Meeskondlik punktitabel:
1.Brawn GP - Mercedes 36
2.Red Bull - Renault 19.5
3.Toyota 18.5
4.Mclaren - Mercedes 8
5.Renault 4
6.Toro Rosso - Ferrari 4
7. Bmw Sauber 4
8.Williams - Toyota 3.5
Ferraril õudusunenägu jätkub, viimati jäädi kolmelt esimeselt etapilt punktideta ligi 30a tagasi. 1981 hooajal sõitsid punaste ridades Gilles Villeneuve ja Didier Pironi.
>
0
Viimati muutis valmacher, 19 Apr 2009, 16:18, muudetud 2 korda kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Sutilist taas kahju. Ega palju puudu ei jäänud et punkte oleks vaid saanud Mersu ja Red Bulli grupeeringud aga läks teisiti. Buemist saamas uus staar. Vihmas on ta kiire kuigi oleks peaaegu Vetteli sõidu rikkund. Seltsimehed Piquet ja Nakajima koht pole küll selles sarjas. Aga üks jaapanlane ja teisel kuulus isa...
Nelsinjul olevat viie etapi klausel, mille järel võib ta sule sappa saada...aga üks potentsiaalne asendaja on temaga sõitjana sama klassi ehk: vinge rahvus+jeenimäed=Samurai.
Pigem Yamamoto oli too ju eelmine hooaeg Renault testisõitja. Sato on rohkem on Honda kasulaps. Aga kui rääkida Satost siis oleks võinud pigem tõesti tema saada Toro Rosso sõitja no ei ole prantslasest sõitjat siin sarjas võrreldes seniste noorte ja kiirete meeskonnakaaslstega.
Bourdais' koht võib tõesti peagi löögi alla sattuda arvestades Tosti & Co tavalist kärsitust sõitjatega seoses. Nii muuseas on spekuleeritud, et Senna loobus DTMi kohast, kuna haistis F1-s avanevat võimalust - ega ometi STR? Või koguni Renault?
Kui te siin räägite, et Bourdais'l pole aasta ja tiba enamaga mis tema F1-s olnud, tulemusi old, siis mida ütlete Samurai kohta, keda on veetud seitse aastat (avastart tal juba 2002) kui s***a pilpal tänu vingele rahvusele läbi F1? Ja mida ta saavutas selle ajaga - mitte muhvigi.
Jaapani poistel tundub üldse selline väga rapsiv sõidustiil olema. Kõik nad on sellised, et kui tiba vihma tuleb, siis on mitu spinni võistluse jooksul - nagu Nakajima Hiinas. Sarnaseid "pärle" meenub ikka ka Sato arsenalist. Tundub, et mehed on äkki Jaapanis ülipopulaarse drifting'u ohviks langenud ning üritavad ka F1 masinal seda harrastada?