerati Avignoni võistlus sel aastal ühe vana seaduse "abiga" p****e.
Seega peaks siis aastal 2006 olema kuus mitte-saksa etappi:LM,Istanbul ja Zandvoort on kindlad 100%,Spa ja Brno ka enam-vähem.Viimase koha hõivab arvatavasti mingi Briti rada (Brands?).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Pakuks,arvestades F1 kinnitatud kalendrit,Le Mansi 24 tunni sõidu aega ning jalgpalli MM-i,sellise ajakava aastaks 2006:
09.04 Hockenheimring (D)
16.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
30.04 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Park (TR)
04.06 Spa-Francorchamps (B)
09.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
15.10 Le Mans Circuit Bugatti (F)
29.10 Hockenheimring (D)
Samuti on räägitud ka variandist,et nii Audi kui ka Mersu panevad välja 12 autot:4 2006.aasta,4 2005.aasta ja 4 2004.aasta autot,viimaste kaalu langetataks veelgi.See annaks juba 24-autose stardirivi
09.04 Hockenheimring (D)
16.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
30.04 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.05 Istanbul Speed Park (TR)
04.06 Spa-Francorchamps (B)
09.07 ???????? Brands Hatch?
23.07 Norisring (D)
13.08 Nürburgring (D)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
15.10 Le Mans Circuit Bugatti (F)
29.10 Hockenheimring (D)
Samuti on räägitud ka variandist,et nii Audi kui ka Mersu panevad välja 12 autot:4 2006.aasta,4 2005.aasta ja 4 2004.aasta autot,viimaste kaalu langetataks veelgi.See annaks juba 24-autose stardirivi

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Touringcartimesis on pakkuda selline kalendriversioon,mille algallikaks "Motorsport Aktuell":
09.04 Hockenheimring (D)
16.04 Brands Hatch (GB)
30.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
21.05 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
04.06 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
18.06 Motorsport Arena Oschersleben (D)
23.07 Norisring (D)
20.08 Nürburgring (D)
03.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
24.09 Le Mans Circuit Bugatti (F)
15.10 Barcelona (E)
29.10 Hockenheimring (D)
Brno paraku väljas sealt...
lisaks uute kohtadena kirjas Brands,LM ja Barcelona;valikust Istanbul/Spa/Mugello kukub ka vist üks välja. Venemaa etapist enam ei räägita.
Samuti on Oscherslebeni etapp samal ajal Le Mansiga,nii et on karta,et Kristenseni kuueaastane winning streak katkeb...
Selleaastane probleem on sakslastel veel jalka MM (9.juulil,mil küll F1 etappi pole,mängitakse Berliinis finaal).
Enda ideaalkalender koosneks nii 13 etapist.2006.a. valikutest esmalt:välja Istanbul (Spa ja Mugello mõlemad sellised head vana kooli rajad),välja Barcelona,viimase asemele Brno ning üks lisakoht võiks vabaneda Sachsenringi jaoks
09.04 Hockenheimring (D)
16.04 Brands Hatch (GB)
30.04 EuroSpeedway Lausitz (D)
21.05 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
04.06 Istanbul Speed Park/Spa-Francorchamps/Mugello
18.06 Motorsport Arena Oschersleben (D)
23.07 Norisring (D)
20.08 Nürburgring (D)
03.09 Circuit Park Zandvoort (NL)
24.09 Le Mans Circuit Bugatti (F)
15.10 Barcelona (E)
29.10 Hockenheimring (D)
Brno paraku väljas sealt...

Samuti on Oscherslebeni etapp samal ajal Le Mansiga,nii et on karta,et Kristenseni kuueaastane winning streak katkeb...

Enda ideaalkalender koosneks nii 13 etapist.2006.a. valikutest esmalt:välja Istanbul (Spa ja Mugello mõlemad sellised head vana kooli rajad),välja Barcelona,viimase asemele Brno ning üks lisakoht võiks vabaneda Sachsenringi jaoks

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd pikendas Häkk teise Mersu sõitjana (Schneideri järel) lepingut aastaks 2006.Sama on õige pea oodata ka Paffett'i poolt.
Samas olevat Audi tühistanud oma traditsioonilise pressika Esseni autonäitusel,kus oleks teatatud 2006.aasta programm.See on paraku valamas veelgi õli tulle viimastele kuuldustele,et VW grupp olla kavandamas suurt rünnakut F1 suunas ning loobumist DTM-ist,sportautoprojektist ja Dakari rallist...
...paraku suurendab see veel ja veel kahtlusi DTM-i tuleviku suhtes,kuna ka Toyota kuuldused pole veel ametlikku kinnitust leidnud.
Samas olevat Audi tühistanud oma traditsioonilise pressika Esseni autonäitusel,kus oleks teatatud 2006.aasta programm.See on paraku valamas veelgi õli tulle viimastele kuuldustele,et VW grupp olla kavandamas suurt rünnakut F1 suunas ning loobumist DTM-ist,sportautoprojektist ja Dakari rallist...
...paraku suurendab see veel ja veel kahtlusi DTM-i tuleviku suhtes,kuna ka Toyota kuuldused pole veel ametlikku kinnitust leidnud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
See inf,et pressikas tühistatud,pärineb DTM-i koduka foorumist,kus aktiivselt tsiteeritakse "Motorsport Aktuelli" (mis peaks üpris autoriteetne väljaanne olema).Samuti on vormelilehtedel liikunud (eelmise nädala lõpus),et Audi ehitavat alates 2008.aastast Red Bulli F1 autode mootoreid,milleks väidetavalt värvatud tuntud spetsialistid Mario Illien ja Norbert Kreyer.Raha selleks saadavat loobumisest DTM-ist ja Dakarist (kogukulud neile hetkel suurusjärgus 65 M eurot ning juhuslikult on RB nii DTM-is Audi (Eki+Tomczyk) kui ka Dakari ralli VW tiimi peasponsor pluss veel Seati WTCC autodel on nende logod ka).Lisaks on VW Touaregi Dakari projekt rihitud aastatele 2004-2006,2006 tahetakse iga hinna eest võtta Dakari võit (mehed nagu Sainz ja de Villiers pole ka kõige odavamad).Audi ja VW grupp on nädalavahetusel mainitut küll eitanud,kuid pahatihti-kus suitsu,seal tuld...
Samas on äärmiselt väheusutav,et Audi nii järsult DTM-ist tagasi tõmbuks,kuna nii hilises hooaja faasis peab arendustöö juba ammu käima.Küll on aga Opeli loobumine viinud seisu DTM-i jaoks selliseks piiripealseks,kuna pikapeale kahe tootja sari lihtsalt ei tasu end ära (ainus erand on ehk Austraalia V8 Supercar,kus aga masinad hulka lihtsamad kui DTM-is).Hans-Jürgen Abt on Saksa meedias kinnitanud,et Audi osaleb aastal 2006 DTM-is vähemalt kümne autoga.Räägitud on Toyotast ja olemas on ka Zyteki auto,mis vajaks vaid uut kerekuju,kuid siiani pole midagi kindlat...
Häkkise lepinguga seoses on isegi Mersu asjapulgad maininud,et esialgu taheti veel pikemat lepingut kui pelgalt 2006,kuid tahetakse enne ära oodata sarja edasine saatus (telepartner ARD on esitanud ultimaatumi,et hiljemalt 2007 olgu mingi kolmas tootja sarjas).
Selliste kuuldustega seoses on kõige targem oodata.Siiski loodaks kõike paremat DTM-i jaoks...
Samas on äärmiselt väheusutav,et Audi nii järsult DTM-ist tagasi tõmbuks,kuna nii hilises hooaja faasis peab arendustöö juba ammu käima.Küll on aga Opeli loobumine viinud seisu DTM-i jaoks selliseks piiripealseks,kuna pikapeale kahe tootja sari lihtsalt ei tasu end ära (ainus erand on ehk Austraalia V8 Supercar,kus aga masinad hulka lihtsamad kui DTM-is).Hans-Jürgen Abt on Saksa meedias kinnitanud,et Audi osaleb aastal 2006 DTM-is vähemalt kümne autoga.Räägitud on Toyotast ja olemas on ka Zyteki auto,mis vajaks vaid uut kerekuju,kuid siiani pole midagi kindlat...
Häkkise lepinguga seoses on isegi Mersu asjapulgad maininud,et esialgu taheti veel pikemat lepingut kui pelgalt 2006,kuid tahetakse enne ära oodata sarja edasine saatus (telepartner ARD on esitanud ultimaatumi,et hiljemalt 2007 olgu mingi kolmas tootja sarjas).
Selliste kuuldustega seoses on kõige targem oodata.Siiski loodaks kõike paremat DTM-i jaoks...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
On liikumas kuuldus (AMS ja Motorsport Aktuell),et Dario Franchitti lahkuvat IRL-ist ja istuvat 2006 taas HWA tiimi Mersu rooli.Šotlane on varemgi DTM-is ja ITC-s sõitnud,seda aastail 1995 ja 96.
Isiklikult ei arva sest mehest suurt väga midagi,eriti pärast seda,kui ta Champist IRL-i pages.
Kuuldused räägivad,et Mersu ja Audi ehitavad kumbki 4 uut autot.Mersu puhul oleks siis asi: Schneider,Häkk,Paffett ja Franchitti,Alesi ilmselt kas lõpetab karjääri või kupatatakse 2005.aasta autosse.
Audis oleksid 100% kindlad uutes autodes Eki ja Kristensen,kaks ülejäänut jagaksid ilmselt Tomczyk,Stippler,Abt ja miks mitte ka Fässler.
Aga arvan,et Audi enam nii kergelt seda läbi ei lase,kui Mersu järjekordse ikooni nimel taaskord 5. või 6. uue auto ehitaks...
Isiklikult ei arva sest mehest suurt väga midagi,eriti pärast seda,kui ta Champist IRL-i pages.
Kuuldused räägivad,et Mersu ja Audi ehitavad kumbki 4 uut autot.Mersu puhul oleks siis asi: Schneider,Häkk,Paffett ja Franchitti,Alesi ilmselt kas lõpetab karjääri või kupatatakse 2005.aasta autosse.
Audis oleksid 100% kindlad uutes autodes Eki ja Kristensen,kaks ülejäänut jagaksid ilmselt Tomczyk,Stippler,Abt ja miks mitte ka Fässler.
Aga arvan,et Audi enam nii kergelt seda läbi ei lase,kui Mersu järjekordse ikooni nimel taaskord 5. või 6. uue auto ehitaks...