rasmusv kirjutas:Ma olen millegipärast enam-vähem kindel et Markko järgmine aasta Sitikaga sõidab. Ja see paistab ainult hea olevat!
Ennem peab ta ennast korralikult sõitma saama. Siis võib ta sõita millega tahes. Aga praegu on asi ikka rohkém mehe enda taga.
Ja rehvid või mitte, vaadake Duvali. Ma usun, et neil on ikka sama rehvivalik. 42 seki 18 km-ga, see on ikka terve igavik. Kui see nüüd puhta sõiduga tuleb.
>
0
Viimati muutis kajakas1, 20 Aug 2004, 10:23, muudetud 1 kord kokku.
rasmusv kirjutas:Ma olen millegipärast enam-vähem kindel et Markko järgmine aasta Sitikaga sõidab. Ja see paistab ainult hea olevat!
Ennem peab ta ennast korralikult sõitma saama. Siis võib ta sõita millega tahes. Aga praegu on asi ikka rohkém mehe enda taga.
No Soome ralli tõestas et kiirus pole kadunud. Sellest rallist ma usun ikka et rehvidega pandi totaalselt metsa. (nagu Fordil juba kombeks )
Aga ma arvan et Sainz ikkagi jätkab järgmine aasta. Loodaks et 3 mehe reegel tuleb tagasi... praegu tehasemehi ikka häbematult vähe...
Teatavasti on CS Markkost huvitatud, ning kuna Sainz soovib vaikselt kõrvale tõmmata, siis on see kõige reaalsem visioon järgmisest aastast. Sainzi pidavat jätkama poole kohaga, niiöelda testisõitjana, nii et isegi kui ei tule 3 sõitja reeglit on Markko Citroenis.
rasmusv kirjutas:Teatavasti on CS Markkost huvitatud, ning kuna Sainz soovib vaikselt kõrvale tõmmata, siis on see kõige reaalsem visioon järgmisest aastast. Sainzi pidavat jätkama poole kohaga, niiöelda testisõitjana, nii et isegi kui ei tule 3 sõitja reeglit on Markko Citroenis.
Umbes nagu Bugalski ja Puras (vist) olid? No tegelt ju suht võimalik asi ju. On ju Peugeotilgi 3 307-t stardi suht tihti juba.
MARCUS GRONHOLM
Peugeot
RETIRED - Came off the road, got back on but reported that he was stopping again as car was undriveable. Had to retire as he lost a wheel
Vastupidi Uus peugeot on ennast juba tõestanud ja alguse jamadest üle saanud. Citroenil seisab see veel ees. Ja Grönholm-Märtin on duona palju etem Loeb-Märtin' ist