
Meeskondade testimised ja esitlused.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Rohkem reklaame vormeli peale ei tule. Ülejäänud sponsorid saavad reklaami sõitjate kombinesoonide jm peal.
Igatahes - tumedas ruumis seisvana näeb värvilahendus ju tegelt üsna kena välja, aga rajal suure kiiruse juures ei jää sellest ilust eemalt vaadates ilmselt palju muud järele, kui siniroheline segu.
Igatahes - tumedas ruumis seisvana näeb värvilahendus ju tegelt üsna kena välja, aga rajal suure kiiruse juures ei jää sellest ilust eemalt vaadates ilmselt palju muud järele, kui siniroheline segu.
Massa sai Bahreini testidel kiireima aja Räikköneni ees
27.02.2007
Vormel-1 autode testisõitudel Bahreinis näitasid parimat minekut Ferrari sõitjad, brasiillane Felipe Massa edestas 0,33 sekundiga soomlast Kimi Räikköneni.
Ärevaid hetki elas üle Renault soomlasest piloot Heikki Kovalainen, noormees pääses hirmuäratavast väljasõidust õnneks vaid ehmatusega.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari 1.31,260 102
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1.31,590 95
3. Fernando Alonso McLaren 1.31,851 96
4. Robert Kubica BMW 1.32,108 74
5. Lewis Hamilton McLaren 1.32,193 55
6. Giancarlo Fisichella Renault 1.32,556 82
7. Heikki Kovalainen Renault 1.32,880 19
8. Franck Montagny Toyota 1.32,999 37
9. Jarno Trulli Toyota 1.33,150 64
10. Sebastian Vettel BMW 1.33,219 34
11. Christian Klien Honda 1.33,378 90
12. David Coulthard Red Bull 1.33,526 69
13. Mark Webber Red Bull 1.33,642 74
14. James Rossiter Honda 1.33,697 78
15. Takuma Sato Super Aguri 1.33,813 75
16. Ralf Schumacher Toyota 1.34,030 36
17. Scott Speed Toro Rosso 1.34,137 44
ETV SPORT
27.02.2007
Vormel-1 autode testisõitudel Bahreinis näitasid parimat minekut Ferrari sõitjad, brasiillane Felipe Massa edestas 0,33 sekundiga soomlast Kimi Räikköneni.
Ärevaid hetki elas üle Renault soomlasest piloot Heikki Kovalainen, noormees pääses hirmuäratavast väljasõidust õnneks vaid ehmatusega.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari 1.31,260 102
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1.31,590 95
3. Fernando Alonso McLaren 1.31,851 96
4. Robert Kubica BMW 1.32,108 74
5. Lewis Hamilton McLaren 1.32,193 55
6. Giancarlo Fisichella Renault 1.32,556 82
7. Heikki Kovalainen Renault 1.32,880 19
8. Franck Montagny Toyota 1.32,999 37
9. Jarno Trulli Toyota 1.33,150 64
10. Sebastian Vettel BMW 1.33,219 34
11. Christian Klien Honda 1.33,378 90
12. David Coulthard Red Bull 1.33,526 69
13. Mark Webber Red Bull 1.33,642 74
14. James Rossiter Honda 1.33,697 78
15. Takuma Sato Super Aguri 1.33,813 75
16. Ralf Schumacher Toyota 1.34,030 36
17. Scott Speed Toro Rosso 1.34,137 44
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vähemalt on tahtmist ja julgust teistest erineda.Mask kirjutas:Sellega nad küll maailma ei päästa.Erki kirjutas:Mis seal ikka, täiesti normaalne auto ju. See keskkonnavärk, mida nad ajavad, on ka väga austusväärne. Minu lugupidamine igal juhul.
Süsinik ikkagi ju.Heix kirjutas:Mis siin ikka arvata. Oleks teine nagu maha põlenud

gaas on endiselt laiffi
Ega välimus ei olegi nii oluline,kiirus on.Erki kirjutas:Vähemalt on tahtmist ja julgust teistest erineda.Mask kirjutas:Sellega nad küll maailma ei päästa.Erki kirjutas:Mis seal ikka, täiesti normaalne auto ju. See keskkonnavärk, mida nad ajavad, on ka väga austusväärne. Minu lugupidamine igal juhul.
Süsinik ikkagi ju.

Ma siin mõtlesin veel edasi ja näeb neid detaile teevees ka täiesti normaalselt. Pardakaamerast näeb ju täiesti normullilt. Võiks veel teha sellise lükke, et sõitjate kiivrid on ka nagu kaks maakera. Rubiinio kiiver võiks olla pagurpidi - lõunapoolus üleval. Muidu ei näe Antarktikat ju, ja pealegi on Barrichello lõunapoolkeralt ja seal on asjad nagunii tagurpidi. Ratastega võiks ka midagi ette võtta, kui kellelgi ideid on, kontakteeruge...
gaas on endiselt laiffi
Massa oli kolmapäeval kiireim
Ferrari piloot Felipe Massa oli kolmapäeval Bahrieni ringrajal F1 meeskondade testisessiooni kiireim. Ka teisipäeval parimat aega näidanud brasiillane kattis Manama ringi ajaga 1.30,640, mis oli eelmise päeva tulemusest üle poole sekundi parem. Teise koha sai F1 debütant Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) 1.31,178-ga, kolmanda aja sõitis välja Ferrari teine piloot Kimi Räikkönen, kuid soomlane on Masast ligi sekundi võrra aeglasem. Maailmameister Fernando Alonso ei osalenud, tema autoga sõitnud Pedro de la Rosa sai viienda aja.
Teisipäeval tõsise avarii teinud Heikki Kovalainen oli oma Renault'ga taas rajal ning läbis 29 ringi. "Mehhaanikud tegid head tööd ja parandasid auto kiiresti. Minu jaoks oli väga tähtis täna taas rajal olla ning oma tööd teha. Aega ei tohi lasta kaotsi minna," ütles soomlane.
Teisipäeval tõsise avarii teinud Heikki Kovalainen oli oma Renault'ga taas rajal ning läbis 29 ringi. "Mehhaanikud tegid head tööd ja parandasid auto kiiresti. Minu jaoks oli väga tähtis täna taas rajal olla ning oma tööd teha. Aega ei tohi lasta kaotsi minna," ütles soomlane.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Testid ei pruugi alati kõike näidata.
Eelmine hooaja testidel oli Honda alatasa eesotsas ja peeti ka üheks
favoriidiks enne hooaja algus aga nii see ei olnud.
Alla jäi Honda Ferrarrile,Renaultile ja McLarenile ja hooaja lõpus ka juba BMWle.
Muidugi ,kui juba meeskonna tehnikadirektor seda tunnistab,tuleb seda siiski uskuda.
Eelmine hooaja testidel oli Honda alatasa eesotsas ja peeti ka üheks
favoriidiks enne hooaja algus aga nii see ei olnud.
Alla jäi Honda Ferrarrile,Renaultile ja McLarenile ja hooaja lõpus ka juba BMWle.
Muidugi ,kui juba meeskonna tehnikadirektor seda tunnistab,tuleb seda siiski uskuda.

Need ütlused peegeldavad vaid hooaja alguse vormi, hooaja jooksul Toyota ilmselt kerkib, kuigi ilmselt mitte üle tugeva keskmiku.
Jaapanlastega toimuvat nimetaksin ma "F1 traditsioonide ülesehitamise protsessiks". Võrreldes põliste Euroopa võidusõidumaadega on jaapanlased ikkagi vägagi uued tegijad ning neil lihtsalt ei ole veel vajalikku vilumust, et läbi lüüa. Muidugi oleks üleliigne loota, et vaid mõne aastaga nad suudavad teiste tippudega võrdväärse taseme saavutada, aga 10-20 aastaga... kes teab? Tõsi, Honda ja Toyota asemel on siis rajal ehk juba uued Jaapani võistkonnad. Samuti ei garanteeri ma oma teooria paikapidavust, aga sellised tõlgendused ja mõtted mul on.
Jaapanlastega toimuvat nimetaksin ma "F1 traditsioonide ülesehitamise protsessiks". Võrreldes põliste Euroopa võidusõidumaadega on jaapanlased ikkagi vägagi uued tegijad ning neil lihtsalt ei ole veel vajalikku vilumust, et läbi lüüa. Muidugi oleks üleliigne loota, et vaid mõne aastaga nad suudavad teiste tippudega võrdväärse taseme saavutada, aga 10-20 aastaga... kes teab? Tõsi, Honda ja Toyota asemel on siis rajal ehk juba uued Jaapani võistkonnad. Samuti ei garanteeri ma oma teooria paikapidavust, aga sellised tõlgendused ja mõtted mul on.
