Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Mitsusse minek pole küll nii hea kui tagasitulek Fordi kuid mitte üdini halb. MM jääb ju maailma rallisõitjate eliiti, see on peamine. 

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ei, sellist võimalust ei ole. Erameeskonnas sõitmiseks tuleb leida sponsorid, kes sõidu kinni maksavad ja siin on jutt miljonitest eurodest, lisaks sellele peavad sponsorid ka Markkole palka maksma, kuna ta tasuta ei sõida. On äärmiselt ebatõenäoline, et sellised sponsorid kusagilt leitakse ja lõpuks on ka väike probleem selles, et Markko ei hakka sõitma autoga, mis pole konkurentsivõimeline.radiation kirjutas:On ka ju võimalus, et Markko mingi eraautoga välja tuleb?!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Q:
Is there any chance Ford might run three works car next year?
MW:
No - the regulations are two cars. I mean what we might look to do, if there are private drivers, there is a lot of interest in private drivers, we are running five cars here in Finland, maybe we could run two two-car teams next year - who knows.
Allikas crash.net Malcolm Wilsoni intervjuu.
Kui pappi on, siis saab Fordiga alati jutule, aga tehasemeeskonnas sõidavad järgmine aasta kaks meest.
Is there any chance Ford might run three works car next year?
MW:
No - the regulations are two cars. I mean what we might look to do, if there are private drivers, there is a lot of interest in private drivers, we are running five cars here in Finland, maybe we could run two two-car teams next year - who knows.
Allikas crash.net Malcolm Wilsoni intervjuu.
Kui pappi on, siis saab Fordiga alati jutule, aga tehasemeeskonnas sõidavad järgmine aasta kaks meest.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kunagi oli nagu juttu, et tuuakse tagasi kolme auto reegel. Kuna tiime on vähe. Aga eks see selgub oktoobris kui on maha peetud suur Fia koosolek. Kus pannakse paika pikaajalised reegli muudatused. Siis hakkavad enam vähem liikuma ka pilootide kohad tiimides.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Miskipärast ei usu seda - kulud tõuseks ja uute tiimide lisandumine oleks veelgi keerukam.Kolin kirjutas:Kunagi oli nagu juttu, et tuuakse tagasi kolme auto reegel. Kuna tiime on vähe. Aga eks see selgub oktoobris kui on maha peetud suur Fia koosolek. Kus pannakse paika pikaajalised reegli muudatused. Siis hakkavad enam vähem liikuma ka pilootide kohad tiimides.
Jees, Subaru oli juba kolme auto reegli ajal ära tabanud, et inimene tänavalt, kelle teadmised rallist ei ole päris nullis vaid nullilähedased, teab siiski vaid sõitjate meistrit nimepidi ning tuletab meelde ka auto värvi ja hea mälu korral ka margi. Tootjate tiitlivõitjat teavad ikkagi rallivärgiga vähe paremini kursis olevad inimesed. Seega ei pruugi 16-etapilise sarja puhul tootjad kohe kulusid veelgi suurendama kippuda kolmanda auto lisamisega.Erki kirjutas:No ega see kolme auto reegel ka midagi ei parandaks. Need tiimid, kes tahavad 3+ autot sõidutada, need teevad seda ju edasi, lihtsalt need kolmandad-neljandad sõitjad ei too punkte. Just nagu Ford Soomes see aasta või eelmine aasta Soomes ja Rootsis.
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tundub, et enne oktoobrit midagi põhjapanevat teada ei saa MM tuleviku kohta. Aga peab tunnistama, et seis ikkagi päris nutune. Siiski arvan, et Citroen jätkab 2007, millele viitavad paljud juhtkonna väljaütlemised, et soovi oleks aga kallis on. Kahtlemata on FIA sunnitud seda ka arvestama, et sarja üldse elus hoida.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 492
- Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
- Asukoht: Tallinn
Olen sama meelt, et Citroeni jätkamine on täiesti mõeldav, kuna peugeot suunab oma tähelepanu hoopis turismiautodele, kus osavõtmine on odavam. Tundub, et ka pingelisem. Seda ei saa öelda praeguse WRC hooaja kohta.kajakas1 kirjutas:Tundub, et enne oktoobrit midagi põhjapanevat teada ei saa MM tuleviku kohta. Aga peab tunnistama, et seis ikkagi päris nutune. Siiski arvan, et Citroen jätkab 2007, millele viitavad paljud juhtkonna väljaütlemised, et soovi oleks aga kallis on. Kahtlemata on FIA sunnitud seda ka arvestama, et sarja üldse elus hoida.
ahmi tolmu
Eelmise aasta Soome rallil liikus jutt Märtini minekust Peugeot'i mille kohta siin öeldi samuti, et ilmselt naised saunas rääkisid. Eks paistab.KuriUss kirjutas:Või olid need naised saunas?draggo kirjutas:Soomes olles rääkisid ühed raja ääres istunud eestlased Aava lepingust Fordi WRC programmi kolmanda sõitja kohale.

Kui siin spekuleerida, siis olen suht palju ja erinevatet kohtadest kuulnud, et Märtinit võib ikka kõige rohkem sesostada aastal 2006 Mitshubishi teamiga
Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest


Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest

Subarul pole endal piisavalt raha et maksta sellele tipptegijale. Pealegi on nende prioriteediks sõitjate tiitel. Kolmandaks ma ei usu, et nad Atkinsonist lahti saada tahaksid, poiss on ennast kiire sõitjana näidanud. Küll kunagi ka tee peal püsima hakkab, meenutage, kuidas Petter Solberg alustas.Tan kirjutas:Kui siin spekuleerida, siis olen suht palju ja erinevatet kohtadest kuulnud, et Märtinit võib ikka kõige rohkem sesostada aastal 2006 Mitshubishi teamiga![]()
![]()
Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest
gaas on endiselt laiffi