Tõsi ta on. WRC autode järgi on suur nõudlus, hoolimata sellest, et nad maksavad 8-9 miljonit krooni tükk. Lisaks veel tohutud ülalpidamiskulud.GC kirjutas:Võib olla eksin, aga eks ajad on muutunud ka. Tundub, et kõik uuemad wrc autod lähevad praegu väga hästi kaubaks. Nagu Jaanus kirjutas, Aavalgi probleeme auto leidmisega.aix kirjutas:Kummaline on see et starti läheb kõigest 49 autot, nendest 14 on wrc-d,millest omakorda 9 on fordid. Imelik on see, et kas mitte ford ei olnud lähedal MM-ist loobumisele 2005 aastal.
Sellest wrc ehitamisest ja rentimisest on justkui saanud omaette äri... ja forde vist valmistatakse ette kõige usinamalt!?
Jaanus ehk teab, palju neid 2004-2007 spec-e ehitatud on ja palju neid käigus on?
Hetkel on seis selline, et 2003/2004 spec Focuseid on ehitatud 19 ja 2006 spec autosid 14 ning enamvähem kõik on ka käigus. Vanemad autod on rännanud valdavalt Iirimaale ja uuemad 2006 spec masinad on lisaks tehasetiimile rendilepingu alusel Stobarti ja Munchis meeskondade kasutuses.
Forde ei valmistata rohkem kui näiteks Subaruid, mis muide lähevad umbes sama hästi kaubaks, hoolimata tiimi kehvemast edust. Näiteks eelmise aasta 2006 spec S12 Impreza WRC autosid on juba vähemalt neli tükki rännanud erakätesse Iirimaale ja Hollandisse.
Citroenil on palju rangem poliitika autode müümisel ja nad eelistavad masinaid rentida välja satelliitmeeskondade Kronos ja PH Sport kaudu. Hetkel ei ole mitte ühtegi Xsara WRC masinat erakätes.
Peugeot on olnud palju leebem selles suhtes. Nende autod on enamasti kasutusel Prantsusmaal.
Mitsubishi kasutab sama taktikat mis Citroen. Autod renditakse lepingu alusel, mitte ei müüda.
Isegi kaunis kehva mainega Skoda Fabia WRC mudelid on läinud kaubaks. Näiteks on üks endine Red Bulli Skoda nüüd kasutusel Itaalias.