DTM 2006-kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Viimased kuuldused tekitavad sügavaid kahtlusi kogu DTM-i tuleviku suhtes.
Esmalt, DTM-i osalejate registreerimise tähtaega olevat pikendatud 15.detsembrini,kuna seni olevat ainult Mercedes end sarja reganud.
Teiseks,Audi pole rahul sellega,et korraldavat organisatsiooni ITR juhib Mercedesega otseselt seotud Hans-Werner Aufrecht ning lisaks ei meeldi neile tehnilise reglemendi "külmutamine" ajal,mil,ausalt öeldes,Mercedes oli konkurentidest tehniliselt liigagi ees.Audi tuleva hooaja plaanidest on seni enam-vähem vettpidavalt teada vaid,et uut sportautot R10 esitletakse 13.detsembril Pariisis ning et selleaastastest tehasesõitjatest (nii DTM-i kui ka sportautode peale) olevat leping olemas vaid Ekil,Kristensenil ja Kafferil.Lisaks olla keegi VW grupi juhtidest teinud ettepaneku,et turismiautondusega tegelgu kontsernis Seat (kel WTCC programm on teadupärast tuleval aastal väga kõrgete sihtidega) ning Audi pühendugu sportautodele...
Kardan,et üks põhjuseid,miks DTM-iga ükski uus tootja poleliituda tahtnud,ongi Mercedese liigsuur mõju sarjale.
Esmalt, DTM-i osalejate registreerimise tähtaega olevat pikendatud 15.detsembrini,kuna seni olevat ainult Mercedes end sarja reganud.
Teiseks,Audi pole rahul sellega,et korraldavat organisatsiooni ITR juhib Mercedesega otseselt seotud Hans-Werner Aufrecht ning lisaks ei meeldi neile tehnilise reglemendi "külmutamine" ajal,mil,ausalt öeldes,Mercedes oli konkurentidest tehniliselt liigagi ees.Audi tuleva hooaja plaanidest on seni enam-vähem vettpidavalt teada vaid,et uut sportautot R10 esitletakse 13.detsembril Pariisis ning et selleaastastest tehasesõitjatest (nii DTM-i kui ka sportautode peale) olevat leping olemas vaid Ekil,Kristensenil ja Kafferil.Lisaks olla keegi VW grupi juhtidest teinud ettepaneku,et turismiautondusega tegelgu kontsernis Seat (kel WTCC programm on teadupärast tuleval aastal väga kõrgete sihtidega) ning Audi pühendugu sportautodele...
Kardan,et üks põhjuseid,miks DTM-iga ükski uus tootja poleliituda tahtnud,ongi Mercedese liigsuur mõju sarjale.
Aga kuidas selline olukord üldse tekkis, et üks tootja nii suures enamuses on?
Kui DTM-ist asja ei saa, siis las Mersu paneb veel autosid juurde ja saaamegi uue sarja DMM.
Kui DTM-ist asja ei saa, siis las Mersu paneb veel autosid juurde ja saaamegi uue sarja DMM.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ei eita Mersu suurt positiivset rolli DTM-i taassünnis,kuid härrad Aufrecht ja Haug on seni olnud harjunud kõike saama,mida tahavad.DTM-i taasloomisel valiti ITR-i ette Aufrecht,kuna nii Mersu kui Opeli (Audi ei olnud tookord tehasega esindatud) seisukohalt oli siis kõik parimas korras,ent nüüd on Opel lahkunud,uued tootjad siirduvad pigem WTCC-sse,kulud on märgatavalt kasvanud võrreldes aastaga 2000 ning tehnika külmutamine 2005.aasta tasemele annaks ka lähiaastail eelise Mercedesele.
Tehnoloogilises võidujooksus ja staaride ostmises on Mersu samuti olnud esirinnas (Alesi ja Häkki aastapalgad on juba suurusjärgus 1,5-2M eur). WTCC üks peaorganisaatoreid sinjoor Lotti on muide öelnud:"Kes DTM-i tahab,peab esmalt Mercedesega läbi rääkima ja milline tootja teeks seda hea meelega?".
Audi on väidetavalt avaldamas survet,et Aufrecht asendataks ITR-i eesotsas kellegi neutraalsema isikuga.
Kogu selle jutu järel ka värskeim kalendrivariant,pärit DTM-i koduka foorumist,algallikaks "Motorsport Aktuell":
09.04.Hockenheimring (D)
16.04.EuroSpeedway Lausitz (D)
30.04.Spa-Francorchamps (B)
21.05.Motorsport Arena Oschersleben (D)
04.06.Istanbul Speed Park (TR)
02.07.Brands Hatch (GB)
23.07.Norisring (D)
20.08.Nürburgring (D)
03.09.Circuit Park Zandvoort (NL)
24.09.Barcelona (E)
15.10.Le Mans Circuit Bugatti (F)
29.10.Hockenheimring (D)
Ei saa aru,miks Brno on välja jäetud ja Barcelona asemele toodud ning Istanbuli asemele passiks ka Sachsenring paremini.
Tehnoloogilises võidujooksus ja staaride ostmises on Mersu samuti olnud esirinnas (Alesi ja Häkki aastapalgad on juba suurusjärgus 1,5-2M eur). WTCC üks peaorganisaatoreid sinjoor Lotti on muide öelnud:"Kes DTM-i tahab,peab esmalt Mercedesega läbi rääkima ja milline tootja teeks seda hea meelega?".
Audi on väidetavalt avaldamas survet,et Aufrecht asendataks ITR-i eesotsas kellegi neutraalsema isikuga.
Kogu selle jutu järel ka värskeim kalendrivariant,pärit DTM-i koduka foorumist,algallikaks "Motorsport Aktuell":
09.04.Hockenheimring (D)
16.04.EuroSpeedway Lausitz (D)
30.04.Spa-Francorchamps (B)
21.05.Motorsport Arena Oschersleben (D)
04.06.Istanbul Speed Park (TR)
02.07.Brands Hatch (GB)
23.07.Norisring (D)
20.08.Nürburgring (D)
03.09.Circuit Park Zandvoort (NL)
24.09.Barcelona (E)
15.10.Le Mans Circuit Bugatti (F)
29.10.Hockenheimring (D)
Ei saa aru,miks Brno on välja jäetud ja Barcelona asemele toodud ning Istanbuli asemele passiks ka Sachsenring paremini.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Lugedes tänaseid ALMS-i uudiseid,tekkis selline uitmõte,et äkki peaks DTM-i tulevaseks tehniliseks reglemendiks ka midagi ALMS-i GT2S sarnast kujundama?
Ehk siis: kere võiks olla ümberehitatud seeriakandmikul,osad paneelid (poritiivad,kapotid jne) plastmassist.Vedu-tagaratastel,mootor samuti V8 nagu praegu,kuid vähemalt nii vabalt,et selle plokk ei pea pärinema tootjalt endalt.Samamoodi võiks olla lubatud esiveolise baasmudeli muutmine tagaveoliseks.Palju ühiseid detaile (pidurid,rehvid,käigukastid,elektroonika jne),aerodünaamik ka piiratud.Välja peaks siis tulema GT2S või Austraalia V8 sarja sarnane masin.Mõningaste muudatustega annaks BMW ja Lexuse ALMS-i autodest DTM-i auto ka ehitada...
Ehk siis: kere võiks olla ümberehitatud seeriakandmikul,osad paneelid (poritiivad,kapotid jne) plastmassist.Vedu-tagaratastel,mootor samuti V8 nagu praegu,kuid vähemalt nii vabalt,et selle plokk ei pea pärinema tootjalt endalt.Samamoodi võiks olla lubatud esiveolise baasmudeli muutmine tagaveoliseks.Palju ühiseid detaile (pidurid,rehvid,käigukastid,elektroonika jne),aerodünaamik ka piiratud.Välja peaks siis tulema GT2S või Austraalia V8 sarja sarnane masin.Mõningaste muudatustega annaks BMW ja Lexuse ALMS-i autodest DTM-i auto ka ehitada...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Positiivsed uudised:
Audi kavatseb DTM-is jätkata vähemalt aastani 2008. 2007.aastaks on plaanis veel reeglimuudatusi kergendamaks uute tootjate liitumist ja vähendamaks kulusid.Kavas on välja panna 10 Audit ja 10 Mersut aastal 2006,sõitjaist veel juttu pole.
Uus Audi A4 on edasiarendatud selleaastane auto,muudatusi tehakse vedrustuses ja aerdünaamikas,samuti tuleb uut tüüpi mootor.
Spekuleerides sõitjatega-Eki ja Kristensen on arvatavasti uude autosse asetatud,ilmselt jätkavad selleaastasest koosseisust veel Abt,Tomczyk,Stippler.Ise loodaks,et palgatakse ka vähemalt kaks meest valikust Fässler-Scheider-Dumbreck...
Audi kavatseb DTM-is jätkata vähemalt aastani 2008. 2007.aastaks on plaanis veel reeglimuudatusi kergendamaks uute tootjate liitumist ja vähendamaks kulusid.Kavas on välja panna 10 Audit ja 10 Mersut aastal 2006,sõitjaist veel juttu pole.
Uus Audi A4 on edasiarendatud selleaastane auto,muudatusi tehakse vedrustuses ja aerdünaamikas,samuti tuleb uut tüüpi mootor.
Spekuleerides sõitjatega-Eki ja Kristensen on arvatavasti uude autosse asetatud,ilmselt jätkavad selleaastasest koosseisust veel Abt,Tomczyk,Stippler.Ise loodaks,et palgatakse ka vähemalt kaks meest valikust Fässler-Scheider-Dumbreck...
http://www.motorsportvision.co.uk/news/ ... ewsID=1211
DTM sõidab järgmine aasta ka Brands Hatchi rajal.
DTM sõidab järgmine aasta ka Brands Hatchi rajal.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Brands on end tagasi murdmas radade eliiti,ka Suurbritannia WTCC etapp kolib sinna vähemalt 2008.aastani.
Aga Briti etapi lisamine on sõitjate nagu Paffett ja Green pärast suht loogiline (McNishi tulevik on ju veel ebaselge).Paraku,nagu varem mainitud,on Brno asendatud Barcelonaga...ilmselt mingitel marketingi-kaalutlustel...
Aga Briti etapi lisamine on sõitjate nagu Paffett ja Green pärast suht loogiline (McNishi tulevik on ju veel ebaselge).Paraku,nagu varem mainitud,on Brno asendatud Barcelonaga...ilmselt mingitel marketingi-kaalutlustel...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Esmajärjekorras tuleks DTM-is aastaks 2006 leida koht Fässlerile,Scheiderile ja Dumbreckile,miks mitte ka Alzenile ja Bleekemolenile;F1 vanakesi (kuigi Wurz sõitis 1996 ITC-s Opeliga) oli juba 2005 DTM-is liigagi palju...
Kuid arvan,et Paffett´i koha võtab Green (kes 2005 paistis silma kiire,kuid jõhkra sõiduga),Alesi arvatavasti kas lõpetab või saadetakse 2005.aasta autosse.Viimase vaba 2006.aaasta auto (kahe ikooni ja Greeni kõrval) võib suure tõenäosusega saada nt Spengler või Fässler.
Kuid arvan,et Paffett´i koha võtab Green (kes 2005 paistis silma kiire,kuid jõhkra sõiduga),Alesi arvatavasti kas lõpetab või saadetakse 2005.aasta autosse.Viimase vaba 2006.aaasta auto (kahe ikooni ja Greeni kõrval) võib suure tõenäosusega saada nt Spengler või Fässler.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Brandsi koduka andmeil sõidetakse 2.juuli etapp nn.Indy-variandil (1,9 km).Tegu vist DTM-i ajaloo lühima võistlusrajaga.Pika variandi kasutamisega on seal teadaolevalt probleeme kohalike elanike jauramise pärast,nii et seda varianti on võimalik kasutada vaid 27 päeval aastas.
Kuulduste järgi võidakse ka Istanbuli etapp ilma asenduseta maha tõmmata...
Kuulduste järgi võidakse ka Istanbuli etapp ilma asenduseta maha tõmmata...
Endale tundub nii, et 2006 saab Ekströmi suurim konkurent kokkuvõttes olema Jamie Green, kes näikse liikuvat kaasmaallase Paffetti jälgedes. Esikuuikusse murravad end ka Kristensen, Häkkinen, mõni üllataja (Spengler? Stippler? Mõni rookie?) ning... Schneider/Tomczyk. Miks mitte ka Fässler, kui saab 2006. aasta mudeli rooli - kiirust tal igal juhul on, mida ta omal ajal ka tõestas, kui vähegi hea auto istumise all oli (mõeldud perioodi 2000-2003).
Tootjates on Audil muidugi hea šanss revanšš võtta, kuna Mersu senine favoriit Paffett on teistel jahimaadel.
Tootjates on Audil muidugi hea šanss revanšš võtta, kuna Mersu senine favoriit Paffett on teistel jahimaadel.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =9513&sid=
Eki pikendas kuni 2008.aasta lõpuni oma Audi lepingut.Siht aastaks 2006-loomulikult DTM-i tiitel
Eki pikendas kuni 2008.aasta lõpuni oma Audi lepingut.Siht aastaks 2006-loomulikult DTM-i tiitel

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Väidetavalt (project-lemans.de) testis Audi 2006.aasta DTM-i autot 19.ja 20.detsembril Vallelungas.Roolis istusid Eki (prototüüp) ja McNish (2005.aasta auto).Biela,Pirro ja Kristensen testisid samal ajal samas kohas R10-t.
Viimati muutis mrali, 31 Dets 2005, 23:13, muudetud 1 kord kokku.