Ega võõra autoga, esimest korda pealegi veel, kohe virutama ei hakka. Pealegi, ei ole ta teab mis suur asfaldi spets. Ma arvan, et kui ta lõpuni tuleb, siis tasub talt lõpupoole paremaid aegu oodata. Ma panustaksin, et Baumholderis hakkavad kiiremaid aegu sõitma kõvemad kruusasõitjad, a la Markko, Troll. Samuti tasub seal nn uutelt ja noortelt midagi loota, nagu Hirvonenilt ning Välimäkilt.albertz kirjutas:välimaäki 03 focus ka eriti kiire kahjux pole
Saksamaa ralli 2004 I päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
tundub, et Erkil oli õigus. Kolme rattaga kaugele ei jõuarasmusv kirjutas:MARCUS GRONHOLM
Peugeot
RETIRED - Came off the road, got back on but reported that he was stopping again as car was undriveable. Had to retire as he lost a wheel

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.kajakas1 kirjutas:Vastupidirallikala kirjutas:Parem Citroenis kui PeugeotisUus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.
Ei ütleks et Markko asfladil niiväga aeglane oleks. Eelmine aasta sai ju aksk poodiumikohta ja see aasta Montes teine.rasmusv kirjutas:Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.kajakas1 kirjutas:Vastupidirallikala kirjutas:Parem Citroenis kui PeugeotisUus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.

gaas on endiselt laiffi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
No eelmisel aastal oli Markko suure kiiruse peamiseks põhjuseks Focus, mis oli tol ajal teistest kõvasti üle. Praegu on Focus üks aeglasemaid, ning siit kajastub ka tema edukus.
Teisel katsel on kaotus küll väiksem kui esimeses, aga asi läheb ikka pigem kehvemas kui paremas suunas. AGA, hommik on veel noor, rääkimata päevast ega rallist, nii et elame-näeme.
Teisel katsel on kaotus küll väiksem kui esimeses, aga asi läheb ikka pigem kehvemas kui paremas suunas. AGA, hommik on veel noor, rääkimata päevast ega rallist, nii et elame-näeme.
Selleaastane Focus on jah suht bulls... välja tulnd. Tundub suht omane Fordile et kui edu sees siis jäädakse arengus seisma. Nagu ka 2001 kus tiitlist napilt ilma jäädi... Tekib küsimus millega tegeleb Loriaux???rasmusv kirjutas:No eelmisel aastal oli Markko suure kiiruse peamiseks põhjuseks Focus, mis oli tol ajal teistest kõvasti üle. Praegu on Focus üks aeglasemaid, ning siit kajastub ka tema edukus.
Teisel katsel on kaotus küll väiksem kui esimeses, aga asi läheb ikka pigem kehvemas kui paremas suunas. AGA, hommik on veel noor, rääkimata päevast ega rallist, nii et elame-näeme.
gaas on endiselt laiffi
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Minu meelest see rohkem rallimaailma müüt, mis võis kehtida paar aastat tagasi. Vaata Loebi võite: Türgi, Küpros, Rootsi, ka Austraalia. Seal pole midagi asfalidega tegemist. Soome on lihtsalt natuke teistsugune ralli.rasmusv kirjutas:Kuidas võtta. Loeb omab kindlust ja teeb kiiret sõitu asfaldil, Markko omab jälle uljamat sõidustiili ja on kiirem kruusal. Nii et koos nad täiendaksid üksteist paremini kui Bosse ja Markko, kes on mõlemad sarnase stiiliga ja virutavad kõvasti kruusal ning pole eriti tugevad asfaldil. Tiimi perspektiivist on Markko Citroenile kõige parem valik. Pigem oleks Peugeotile vaja vanameistrit Sainzi, kes oleks stabiilne ja ühtlaselt hea igal pinnasel.kajakas1 kirjutas:Vastupidirallikala kirjutas:Parem Citroenis kui PeugeotisUus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist
See aasta peame leppima Loebi ja Citroeni võidukäiguga, sama ootaks Citroenilt ka järgmine aasta (kui kõik läheb nii nagu mina näen) ja Markkolt.
Markko pole asfaldil kuidagi aeglane, vaata kasvõi eelmise Saksa katsevõite. Samuti on Grönholm mitu korda napilt asfaldi võidust ilma jäänud. Loeb on tsipake kiirem, ok, a see suht marginaalne.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Loriauxi ei ole mõtet süüdistada. Ehitas ta ju läbi aegade kiireima rallika, mille ainuke puudus oli töökindlus. Arvestades Fordi praegust eelarvet, eriti kui seda võrrelda Peugeoti või Citroeniga, siis on hea et me üldse sõidame. Tuleb meelde tuntud valem: võimsus, töökindlus, odavus. Vali neist kaks. Ja nii lihtne see ongi.
Ja Markko muudkui jääb maha....
Ja Markko muudkui jääb maha....

Alles oli ju uudis et Subarul pole enam testide jaoks raha. Ometi on ta tänase päeva (arvatavalt, kuna teisi pirelli meeskondi pole...) kiireim auto. (Seda siis kahjuks vaid Petteri käes...)rasmusv kirjutas:Loriauxi ei ole mõtet süüdistada. Ehitas ta ju läbi aegade kiireima rallika, mille ainuke puudus oli töökindlus. Arvestades Fordi praegust eelarvet, eriti kui seda võrrelda Peugeoti või Citroeniga, siis on hea et me üldse sõidame. Tuleb meelde tuntud valem: võimsus, töökindlus, odavus. Vali neist kaks. Ja nii lihtne see ongi.
Ja Markko muudkui jääb maha....
gaas on endiselt laiffi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Ma julgeks väita, et Loebi võidud kruusal on tulnud pigem seetõttu, et ta on stabiilselt sõitnud ja teised mehed on eest ära pudenenud, kui et ta neid niiväga valdaks. Mitte et ta sõita ei oska, aga vaadakem tõele näkku: kiireim mees on Bosse Peugeotiga. Ainult et ta on natukene liiga kiire ja pingutab üle, samuti ei ole auto eriti töökindel. Peale niipaljusid äpardusi ja jamasid on tal raske närvikava koos hoida ja nii need vead tulevadki.
Aga see on ralli, ja sellise sõidustiiliga nagu Rovanperä (kas kõik või mitte midagi) ei jõua kahjuks eriti kaugele.
Aga see on ralli, ja sellise sõidustiiliga nagu Rovanperä (kas kõik või mitte midagi) ei jõua kahjuks eriti kaugele.