Hooaeg 2006

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Tuleb ainult oodata ja loota parimat:)
nimh
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Mitsusse minek pole küll nii hea kui tagasitulek Fordi kuid mitte üdini halb. MM jääb ju maailma rallisõitjate eliiti, see on peamine. :)
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
radiation
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 492
Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas radiation »

On ka ju võimalus, et Markko mingi eraautoga välja tuleb?!
ahmi tolmu
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

radiation kirjutas:On ka ju võimalus, et Markko mingi eraautoga välja tuleb?!
Ei, sellist võimalust ei ole. Erameeskonnas sõitmiseks tuleb leida sponsorid, kes sõidu kinni maksavad ja siin on jutt miljonitest eurodest, lisaks sellele peavad sponsorid ka Markkole palka maksma, kuna ta tasuta ei sõida. On äärmiselt ebatõenäoline, et sellised sponsorid kusagilt leitakse ja lõpuks on ka väike probleem selles, et Markko ei hakka sõitma autoga, mis pole konkurentsivõimeline.
draggo
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 362
Liitunud: 25 Juul 2003, 16:14

Postitus Postitas draggo »

Soomes olles rääkisid ühed raja ääres istunud eestlased Aava lepingust Fordi WRC programmi kolmanda sõitja kohale. :)
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

draggo kirjutas:Soomes olles rääkisid ühed raja ääres istunud eestlased Aava lepingust Fordi WRC programmi kolmanda sõitja kohale. :)
Või olid need naised saunas?
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Q:
Is there any chance Ford might run three works car next year?

MW:
No - the regulations are two cars. I mean what we might look to do, if there are private drivers, there is a lot of interest in private drivers, we are running five cars here in Finland, maybe we could run two two-car teams next year - who knows.

Allikas crash.net Malcolm Wilsoni intervjuu.

Kui pappi on, siis saab Fordiga alati jutule, aga tehasemeeskonnas sõidavad järgmine aasta kaks meest.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Kunagi oli nagu juttu, et tuuakse tagasi kolme auto reegel. Kuna tiime on vähe. Aga eks see selgub oktoobris kui on maha peetud suur Fia koosolek. Kus pannakse paika pikaajalised reegli muudatused. Siis hakkavad enam vähem liikuma ka pilootide kohad tiimides.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Kolin kirjutas:Kunagi oli nagu juttu, et tuuakse tagasi kolme auto reegel. Kuna tiime on vähe. Aga eks see selgub oktoobris kui on maha peetud suur Fia koosolek. Kus pannakse paika pikaajalised reegli muudatused. Siis hakkavad enam vähem liikuma ka pilootide kohad tiimides.
Miskipärast ei usu seda - kulud tõuseks ja uute tiimide lisandumine oleks veelgi keerukam.
Siim
"till kartulis" expert
Reactions: 0
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

16 rallit ja kolm autot!? Millised kulutused!

Võiks teha hoopis nii, et 10-12 rallit ning kolm autot. Kahe parema masina tulemus läheb meeskondade arvestuses vaid lugemisele (nagu varem oli)
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

No ega see kolme auto reegel ka midagi ei parandaks. Need tiimid, kes tahavad 3+ autot sõidutada, need teevad seda ju edasi, lihtsalt need kolmandad-neljandad sõitjad ei too punkte. Just nagu Ford Soomes see aasta või eelmine aasta Soomes ja Rootsis.
gaas on endiselt laiffi
Karmen
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

Erki kirjutas:No ega see kolme auto reegel ka midagi ei parandaks. Need tiimid, kes tahavad 3+ autot sõidutada, need teevad seda ju edasi, lihtsalt need kolmandad-neljandad sõitjad ei too punkte. Just nagu Ford Soomes see aasta või eelmine aasta Soomes ja Rootsis.
Jees, Subaru oli juba kolme auto reegli ajal ära tabanud, et inimene tänavalt, kelle teadmised rallist ei ole päris nullis vaid nullilähedased, teab siiski vaid sõitjate meistrit nimepidi ning tuletab meelde ka auto värvi ja hea mälu korral ka margi. Tootjate tiitlivõitjat teavad ikkagi rallivärgiga vähe paremini kursis olevad inimesed. Seega ei pruugi 16-etapilise sarja puhul tootjad kohe kulusid veelgi suurendama kippuda kolmanda auto lisamisega.
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Tundub, et enne oktoobrit midagi põhjapanevat teada ei saa MM tuleviku kohta. Aga peab tunnistama, et seis ikkagi päris nutune. Siiski arvan, et Citroen jätkab 2007, millele viitavad paljud juhtkonna väljaütlemised, et soovi oleks aga kallis on. Kahtlemata on FIA sunnitud seda ka arvestama, et sarja üldse elus hoida.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
radiation
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 492
Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas radiation »

sziim kirjutas:16 rallit ja kolm autot!? Millised kulutused!

Võiks teha hoopis nii, et 10-12 rallit ning kolm autot. Kahe parema masina tulemus läheb meeskondade arvestuses vaid lugemisele (nagu varem oli)
Nõustun sziim'uga.
ahmi tolmu
radiation
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 492
Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas radiation »

kajakas1 kirjutas:Tundub, et enne oktoobrit midagi põhjapanevat teada ei saa MM tuleviku kohta. Aga peab tunnistama, et seis ikkagi päris nutune. Siiski arvan, et Citroen jätkab 2007, millele viitavad paljud juhtkonna väljaütlemised, et soovi oleks aga kallis on. Kahtlemata on FIA sunnitud seda ka arvestama, et sarja üldse elus hoida.
Olen sama meelt, et Citroeni jätkamine on täiesti mõeldav, kuna peugeot suunab oma tähelepanu hoopis turismiautodele, kus osavõtmine on odavam. Tundub, et ka pingelisem. Seda ei saa öelda praeguse WRC hooaja kohta.
ahmi tolmu
draggo
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 362
Liitunud: 25 Juul 2003, 16:14

Postitus Postitas draggo »

KuriUss kirjutas:
draggo kirjutas:Soomes olles rääkisid ühed raja ääres istunud eestlased Aava lepingust Fordi WRC programmi kolmanda sõitja kohale. :)
Või olid need naised saunas?
Eelmise aasta Soome rallil liikus jutt Märtini minekust Peugeot'i mille kohta siin öeldi samuti, et ilmselt naised saunas rääkisid. Eks paistab. :wink:
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 626
Liitunud: 24 Mär 2003, 22:32
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Tan »

Kui siin spekuleerida, siis olen suht palju ja erinevatet kohtadest kuulnud, et Märtinit võib ikka kõige rohkem sesostada aastal 2006 Mitshubishi teamiga :?: :shock:
Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest :roll:
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Tan kirjutas:
Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest :roll:
Aga miks mitte, kui Austraaliast voolab Subarusse palju pappi
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Kuskilt oli lugeda, et Märtini pingerida oleks Ford, Subaru, Mitsu!
Kui Loeb era sidruniga edasi tolmutab, on Markkol suht head väljavaated ka fordiga sõita! Päris vahva kui koos Marcusega!
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Tan kirjutas:Kui siin spekuleerida, siis olen suht palju ja erinevatet kohtadest kuulnud, et Märtinit võib ikka kõige rohkem sesostada aastal 2006 Mitshubishi teamiga :?: :shock:
Aga samas, ennast huvitab küsimus miks Subaru ei palka teist tipp pilooti?
1 täiesti konkurentsivõimeline koht ju jäämas vabaks aastaks 2006. Vaevalt Subaru huvitatud Aktinsoni teenetest :roll:
Subarul pole endal piisavalt raha et maksta sellele tipptegijale. Pealegi on nende prioriteediks sõitjate tiitel. Kolmandaks ma ei usu, et nad Atkinsonist lahti saada tahaksid, poiss on ennast kiire sõitjana näidanud. Küll kunagi ka tee peal püsima hakkab, meenutage, kuidas Petter Solberg alustas.
gaas on endiselt laiffi
Vasta