Rally Kurzeme
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ütleme nii, et Läti meistrivõistluste etapi võitis Mezaks, kuid Euroopa meistrivõistluste etapi võitis Grjazin 
Siin on siis Kurzeme ralli tulemused:
1 Stanislav Grjazin - Mitsubishi Lancer EVO6
2 Janis Vorobjovs - Mitsubishi Lancer EVO6 +0:06.9
3 Aivis Egle - Mitsubishi Carisma EVO6 +1:36.2
4 Andrey Shigunov - Mitsubishi Lancer +3:11.4
5 Aleksander Dorosinsky - Subaru Impreza +4:11.6
6 Mihkel Niinemäe - Mitsubishi Lancer EVO6 +4:39.3
7 Andrus Laur - Citroen Saxo s1600 +6:21.7
8 Evaldas Cirba - Renault Clio N3 +7:39.4
Kaks eestlast on ERC punktidel
Leeduka Cirba sõit üllatas mind, N3 masinaga suutis ta nii mõnestki võimsamast autost kiirem olla.
Maspansi katkestamise põhjus oli bensu pumba rike.

Siin on siis Kurzeme ralli tulemused:
1 Stanislav Grjazin - Mitsubishi Lancer EVO6
2 Janis Vorobjovs - Mitsubishi Lancer EVO6 +0:06.9
3 Aivis Egle - Mitsubishi Carisma EVO6 +1:36.2
4 Andrey Shigunov - Mitsubishi Lancer +3:11.4
5 Aleksander Dorosinsky - Subaru Impreza +4:11.6
6 Mihkel Niinemäe - Mitsubishi Lancer EVO6 +4:39.3
7 Andrus Laur - Citroen Saxo s1600 +6:21.7
8 Evaldas Cirba - Renault Clio N3 +7:39.4
Kaks eestlast on ERC punktidel

Maspansi katkestamise põhjus oli bensu pumba rike.
Niih, Sokolovi crash ka videol ja asub siin: http://www.iauto.lv/video/podnieki_crash.wmv
Rahvas seisab ikka ajuvabas kohas küll!!
Rahvas seisab ikka ajuvabas kohas küll!!
mina sain seal nii aru et tal oli istmel homologeering läbi ja kuna seal R-grupis kehtivat homologeeringut ei nõuta siis lasti tal startida R-Grupis.
Need naised võitsid A8 rühma
Grjazinil ikka vedas et auto lahti võtmisel midagi ei avastatud kuna tema auto oli ikka tõesti piiri peale aetud ja isegi natuke peale.
Need naised võitsid A8 rühma
Grjazinil ikka vedas et auto lahti võtmisel midagi ei avastatud kuna tema auto oli ikka tõesti piiri peale aetud ja isegi natuke peale.
Mežaksil oli kõigepealt neljal erineval turvavarustusel lõppenud homologeering (kaardilugeja iste, tulekustutussüsteem ja miskit veel). Lisaks on veel mingi värk, millest ma täpselt aru ei saanud, aga midagi sellist, et selle autoga tohib sõita ainult Eestis. Kui on selline asi, et istmel homologeering lõppend, siis ei tohi autoga sellegipoolest rahvuslikus sõita. Selleks peab olema autol homologeering lõppend.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Eesti E rühma tehnilised tingimused ütlevad:
"Kasutada võib ainult rühmadesse 1, 2, A ja B homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui nad vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le."
Kui Lätis vähegi sarnased reeglid on, siis ma küll aru ei saa kuidas sai Mezaks R rühmas sõita autoga, millel on täiesti kehtiv homologatsioon
"Kasutada võib ainult rühmadesse 1, 2, A ja B homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui nad vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le."
Kui Lätis vähegi sarnased reeglid on, siis ma küll aru ei saa kuidas sai Mezaks R rühmas sõita autoga, millel on täiesti kehtiv homologatsioon
