Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka kodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't.
Kui teostub mustim stsenaarium ja mõlemad margid loobuvad, siis pakuks,et:
Sidrun ehitab C4-st WTCC auto
Peugeot liitub DTM-iga,autoks sobiks 407.
Võib ka vastupidi muidugi. Ning rääkides veel turismiautospordi tagamaadest, siis olen kuulnud ka pakkumist,et Peugeot liitub ise tehasetiimiga WTCC-ga,seni (sel aastal) osales ETCC-s Taani Peugeot' importööri tiim.
Ning ajalukku tagasi vaadates, 1995.aasta Frankfurdi autonäitusel näitas Peugeot ka 406 DTM-i prototüüpi,lisaks ringlesid samal ajal jutud,et Citroen liitub 1996 DTM/ITC-ga. Siiski otsustati hiljem vastupidiselt ja mõlemad margi siirdusid WRC-sse. Peugeot siiski sõitis aastail 1996-98 406-ga STW-s,Aiello korjas seal täiskomplekti medaleid neil hooaegadel. Ning kuna Volvod Saksamaal ei sõitnud,sai minust,endisest Winkelhocki ja BMW fännist selle ajaga Aiello ja Peugeot' fänn...
Ning-kas tõesti tuleb siis esimene WRC-auto,mis kunagi võistlusrajale ei jõudnud (mõtlen C4...)
Martin's Peugeot switch still on
Markko Martin's Peugeot switch is still on despite the French manufacturers' decision to quit the sport at the end of next year, according to sources close to the Ford driver. The Estonian, who has won the last two WRC events in Corsica and Spain, has a two-year contract with Peugeot from 2005.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Rahu rahu. Keegi ei ole veel kuskile läinud ja keegi pole veel töötuks jäänud. Ega Markko sugune sõitja töötuks niikuinii jää.
Kindel see, et ei ole mõtet pidada kahte omavahel konkureerivat tiimi sellisel tasemel nagu seda siiani tehtud on. Küllap üks neist kaob, aga seda, et mõlemad ma ei pea tõenäoliseks. Ning küllap need FIA jüngrid ka sellenimel tegutsema hakka, selles ma kohe üldse ei kahtle!
Pean nõustuma Rasmusega. Millegi pärast kaldun arvama, et tegemist on sarnase meedia tähelepanu püüdmisega, nagu Ford seda tegi - liitumine F1'ga jne. Mingi muutus PSA ralliprogrammis võib-olla on tõesti tulemas... Hiljuti oli kuulda, et lähitulevikus jätkab edukam meeskond (loe: paremate tulemustega), sellisena näen mina isiklikult neid muutusi.
Markko võiks ikkagi Fordi jääda Ei neist prantslastest ikka õiget nahka ole. Väga halb uudis ikkagi. Kui see tõeks peaks saama, siis pole WRC-l enam mõtet. Tulgu siis meistriks, kes iganes, vaevalt see talle rilist rõõmu teeks. Kes siis võidu sõidavad? Subaru ja Ford
On ka hullemaid aegu olnud. Küll me välja rabeleme, PSA 2 marki võivad läinud olla kuid Hyundai lubas tagasi olla ja loodetavasti tueb ka Suzuki areenile.
Aga mis WRC nii kalliks teinud on? Liiga kõrgtehnoloogilised autod ja palju etappe. + FIA pidev reeglite muutmine. Pidevalt loeme et keegi kuskil Asuurimaal tahab endale MM-etappi. Ralli MM on muutunud väga populaarseks. Nii et WRC on omaenda populaarsuse ohver.
Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka kodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't.
Krt Rääkisin endast midagi või? Lihtsalt mainisin, et ka kehva autoga on võimalik korralik tulemus välja sõita. Kõik oleneb ikka piloodist. Tundub, et oled vist armunud neisse.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tekkib selline küsimus, et kui Peugeot ja Citroen lahkuvad. Kelle Sponsoriks hakkab Marlboro. Vaeval tema koos meeskondadega pillid kotti paneb ja sarjast lahkub. Punane Ford Marlboro kirjadega oleks igati lahe vaatepilt.
Kas keegi teab millise sponsori see Ford leidnud oli? Sellest vist on ka juttu olnud aga kahjuks ei mäleta.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Selles on Erkil tuline õigus, et WRC sari on viimastel aastatel saanud nii populaarseks ja nüüd on enda populaarsuse ohver.
Loodame siiski, et WRC sari jääb püsima, sest hetkel ei kujuta küll ette rallisi ilma WRC autodeta.
Kuid samas ajalugu on selline: 80ndate alguses tuli B-rühm, 87a algas A-rühma autode ajastu, 97a. tulid rajale esimesed WRC autod. Selliste 10 aastaste või veidi vähem vahedega on see sarjade vahetumine käinud. Saab näha millal siis WRC ajastu läbi saab ja mis tuleb asendajaks. Hetkel tundub, et WRC järglane on siis see S2000.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kolin kirjutas:Tekkib selline küsimus, et kui Peugeot ja Citroen lahkuvad. Kelle Sponsoriks hakkab Marlboro. Vaeval tema koos meeskondadega pillid kotti paneb ja sarjast lahkub. Punane Ford Marlboro kirjadega oleks igati lahe vaatepilt.
Kas keegi teab millise sponsori see Ford leidnud oli? Sellest vist on ka juttu olnud aga kahjuks ei mäleta.
Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka kodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't.
Krt Rääkisin endast midagi või? Lihtsalt mainisin, et ka kehva autoga on võimalik korralik tulemus välja sõita. Kõik oleneb ikka piloodist. Tundub, et oled vist armunud neisse.
Tänapäeva autospordis oleneb ikka väga palju tehnikast. Olen jah armunud. Nad on minumeelest head sõitjad.
Üks PSA loobumise põhjustest olevat just SupeRally tulek. Selle süsteemiga tuleks ju ainult kere ja mootor tootjatelt. See teeks, aga konkurentsi palju tihedamaks ja seda nii hästi esinenud PSA ei taha. Areng pidurdub ja võit ei sõltu enam endast nii palju. loogiline
Eks see üks kahe otsaga asi ole. Ringrajasarjades näiteks DTM-is või BTCC-s on ka vaid 3-4 tootjat kuid seal tegutsevad ka mitmed eravõistkonnad. Tegelikult ma DTM-i võistkondade süsteemi ei teagi päris täpselt. Aga midagi sellist seal olema peaks.
Nüüd ütles PSA otse välja ka, et lahkumise põhjuseks on S2000 autodele üleminek...
samas jälle, FIA-l ju aega mõelda, ja nagu (lähi)minevik on näidanud, võivad nad seal FIA-s ühel ja samal päeval otsuse vastu võtta ja siis kohe ära ka muuta...
vast võtavad mõistuse pähe teevad olemasolevatel WRC-l miskeid muudatusi mis sarja odavamaks teeb ja PSA äkki ei lahkugi..