WRC4 & WRC Evolved
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
See on jällegi selline "libe" teema. Usun et sirgetel ja laugetes kurvides on roolil oma eelis, kuid kurvilistel ja mahapööretega radadel on puldil omad eelised. Kõige suurema eelise annab mängurile ikkagi harjumus; klaver, pult, rool, seestvaade, väljastvaade jne.. Seda tõestate ju Teie minule, sest sõidate puldiga kiiremini kui mina rooliga.Krusa kirjutas: Rääkisin eile meie vana sõbraga XKliburiga WRC4 päevilt kes väitis, et Evolvedis pidavat rooliga kiiremini saama kui puldiga. Seega siin see koer ongi maetud miks sa nii kiire oled?

Puldiga ei teki sul ka "vedrustuse" probleeme. Rooliga sõites oled sa ikkagi aheldatud ühte kohta ja tunnistan ausalt, et see asend on (vähamalt siiani) väääga ebamugav (selga toetada ei saa ja roolikõrgus sõltub sellest kuhu sa ta kinnitada saad e. hetkel õlgade kõrgusel. Seega väsivad selg ja käed kiiresti ära ning igasuguse sujuva teelpüsimise asemel hakkad rooli kramplikult keerama ja lolle vigu tegema, sest süvened rohkem roolikeeramisse kui rajale).
[quote="Krusa"]Eile sain onlines jutule ühe uue eestlasega "Sander Gryn". Lubas siit läbi astuda, uus veri alati teretulnud.
Loodame, et saame sel hooajal vähemalt 20 pilooti korraga starti.[/quot Sõitsin ka üleeile Sanderiga koos.Ta on ülikiire ja see on ainult tervitav,sest toob rohkem konkurentsi
Loodame, et saame sel hooajal vähemalt 20 pilooti korraga starti.[/quot Sõitsin ka üleeile Sanderiga koos.Ta on ülikiire ja see on ainult tervitav,sest toob rohkem konkurentsi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei noh aitähh sulle KrusaKrusa kirjutas:Vaatasin eile üle JWRC masinate andmed. Kaks võimsamat on Fiat ja Renault(võrdsed), siis tulevad Suzud ja tsipa jääb maha Ford. Kahjuks kõige kehvemate andmetega oli Peugeot. Niisama huvi pärast kiskusin masinad laiali ja tuulasin nende kallal ööläbi



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Õhtused treeningsõidud näitasid, et meeskond on tugev ja mehhaanikud mõistavad oma tööd.
SS1 - vedrustus ei ole just ideaalne, kuid sai leitud selline rahuldav seadistus.
SS2 - ise olen piduritega vägagi rahul, ainult, et uue seadistuse katsetamiseks ei jätkunud piisavalt aega.
SS3 - Fordil jääb endiselt jõust vajaka. Mehhaanikud üritavad masinast viimast võtta. Peainsener ei kiitnud seda heaks ja on kindel, et sellise mootoriga finišini ei jõuta.
Luureandmed näitavad, et Acropolise rallil meil poodiumile asja pole, kuid ... võitleme iga punkti eest.
Kella 22:45-ks peaks õudusunenägu mõõdas olema ja kõikidele küsimustele vastused käes olema.
Edu kõigile!
Ja nüüd tarkusetera tõristajatele: "Mida aeglasemalt sõuad, seda kaugemale jõuad!".
SS1 - vedrustus ei ole just ideaalne, kuid sai leitud selline rahuldav seadistus.
SS2 - ise olen piduritega vägagi rahul, ainult, et uue seadistuse katsetamiseks ei jätkunud piisavalt aega.
SS3 - Fordil jääb endiselt jõust vajaka. Mehhaanikud üritavad masinast viimast võtta. Peainsener ei kiitnud seda heaks ja on kindel, et sellise mootoriga finišini ei jõuta.
Luureandmed näitavad, et Acropolise rallil meil poodiumile asja pole, kuid ... võitleme iga punkti eest.
Kella 22:45-ks peaks õudusunenägu mõõdas olema ja kõikidele küsimustele vastused käes olema.
Edu kõigile!
Ja nüüd tarkusetera tõristajatele: "Mida aeglasemalt sõuad, seda kaugemale jõuad!".
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Suzuki tiim palus kiilakasiil tuua niivõrd palju punkte milleks ta võimeline on kuna Burns ei võta osa ja Ardc lubas ralli ainult läbi töristada ja tiim andis mulle ka hoiatuse ,et ma püsiks rohkem rajal kui baaris ,sest kõik see nädal enne akropolist olin ma purjus ja seega trenn paranka aga õhtul annan kõik endast oleneva ,et suzukid kõrgel hoida ja ,et fiatid vvahet vähendaksid...
Aga mina ei ole kindel, et saan viimasegi koha peale sõita....eilne trenn oki nagu startreki film.....et nii jubedat hakkimist pole ma enne näinud (kuidas eile pilt hakkis....pean starmanile tegema mingi kaebuse neti kvaliteedi peale) aga loodan, et niipalju saan ka ikka sõidetud, et vähemalt viimasekoha punkt saab toodud....
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Küsimus moderaatoritele ja teistele foorumi külastajatele.
Kas oleks mõeldav või üldse mõtekas, teha eraldi teema, kus saab eelnevalt ennustusi teha? Seda ei pea tegema kõigi 21 mängija kohta vaid I-VI koht. Ennustama ei peaks mitte ainult sõitjad/võistlejad vaid kõik kes soovivad. Ennustamis tulemusi võiks samuti hakata punktiliselt hindama ja sellest tekiks veel üks võistlus.
Ennustan:
Krusa, Strike, Riho, Kiilakass, Heix, Kait ja Adi007

Kas oleks mõeldav või üldse mõtekas, teha eraldi teema, kus saab eelnevalt ennustusi teha? Seda ei pea tegema kõigi 21 mängija kohta vaid I-VI koht. Ennustama ei peaks mitte ainult sõitjad/võistlejad vaid kõik kes soovivad. Ennustamis tulemusi võiks samuti hakata punktiliselt hindama ja sellest tekiks veel üks võistlus.
Ennustan:
Krusa, Strike, Riho, Kiilakass, Heix, Kait ja Adi007

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
ss1-tuli suhteliselt vigadeta aga kaotus tuli 2-3 kurvist kus võtsin hoo täiesti mõtetult maha
ss2-polnud nädal aegu pulti kätte saanud ja ega sealt midagi tulla saanudki
ss3-puu-mets-kivi-puu-mets-kivi ja kõige lõpuks lagunes autol vedrustus mis on meid kimbutanud mexico rallist saadik ja ei tea mis tuleb argentiinast loodame ,et saame vedrustuse korda ja hakkab tulema paremaid tulemusi kui siiani ja tiim palus meil ralli pooleli jätta ,et uurida mis siis vedrustusel viga on...ja esimeste katsete halvad ajad olid ka vedrustuse viga seega ei tea kas suzu on hea ainult kõval pinnasel...
ss2-polnud nädal aegu pulti kätte saanud ja ega sealt midagi tulla saanudki
ss3-puu-mets-kivi-puu-mets-kivi ja kõige lõpuks lagunes autol vedrustus mis on meid kimbutanud mexico rallist saadik ja ei tea mis tuleb argentiinast loodame ,et saame vedrustuse korda ja hakkab tulema paremaid tulemusi kui siiani ja tiim palus meil ralli pooleli jätta ,et uurida mis siis vedrustusel viga on...ja esimeste katsete halvad ajad olid ka vedrustuse viga seega ei tea kas suzu on hea ainult kõval pinnasel...