DTM 2005-2.etapp,EuroSpeedway Lausitz
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
8 ringi enne lõppu:Paffett juhib Kristenseni ja Häkki ees.Eki on end neljandaks vedanud ja väga kõva sõitu on teinud jällegi Kaffer,kes juba viies.Edasi Spengler,Stippler ja Alesi.Katkestanud on McNish (kontakt Fässleriga),Schneider (ilmselt pidurid) ja Margaritis (teadmata);parima Opelina Aiello on 11.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Võit siis Paffett'ile,teine Kristensen ja kolmas Häkk.Eki jõudis pärast penaltit ja korralikult räsitud esiotsaga neljandaks.Karjääri esimesed DTM-i punktid Kafferile ja Stipplerile (5.ja 6.) ning kaks viimast punktikohta Alesile ja Mückele.Spengler katkestas viimasel ringil,parima Opelina Aiello 10.
Kiireim ring peaks olema Kafferi nimel.
1. 3 Paffett/GBR 48 1:03:21.071 1:03:21.071
2. 5 Kristensen/DEN 48 1:03:25.543 04.472
3. 8 Häkkinen/FIN 48 1:03:27.146 06.075
4. 1 Ekström/SWE 48 1:03:55.927 34.856
5. 15 Kaffer/GER 48 1:03:56.355 35.284
6. 19 Stippler/GER 48 1:04:03.370 42.299
7. 4 Alesi/FRA 48 1:04:06.790 45.719
8. 16 Mücke/GER 48 1:04:12.683 51.612
9. 14 Abt/GER 48 1:04:12.710 51.639
10. 11 Aiello/FRA 48 1:04:15.447 54.376
11. 18 Capello/ITA 48 1:04:19.501 58.430
12. 2 Tomczyk/GER 48 1:04:21.238 1:00.167
13. 9 Fässler/SUI 48 1:04:31.871 1:10.800
14. 10 Frentzen/GER 48 1:04:40.302 1:19.231
15. 20 Spengler/CAN 47 1:02:41.036 1 lap
16. 12 Reuter/GER 45 1:04:09.967 3 laps
17. 7 Schneider/GER 39 52:33.452 9 laps
18. 6 McNish/GBR 23 31:11.131 25 laps
19. 17 Margaritis/GRE 20 28:52.376 28 laps
20. 21 Green/GBR 11 14:32.521 37 laps
Kiireim ring peaks olema Kafferi nimel.
1. 3 Paffett/GBR 48 1:03:21.071 1:03:21.071
2. 5 Kristensen/DEN 48 1:03:25.543 04.472
3. 8 Häkkinen/FIN 48 1:03:27.146 06.075
4. 1 Ekström/SWE 48 1:03:55.927 34.856
5. 15 Kaffer/GER 48 1:03:56.355 35.284
6. 19 Stippler/GER 48 1:04:03.370 42.299
7. 4 Alesi/FRA 48 1:04:06.790 45.719
8. 16 Mücke/GER 48 1:04:12.683 51.612
9. 14 Abt/GER 48 1:04:12.710 51.639
10. 11 Aiello/FRA 48 1:04:15.447 54.376
11. 18 Capello/ITA 48 1:04:19.501 58.430
12. 2 Tomczyk/GER 48 1:04:21.238 1:00.167
13. 9 Fässler/SUI 48 1:04:31.871 1:10.800
14. 10 Frentzen/GER 48 1:04:40.302 1:19.231
15. 20 Spengler/CAN 47 1:02:41.036 1 lap
16. 12 Reuter/GER 45 1:04:09.967 3 laps
17. 7 Schneider/GER 39 52:33.452 9 laps
18. 6 McNish/GBR 23 31:11.131 25 laps
19. 17 Margaritis/GRE 20 28:52.376 28 laps
20. 21 Green/GBR 11 14:32.521 37 laps
Viimati muutis mrali, 01 Mai 2005, 15:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hetke punktiseis (2/11):
1.Paffett 18
2.Alesi 12
3.Ekström 9
4.Kristensen 8
5.Häkkinen 7
6.Schneider 6
7.Abt 5
8.Kaffer 4
9.Stippler 3
10.Green 3
11.Mücke 3
Tootjad:
1.Mercedes 49
2.Audi 29
3.Opel 0
Tiimid:
1.DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Paffett,Alesi) 30
2.Vodafone/Sport Edition AMG-Mercedes (Schneider,Häkkinen) 13
3.Audi Sport Team Abt Sportline (Ekström,Tomczyk) 9
4.Audi Sport Team Joest Racing (Abt,Kaffer) 9
5.Audi Sport Team Abt (Kristensen,McNish) 8
6.Audi Sport Team Joest (Stippler,Capello) 3
7.Salzgitter-Junge Gebrauchte von Mercedes (Green,Spengler) 3
8.Mücke Motorsport (Mücke,Margaritis) 3
1.Paffett 18
2.Alesi 12
3.Ekström 9
4.Kristensen 8
5.Häkkinen 7
6.Schneider 6
7.Abt 5
8.Kaffer 4
9.Stippler 3
10.Green 3
11.Mücke 3
Tootjad:
1.Mercedes 49
2.Audi 29
3.Opel 0
Tiimid:
1.DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Paffett,Alesi) 30
2.Vodafone/Sport Edition AMG-Mercedes (Schneider,Häkkinen) 13
3.Audi Sport Team Abt Sportline (Ekström,Tomczyk) 9
4.Audi Sport Team Joest Racing (Abt,Kaffer) 9
5.Audi Sport Team Abt (Kristensen,McNish) 8
6.Audi Sport Team Joest (Stippler,Capello) 3
7.Salzgitter-Junge Gebrauchte von Mercedes (Green,Spengler) 3
8.Mücke Motorsport (Mücke,Margaritis) 3
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kahe etapi järel peaks hooaja suurimaks ebaõnnesõduriks nimetama Tomczyki,kes mõlemal etapil stardiavariidesse sattunud.Ja uustulnukaist on väga hea mulje jätnud Kaffer ja Spengler,kes vanade autode roolis võitlevad uutega kui võrdne võrdsega.
Suurimateks pettumusteks peaks kogu Opeli tiimi (v.a.Fässler) ning ka McNishi.
Suurimateks pettumusteks peaks kogu Opeli tiimi (v.a.Fässler) ning ka McNishi.
Viimati muutis mrali, 01 Mai 2005, 16:05, muudetud 1 kord kokku.
Kuigi sõit polnud seekord väga põnev jätkus seal ikkagi mida vaadata.
Kahju oli Ekile antud penalti eest. Tänu sellele läks nahka ka parem tulemus, kui alles neljas koht.
Kui mrali valis seni parimateks uustulnukateks Kafferi ja Stippleri siis mina valin selleks kindlasti Häkkineni. Teisel sõidul DTM sarjas jõuda poodiumile on ikka väga hea tulemus.
Kahju on Tomcykust kellel kohe kuidagi ei taha see hooaeg hästi alata
Kahju oli Ekile antud penalti eest. Tänu sellele läks nahka ka parem tulemus, kui alles neljas koht.
Kui mrali valis seni parimateks uustulnukateks Kafferi ja Stippleri siis mina valin selleks kindlasti Häkkineni. Teisel sõidul DTM sarjas jõuda poodiumile on ikka väga hea tulemus.
Kahju on Tomcykust kellel kohe kuidagi ei taha see hooaeg hästi alata

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Margaritis juba üsna alguses sõitis omal auto parema esiotsa katki.mrali kirjutas:Margaritis (teadmata)
Greeni näidati TV-s alles siis kui ta juba liiva peal oli...mrali kirjutas:Green blokkis pikalt Ekströmi ning tõenäoliselt käisid nad koos ning Green on katkestanud.
Alesiga juhtus veel selline lugu, et esimesest peatusest välja sõites ei jõudnud "tankimismees" oma kanistrit auto küljest ära tõmmata ja Alesi sõitis u. veerand ringi, kanister auto küljes, kuni see küljest ära kukkus. Natuke bensiini sattus kindlasti ka rajale ja Green võis selle peal ka libastuda.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Võrreldes haipi,mis Häkkiga kaasneb ja selle puudumist nt kasvõi Kafferi puhul,lisaks veel Kafferi 2004.aasta autot,on see sakslane teinud ära ikka väga võimsa töö.Seda vaadates tekib tunne,et Audi võiks McNishi ja Kafferi autod küll omavahel vahetada.Strike kirjutas: Kui mrali valis seni parimateks uustulnukateks Kafferi ja Stippleri siis mina valin selleks kindlasti Häkkineni. Teisel sõidul DTM sarjas jõuda poodiumile on ikka väga hea tulemus.
Spengleri sõidud olid F3-s suht keskpärased,kuid seniseid esitusi loeks ikka kõvemaks kui kas või Greenil.
PS:kui netiraadiost ikka 100% aru sain jäi täna kiireim ring Kafferile Häkki ees.
PPS:huvitav,kelle autod saavad siis Spas 10 lisakilo?Paffett võitis,järelikult peaks justkui Mersu? Aga Audi kogus markide arvestuses täna jällegi ühe punkti rohkem...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Jah,Alesi äpardusega seonduvat juttu kuulsin ma küll netiraadiost.Aga kuna vaatasin seisu DTM-i koduka laivilehelt,siis Green oli sõidu algfaasis,mil ta kolmandana sõitis,märksa aeglasem kui Paffett ja Häkk,nii et ka Kristensen ja Spengler hakkasid Greenile-Ekile lähenema.Erki kirjutas:Greeni näidati TV-s alles siis kui ta juba liiva peal oli...mrali kirjutas:Green blokkis pikalt Ekströmi ning tõenäoliselt käisid nad koos ning Green on katkestanud.
Alesiga juhtus veel selline lugu, et esimesest peatusest välja sõites ei jõudnud "tankimismees" oma kanistrit auto küljest ära tõmmata ja Alesi sõitis u. veerand ringi, kanister auto küljes, kuni see küljest ära kukkus. Natuke bensiini sattus kindlasti ka rajale ja Green võis selle peal ka libastuda.
Raadio kommentaatorite jutu järgi oli Eki auto esiosa ka lõpus üsna lõhutud,nii et oli tunne,et kapott lendaks kohe minema.Sellest situatsioonist tegi Eki küll maksimaalse,mis võimalik.
Superstart olevat olnud ka Stippleril.
Ning ehk saaks täpsustust ka sellele,mis stardis Schneideri ja Tomczyki vahel sündis...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Igatahes see on selge,et Opel saab veel 10 kilo maha võtta,maksimumpiiriks on +/-20 kg.Seega loogiliselt võttes peaksid kaalud olema Spas järgmised:Erki kirjutas:Kas neid lisakilosid kunagi maha võtma või "nullima" ka hakatakse?
Mersu (2005):1080 kg ("tänu" Paffett'i võidule)
Audi (2005):1060 kg (Kristensen tuli teiseks,seega jääb kaal samaks)
Opel:1040 kg
Mersu ja Audi (2004):1035 kg.
Lisakilod kehtivad vaid 2005.aasta autodele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mõned kommentaarid pärast võistlust (täielikumalt www.racing1.de )
Paffett-Väga hea sõit.Seekord jäävad mulle ka punktid alles.
Kristensen-DTM-is ei tohi sa kunagi alla anda ja pead alati võitlema.See mul täna õnnestus.Mitte just kõige paremalt stardipositsioonist õnnestus hea starteegia ja kahe perfektse peatusega teiseks tõusta.Häkkinen küll ründa sveel lõpus,kuid situatsioon oli kontrolli all.
Häkkinen-fantastiline sõit.Esimeses boksipeatuses läks küll veidi aega kaduma,kuid olen üliõnnelik teisel DTM-i etapil saavutatud poodiumikoha üle
Eki-võistlus oli üsna karm ja väsitav.Olin märksa kirem kui eessõitja (Green) ja üritasin tast mööduda.Loomulikult ei tahtnud ma kontakti temaga.Arvan,et DTM-i jälgijaile ei meeldi 48 ringi rongisõitu...
Kaffer-elu teisel DTM-i sõidul viiendaks tulla-fantastiline.Kahjuks läks start nurja liigse wheelspin'i tõttu.
Aiello-hea strateegia,õnnestus viimaselt kohalt kümnendaks tõusta.Auto liikus üldiselt muredeta ning õnnestus sõidu lõpus ka Capello seljatada.
Capello-auto liiga alajuhitav nagu ka Hockenheimis
Tomczyk-üritasin avaringil ühest konkurendist mööduda-kahjuks tuli kerge kontakt ja sellega purunes ka parem esirehv.
Fässler-start halb,sõidu keskel ka kontakt McNishiga ja piruett.Seetõttu tuli teha varasem teine boksipeatus ja pärast seda liikus auto väga "ebaühtlaselt".
Schneider-kuskilt sõidu keskelt hakkas kiirus kaduma ja mootori säästmise nimel otsustati katkestada.
Green-üritasin nii hilja kui võimalik pidurdada,kuna Ekström oli selja taga,kuid ta tabas mind tagumisse vasakusse nurka.
Strycek-ainuke positiivne hetk on see,et Aiello sõitis end rivi lõpust esikümnesse.
Ullrich-kiiruselt oleme uuesti tagasi,Ekströmil ebaõnne liiga palju,Kristensenil väga ilus heitlus Häkkisega,Kaffer liikus samuti väga hästi.
Mida herr Haug räägib,kahjuks lehel praegu kirjas pole.
Paffett-Väga hea sõit.Seekord jäävad mulle ka punktid alles.
Kristensen-DTM-is ei tohi sa kunagi alla anda ja pead alati võitlema.See mul täna õnnestus.Mitte just kõige paremalt stardipositsioonist õnnestus hea starteegia ja kahe perfektse peatusega teiseks tõusta.Häkkinen küll ründa sveel lõpus,kuid situatsioon oli kontrolli all.
Häkkinen-fantastiline sõit.Esimeses boksipeatuses läks küll veidi aega kaduma,kuid olen üliõnnelik teisel DTM-i etapil saavutatud poodiumikoha üle
Eki-võistlus oli üsna karm ja väsitav.Olin märksa kirem kui eessõitja (Green) ja üritasin tast mööduda.Loomulikult ei tahtnud ma kontakti temaga.Arvan,et DTM-i jälgijaile ei meeldi 48 ringi rongisõitu...
Kaffer-elu teisel DTM-i sõidul viiendaks tulla-fantastiline.Kahjuks läks start nurja liigse wheelspin'i tõttu.
Aiello-hea strateegia,õnnestus viimaselt kohalt kümnendaks tõusta.Auto liikus üldiselt muredeta ning õnnestus sõidu lõpus ka Capello seljatada.
Capello-auto liiga alajuhitav nagu ka Hockenheimis
Tomczyk-üritasin avaringil ühest konkurendist mööduda-kahjuks tuli kerge kontakt ja sellega purunes ka parem esirehv.
Fässler-start halb,sõidu keskel ka kontakt McNishiga ja piruett.Seetõttu tuli teha varasem teine boksipeatus ja pärast seda liikus auto väga "ebaühtlaselt".
Schneider-kuskilt sõidu keskelt hakkas kiirus kaduma ja mootori säästmise nimel otsustati katkestada.
Green-üritasin nii hilja kui võimalik pidurdada,kuna Ekström oli selja taga,kuid ta tabas mind tagumisse vasakusse nurka.
Strycek-ainuke positiivne hetk on see,et Aiello sõitis end rivi lõpust esikümnesse.
Ullrich-kiiruselt oleme uuesti tagasi,Ekströmil ebaõnne liiga palju,Kristensenil väga ilus heitlus Häkkisega,Kaffer liikus samuti väga hästi.
Mida herr Haug räägib,kahjuks lehel praegu kirjas pole.