PSA lahkub WRC-st pärast 2005. aastat!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
PSA lahkub WRC-st pärast 2005. aastat!
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... php?id=395
Lühidalt siis, Citroeni ja Peugeot meeskonnad alates 2006. aastast enam autoralli MM-il ei osale.
Lühidalt siis, Citroeni ja Peugeot meeskonnad alates 2006. aastast enam autoralli MM-il ei osale.
Tehase meeskondi enam ei jäägi ju! :s
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
See on juba midagi hullu mis sünnib.
Ma ka loodan et Renault tuleks ja Hyundai tuleb ju ka tagasi.
Mida seisma ei jää muidugi aga kahju et nad lahkuvad... Rahamured?
Renault koha pealt see et kuskilt lugesin et Renault juhtkond olevat öelnd et nemad kindlasti F1-st ei lahku ja ei tule kõne allagi. Kui asja nii eitama ja kokku mätsima hakatakse siis on ikkagi midagi lahti...


Renault koha pealt see et kuskilt lugesin et Renault juhtkond olevat öelnd et nemad kindlasti F1-st ei lahku ja ei tule kõne allagi. Kui asja nii eitama ja kokku mätsima hakatakse siis on ikkagi midagi lahti...
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
No Suzuki ehk ikka ka liitub ning miks mitte ka veel mõni Jaapani tegija tagasi,näiteks Toyota või Honda?!?
Euroopa tegijaist kahjuks kedagi muud eriti peale Renault' ei paista;Opel alles loobus DTM-ist,Fiati majanduslik olukord pole ka kõige parem,Audi,VW,Seat-nende asemel on Skoda,Mersu ja BMW-F1 ja turismiautod ning Volvo ka pigem ringrajamark.
Euroopa tegijaist kahjuks kedagi muud eriti peale Renault' ei paista;Opel alles loobus DTM-ist,Fiati majanduslik olukord pole ka kõige parem,Audi,VW,Seat-nende asemel on Skoda,Mersu ja BMW-F1 ja turismiautod ning Volvo ka pigem ringrajamark.
viimasel paaril aastal on ralli nigu tsirkus... lähevad hyndai, skoda, mitsu, ford räägib et lahkub... siis ford arvab et jääb, ja mitsu tuleb tagasi ja skoda tuleb miskil määral tagasi... siis lahkub mitsu uuesti ja ford räägib ikka et lahkub... siis arvab ford et ikkagi jääb, tulevad mitsu ja skoda... ja siis arvavad peso ja sidrun et lahkuvad ja tuleb hyundai.... jne


Just kuulsin ka seda uudist. Uskumatu lugu. See pole halvaks uudiseks ainult Markkole vaid ka Loebile ja Grönholmile. ise arvan, et siiski üks neist kahest jääb ralliradadele ehitab ju Citroen alles uut mudelit ja muidu ju poleks sellel kõigel mõtet . Praeguses olukorras oleks Markkole kõige parem jätkata Fordiga.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Oh see ju täiseti jama. FIA plaan WRC sari välja suretada saab vist teoks.
Ma millegi pärast arvan, et Peugeot tõmmatakse WRC-st välja aga Citroen jääb. VIST. Sõitjate turg saab olema siis 2006-ks aastaks hea. Nii koda kui ka Mitsubishi võivad saada suht head sõitjad endale.
Igatahes see asi hakkas nüüd täiega haisema.
Markko peaks nüüd küll Fordi jääma kui ta tahab ka 2006-dal aastal WRC-s sõita. Või siis natuke vähem küsima ja liituma Subaruga.
Ma millegi pärast arvan, et Peugeot tõmmatakse WRC-st välja aga Citroen jääb. VIST. Sõitjate turg saab olema siis 2006-ks aastaks hea. Nii koda kui ka Mitsubishi võivad saada suht head sõitjad endale.
Igatahes see asi hakkas nüüd täiega haisema.
Markko peaks nüüd küll Fordi jääma kui ta tahab ka 2006-dal aastal WRC-s sõita. Või siis natuke vähem küsima ja liituma Subaruga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
MM võib ikkagi minna Pesusse või Sidrunisse ning värske MM-tiitli omanikuna veelgi hinnatumaks meheks saada.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Vaadates teiste teamide arengut, nagu nt Skoda, Mitsu ja arvestades seda et peogepot ja citroen lahkuvad siis oleks vist tõesti Märtinil ainuõge otsus Fordi jääda, ja mis kõige kohutavam et siis kui Citroen ja Peogeot loobuvad siis aastal 2006 jälle Solbergil ülihea sanss meistriks tulla(loomulikult ei tea kuidas ford töötab, aga...). Hädasti oleks vaja tagasi nt Toyotat . Ja samuti ma aru ei saa mis toimub Mitsuga.